چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران باشگاه ون‌پارس قصد انتقال امتیاز تیم فوتبال خود را به آریو اسلامشهر داشتند، اما از رخ دادن این اتفاق جلوگیری شده است.
مصطفی کارخانه، مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران به اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته مقابل ایتالیا واکنش نشان داد.
مصطفی کارخانه، مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران به اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته مقابل ایتالیا واکنش نشان داد.
علی ربیعی نوشت: متاسفانه پس از وقایع خیابان‌های پاییزی، هیچ علائمی مبنی بر تبیین علمی از علت‌ها، مشاهده نمی‌شود. نه تنها شاهد انجام اقدامات اصلاح‌گرایانه و آرام‌بخش نیستیم، بلکه به طور عجیبی انگار نه انگار که حادثه‌ای رخ داده است. نسیان در نظام‌های سیاسی می‌تواند پایانی فاجعه‌آمیز را رقم بزند.
تیم فوتبال پورتو در هفته هجدهم لیگ فوتبال پرتغال برابر ماریتیمو به پیروزی رسید.
اتفاق رخ داده در بندرعباس و شهرک پیامبر اعظم مرا به یاد خاطره‌ای دور برد. «شایعه اهدای زمین به مردم در ازای ۵۰ میلیون تومان، برخی از اهالی بندرعباس، با گچ و یا سنگ زمین مد نظر خود را مرزبندی و مشخص کردند»! باوراین شایعه در عصر رسانه‌ها کمی که چه عرض کنم خیلی عجیب بود.
ژاوی هرناندز معتقد است حتی اگر به جای ممفیس دیپای یک مهاجم جدید نخرند هم اتفاق ناگواری برای بارسا رخ نخواهد داد.
سرمربی اینتر تاکید کرد که تیمش به دنبال پیروزی مقابل میلان و تکرار عنوان قهرمانی سوپرجام است.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی می‌گوید نمی‌خواهد اتفاقی که برای مهاجم ایرانی‌اش رخ داده برای دیگر بازیکنان سیتی رخ بدهد.
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش هشدار داده بود که ممکن است این بازی پیچیده شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به خداحافظی حسین نوری از دنیای قهرمانی گفت: او کشتی‌گیر بزرگ و قابل احترامی است، تصمیمش هرچند تلخ، اما شجاعانه و درست بود.
در دو روز گذشته دو اتفاق خوب برای فوتبال ایران در جام جهانی 2022 دوحه رخ داده است.
امام جمعه تهران گفت: باتوجه به حوادثی که در زاهدان رخ داده بود، بخشی از هم‌وطنان ما بی‌گناه کشته و مجروح شدند. این اتفاق برای امام عزیزمان رنج‌آور بود. نتایج محسوسی در ارتقای امنیت، آرامش و وحدت در سیستان به دست آمد. از میزبانی پر از مهر و محبت مردم، مسئولان، سران طوایف و نخبگان سیستان و بلوچستان تقدیر می‌کنم.
اتفاقی که سال گذشته برای کامران قاسمپور رخ داده بود، امسال توسط رحمان عموزاد بازهم در تیمی که رضا یزدانی سرمربی آن بود، تکرار شد.
یک اتفاق عجیب در ایتالیا رخ داده و ماسیمو تارانتینو، مدافع ایتالیایی، در نقش قهرمان ظاهر شده است.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که حادثه زندان اوین جنایتی بوده که به دست عوامل دشمن رخ داده دستوراتی را درخصوص این حادثه اتفاق مطرح کرده و بر ضرورت شناسایی عوامل آن تأکید کرد.
رئیس قوه توضیحات و دستوراتی درخصوص اتفاق رخ داده در زندان اوین در جلسه شورای عالی قضائی مطرح کرد.
این اتفاق در حالی رخ داده است که در چند روز قبل کارشناسان انگلیسی گفته بودند که: پهپادهای کوچک و سبک ایرانی سخت مورد هدف قرار می‌گیرند و به روس‌ها قابلیتی داده تا بتوانند در کنترل حریم هوایی رقابت کنند. منبع:‌خبرآنلاین
اتفاق اخیری که درباره ماهینی رخ داده حالا با اعتراض چهره‌های ورزشی روبه‌رو شده است. تقریبا تمامی افرادی که در ماجرای اخیر از علی کریمی و پست‌های او حمایت کرده‌اند، در همین ۴۸ ساعت اخیر پست‌های حمایتی از حسین ماهینی گذاشته و خواسته‌اند تا او آزاد شود. ناگفته پیداست است موضوع بازداشت با گفته مسئولان مبنی‌بر آرام‌کردن التهاب کنونی در تضاد است.
اتفاق مهمی در نسل جدید دهه هشتادی‌ها رخ داده است. به دلیل ضعف شدید نظام آموزشی و به علت دسترسی آزاد به رسانه‌هایی غیر از رسانه رسمی، این نسل عموما بیگانه با ارزش‌های رسمی هستند و نه فقط بیگانه، بلکه منزجر هم هستند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: موفقیت‌های اخیر با برنامه‌ریزی درست رخ داده و نمی‌توان آن را به شانس یا اتفاق ربط داد.
درو یروود، هافبک نیویورک رد بولز، به دلیل شوت کردن توپ به سمت هواداران و آسیب زدن به آنها از زمین بازی اخراج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ