برخی افراد پوست کندن سیر برایشان کار سختی است، اما چند ترفند جالب وجود دارد که به راحتی می‌توانند پوست سیر را جدا و از آن استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از شیوه جدید برخی سارقان و کلاهبرداران حرفه‌ای پرده گشایی کرد و گفت: شهروندان مراقب افراد سودجو و شگردهای جدید کلاهبرداران باشند.
قتل عام خونین ۴ مرد در کوهستان/ قیمت مرغ جان گرفت/ راز مظلومیت ۲ کودک آبادانی/ قتل شرور قمه به دست در کرج/ خراش روی صورت برادر پرده از راز قتل خواهر برداشت/ شگرد‌های رمزآلود باند زنان جیب بر!/ ۳ شبانه‌روز شکنجه یک زن در خانه مرد تنها
شگردهای رمزآلود باند زنان جیب بر!
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین شگردهای جبهه مقابل برای ناامید سازی جوانان، گفتند: سعی آنها این است که با به رخ کشیدن مشکلات معیشتی و تورم و گرانی، جوان ایرانی را ناامید کنند.
واقعیت‌های موجود هرچند خلاف توهمات دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهند، ولی از مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی این انتظار وجود دارد که تحرکات صهیونیست‌ها در مرز‌های شمالی و شمال غربی کشور را با دقت زیر نظر داشته باشند. بهترین راه برای خنثی سازی توطئه‌ها اینست که مردم این مناطق در جریان تحرکات و شگرد‌های دشمن قرار بگیرند که اگر چنین شود، خود مردم این توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.
رئیس پلیس فتا فراجا به تشریح جرایم سایبری نوین در فضای مجازی پرداخت.
اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین در بیانیه ای ضمن برعهده گرفتن حملات سنگین راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین، به صهیونیست‌ها به شدت هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی الجدید، یک رسانه رژیم صهیونیستی از تحرکات جدیدی خبر داد که در زمینه عادی سازی این رژیم با عربستان صورت گرفته است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از توسعه شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان، به منظور حمایت از بازار رسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.
دکتر محمدرضا قاسمی، متخصص پوست و مو گفت: در شوره‌های چرب، هدف ما کنترل و درمان آن است. راه‌های درمان شوره سر را پزشک متخصص تشخیص می‌دهد و فرد حتما باید به پزشک مراجعه کند.
یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، یک پهپاد فیلمی از ویرانی‌های ایجاد شده در یکی از شهر‌های اوکراین را ضبط کرد. قبل از جنگ، باهموت زمانی خانه حدود ۸۰۰۰۰ نفر بود. از آن زمان، بسیاری از جمعیت آن فرار کرده‌اند و صحنه‌های اخیر ساختمان‌های تخریب شده و خیابان‌های پر از آوار را نشان می‌دهد. چند هزار نفر هنوز در پوسته شهر زندگی خود را ادامه می‌دهند.
به نظر می‌رسد از پس وعده‌های ریز و درشت نحوه پاسخگویی به دغدغه‌ها امروز مد نظر سیاستگذاران است نه حل مشکلات متعددی که گریبان اقتصاد را گرفته است.
ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیامکی به مردم آورده است؛ هموطن گرامی یکی از مهمترین شگرد‌های موساد در انجام عملیات‌های تروریستی و جنایت در ایران سوء استفاده از ضعف اطلاعات و آگاهی مردم است در صورتی که فردی با پرداخت پول از شما درخواست خریداری وسیله نقلیه و رها کردن در مکان مشخصی را نمود به این فکر کنید که ممکن است در اقدام تروریستی موساد مورد بهره برداری قرار گیرد.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی اموال ابر بدهکار مالیاتی که با شگردهای خاص، ۱۵ سال اقدام به فرار مالیاتی کرده بود، خبر داد.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
وقتی خرس‌ها خود را به پوست درختان می‌مالند، در نتیجه‌ی خراشیده شدن پوست درخت رزین‌ها و شیره‌های درخت خارج می‌شوند. این مواد به پوست و خز می‌چسبند و دربرابر آب مقاوم هستند و به عنوان دافع مؤثر کنه عمل می‌کنند.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از شگرد‌های پلیسی مشخص شد سارقان مورد تعقیب ۲ نفر زن هستند که با پرسه زدن در محل‌های خلوت اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
پروژه کشته‌سازی یکی از شگردهای همیشگی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب است و هدفش ملتهب کردن فضای جامعه و تهدید امنیت روانی است که در این فیلم واقعیت ماجرای این رسانه های سعودی را مشاهده می‌کنید.
از مجموع ۲ فروند هواپیمای شخصی و تشریفاتی محمدرضا شاه، یک فروند بویینگ ۷۲۷ (به جز جت شخصی اشرف پهلوی) از حدود سال ۱۳۷۲ در نمایشگاه و موزه هوایی تهران، نگهداری می‌شود. بویینگ ۷۲۷ با نام «شهباز» و ۳ موتور جت در واقع دومین هواپیمای شخصی و تشریفاتی خاندان شاه پهلوی دوم بوده که بعد از تبدیل به «وی‌آی‌پی» سلطنتی، به سیستم «اختلال فرکانس» با هدف عدم ردیابی و شناسایی و اجرای شگرد‌های امنیتی، مجهز شد.
ارسال پیامک با شمارە‌های شخصی و ناشناس و حتی استفادە از شمارە تلفن افرادی کە مورد اخاذی و تعرض قرار گرفتەاند، از شگرد‌های جدید این روز‌های مجرمان سایبری است.
ارسال پیامک با شمارە‌های شخصی و ناشناس و حتی استفادە از شمارە تلفن افرادی کە مورد اخاذی و تعرض قرار گرفتەاند، از شگرد‌های جدید این روز‌های مجرمان سایبری است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ