«خجالت‌آور»، «افتضاح» و «رسواکننده». این‌ها کلماتی بودند که گری نویل، کاپیتان سابق منچستر یونایتد پس از عملکرد خجالت‌آور این تیم در شکست هفت بر صفر مقابل لیورپول به زبان آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به یک روش بسیار مهم. در ۱۹۴۲، [رئیس‌جمهور فرانکلین دی.]روزولت دستور یک برنامه فوری برای بمب را صادر کرد. «آرتور کامپتون» (Arthur Compton) اوپنهایمر را برای ریاست گروهی در [دانشگاه کالیفرنیا]برکلی انتخاب کرد که روی تمام جزئیات کار کنند – چیزی که نیاز داشتند و چگونگی انجام کار. گروه نتایج را به کامپتون داد و پروژه منهتن متولد شد.
تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در حالی مجوز حضور به جام جهانی را به دست آورد، که حمایت قابل توجهی از سوی مسئولان دریافت کرد.
نایب قهرمان المپیک لندن گفت: شکست باروز در انتخابی تیم ملی آمریکا طبیعی بود چرا که بعد از ۱۵ سال در اوج بودن در مسابقات جهانی و المپیک یک روز کنارخواهی رفت.
حتی قبل از شکست دادن مس رفسنجان، سپاهان مدعی شماره یک قهرمانی بود.
مرحوم عماد افروغ که سال‌های دورتر به عنوان یک فعال سیاسی اصولگرا شناخته می‌شد پس از کناره‌گیری از کرسی‌های قدرت، به تدریج از جناح‌های سیاسی هم فاصله گرفت و وقت خود را بیشتر به پژوهش در علوم اجتماعی گذراند و بدین ترتیب به یک منتقد جدی صاحبان قدرت تبدیل شد تا سرطان صدایش را خاموش کرد.
یک مدرس اقتصاد گفت: نگاه کارشناسی به عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم و عدم تحقق وعده های دولت نشان می دهد سختی های معیشتی مردم با شدت بیشتری افزایش یافته و منجر به نارضایتی شده است.
با نگاهی به صحبت‌های بازیکنان استقلال پس از بازی برابر ذوب‌آهن بعید به نظر می‌رسد فتح‌الله‌زاده آینده‌ای در این باشگاه داشته باشد.
روزنامه معاریو تنش های اخیر میان دولت آمریکا و کابینه رژیم صهیونیستی را یک شکست راهبردی برای نتانیاهو توصیف کرد.
با نگاهی به جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا، به نام ستاره ایرانی پورتو برخورد می‌کنیم.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با بتیس در لیگ اروپا می‌گوید تیمش درس‌های لازم را از شکست مقابل لیورپول گرفته و حالا نگاهش رو به آینده است.
ارتش عربستان سعودی تحولات مختلفی را از یک اداره به سازمان و در نهایت وزارتخانه طی کرده تا امروز به رتبه ۲۲ قوی‌ترین ارتش‌های جهان دست یافته است.
استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی میزبان ملوان است.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
یک کارشناس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: ارتش اسرائیل ظرفیت حمله به هیچ کجا را ندارد، اما به هم ریختگی داخلی رژیم صهیونیستی وقوع هر حادثه‌ای را ممکن می‌کند و در این شرایط ممکن است جریان‌های داخلی اسرائیل کاری را علیه خاک همسایه انجام دهند، در همین راستا ارتش لبنان نیز تمهیداتی را در نظر گرفته است.
نوید رجایی گفت: اگر نگاهی به شاخص کل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مقاومت یک میلیون و ششصد هزار واحد شکسته شده و بازار در این ناحیه تثبیت شده است.
پرسپولیس در شرایطی نیم فصل اول را با صدرنشینی پایان داده که تقویت در بخش تهاجمی این تیم قطعا در اولویت یحیی گل محمدی برای ادامه فصل خواهد بود.
سومین جشنواره کارتون گردشگری، موزه، معلولیت و سالمند (پاراتور) با نگاهی متفاوت به مسائل پاراتورهای گردشگری برگزار می شود.
در نوامبر۲۰۲۰، ایروان و باکو پس از بیش از یک ماه درگیری شدید بر سر ناگورنو- قره باغ، که در داخل مرز‌های بین‌المللی به رسمیت شناخته‌شده آذربایجان قرار دارد، اما از دهه۱۹۹۰ در اختیار نیرو‌های ارمنستان بوده است، یک توافق آتش‌بس با حمایت مسکو امضا کردند. پس از یک رشته شکست در میدان نبرد، ارمنستان با واگذاری کنترل بخش‌هایی از این سرزمین موافقت کرد و متعهد شد که «ایمنی ارتباطات حمل‌ونقلی» را بین سرزمین اصلی آذربایجان و قلمرو آن کشور در نخجوان از طریق منطقه سیونیک - که این دو را از هم جدا می‌کند - «تضمین کند، البته با نگاهی به سازماندهی تردد بدون مانع شهروندان، وسایل نقلیه و بار در هر دو جهت».
تیم ملی فوتبال ایران طی دو دوره اخیر جام جهانی میزان گل بسیار کمتری نسبت به میانگین کل، دریافت کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران طی دو دوره اخیر جام جهانی میزان گل بسیار کمتری نسبت به میانگین کل، دریافت کرده است.
همسر فدرر «میرکا» به مدت ۱۳ سال همراه او بوده است. آن‌ها در سال ۲۰۰۰ و در المپیک تابستانی با هم ملاقات کردند.
داریوش شجاعیان بازیکن باتجربه هوادار می‌گوید تیم یک دلی دارند که حتی از روی نیمکت و سکوها برای موفقیت هم‌تیمی‌های‌شان دعا می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ