جویدن ناخن، کندن پوست، کشیدن مو و جویدن لب از جمله طیفی از رفتارهای تکراری متمرکز بر بدن هستند که می توانند منبعی از ناراحتی باشند اما نتیجه تحقیقات تازه ممکن است امیدی به یافتن راه حلی برای تسکین این موارد باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکنیک جدید کشف شده توسط تیم دانشگاه مک‌کواری، فرآیند بهره‌گیری از گرمای فشرده را دور زده و این امکان را فراهم می‌کند تا نانوحسگر‌ها را از طیف وسیع‌تری از مواد بسازند.
ابتدا میوه‌ها با دست چیده و شسته می‌شوند. سپس آن‌ها را در ظروف مخصوصی که از خاک رس یا سرامیک ساخته شده‌اند، به نام گلدان‌های کانگینه قرار می‌دهند. گلدان‌ها با مخلوطی از گل و کاه مهر و موم می‌شوند که یک عتیق طبیعی هوا را ایجاد می‌کند.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که برای تعطیلات به کشورش نیجریه رفته با شرکت در یک مسابقه فوتبال پنج نفره محلی تکنیک ناب خود را به رخ کشید.
بارسلونا با یک تکنیک جالب می تواند از انتقال 5 بازیکن سابق خود پول خوبی به جیب بزند.
حسن یزدانی با کسب 34 امتیاز در طول 9:06 ثانیه سه مبارزه خود در جام تختی را با موفقیت پشت سر گذاشت و صاحب دوبنده تیم ملی شد.
دانشمندان با استفاده از یک تکنیک تازه توانسته‌اند اطلاعاتی دربارۀ صاحب یک گردنبد باستانی که ۲۰ هزار سال قبل مورد استفاده قرار می‌گرفته به دست بیاورند.
دربی بازی بزرگ و طبیعتا بازی هنرنمایی بازیکنان باتجربه است. بازیکنانی که یک لحظه از فرصت به سود تیم خود بهره برده و کار را تمام می کنند.
سایر گوشی‌های هوشمند تا به امروز اغلب دارای یک قاب بزرگ‌تر در لبه پایینی هستند، زیرا درایور‌های نمایشگر در این قسمت قرار دارند. تکنیک اپل این است که یک صفحه نمایش OLED منعطف را به دور خود خم می‌کند تا درایور‌ها از دید خارج شوند.
آذری جهرمی گفت: یک بار یکی از علمای تهران بنده را صدا کرد و گفت: «گناه تمام فساد‌های فضای مجازی به پای شما نوشته می‌شود.» در ایام کرونا بود و همه مردم محتاج استفاده از فضای مجازی. در پاسخ گفتم: «اگر کسی ابزار کسب وکار حلال یا علم آموزی برای مردم فراهم کند کار ثوابی انجام داده است و مشمول ثواب می‌شود؟»
یوگای صورت یک روش طبیعی و جایگزین است که ممکن است نتایج ماندگاری به همراه داشته باشد. این تکنیک از انواع ماساژ و تمرینات برای هدف قرار دادن صورت، گردن و شانه‌های افراد استفاده می‌کند.
تاکه‌هیرو تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، در یک مصاحبه درباره فضای تمرین‌های میکل آرتتا گفت این مربی اسپانیایی وقتی پا به توپ می‌شود همچنان تکنیک فوتبالی فوق‌العاده‌ای دارد.
شرکت ویرایش ژن کولوسال بیوسایِنسِز در حال حاضر پروژه‌هایی را برای احیاء ماموت پشمالو و گرگ تاسمانی آغاز کرده است. اما دودو نخستین پروژه‌ی آن در رده‌ی پرندگان است و اهمیت زیادی دارد، چون به معنای تغییر تکنیک ویرایش ژن برای تطبیق یافتن با یک تخم بیرونی است.
پژوهشگران دانشگاه کوئینزلند در استرالیا تکنیکی را توسعه داده اند که می‌تواند به حذف مواد شیمیایی پی‌اف‌ای‌اس از آب کمک کند. تیم پژوهشی محلولی به نام جاذب پلیمری فلوئوردار مغناطیسی را طراحی کرده اند که وقتی به آب آلوده افزوده می‌شود، مولکول‌های پی‌اف‌ای‌اس را می‌پوشاند. این موجب مغناطیسی شدن مولکول‌ها شده، از این رو، روند ساده استفاده از یک آهنربا برای جذب و جدا کردن آلاینده‌ها از آب ممکن می‌شود.
یک پسر بچه در موقع زدن ضربه پنالتی از ترفند جالبی استفاده کرد.
ژوائو کاروالیو، دروازه‌بان تیم زیر ۲۳ سال براگا با دریبل‌های متوالی مهاجم تیم ریو آوه را از پیش رو برداشت.
گرفتگی گوش آزاردهنده است، می‌تواند بر شنوایی تأثیر بگذارد و زندگی روزمره را مختل کند. ساده‌ترین راه برای باز کردن گرفتگی گوش چیست؟ چند تکنیک برای تمیز گوش را در ادامه بیاموزید
ملاقات با افراد جدیدی که در بزرگ‌سالی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما همه ما اکنون بیش از هر زمان دیگری هوس ارتباط اجتماعی داریم و برخی از ما خواهان پیوند‌های جدید و هیجان‌انگیز هستیم. این یعنی چه؟ ما اکنون در یک محیط عالی برای یافتن دوستان جدید هستیم.
در سال ۲۰۱۶ میلادی مجله Science دیدگاه قابل توجهی را منتشر کرد: می‌توان با یک صحبت رو در روی ۱۰ دقیقه‌ای تعصبات را کاهش داد و نظرات متفاوت را تغییر داد. این امر بدان خاطر میسر شد که پژوهشگران در مطالعه یک کار ساده را انجام دادند: آنان گوش کردند.
یک تکنیک جدید، چاپ الگوهای منحنی بر روی ریزتراشه‌ها را ممکن می‌کند و نکته جالب این است که از آب شکر برای انجام این کار استفاده می‌شود.
دانشمندان به تازگی توانسته اند از یک الگوریتم کامپیوتری و یک تکنیک اسکن مغز به نام fMRI برای خواندن ذهن افراد استفاده کنند.
ستاره شناسان با استفاده از یک تکنیک جدید توانستند شواهدی از سیاره کودک در حال شکل گیری را کشف کنند.
وینگر برزیلی اسپورتینگ لیسبون یک دقیقه بعد از ورود به زمین، یک گل زیبا به ثمر رساند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ