محققان وصله الکترونیکی ابداع کرده اند که با کمک لیزر به بافت زیر پوست نفوذ و مولکول های زیستی را ردیابی می کند تا بیماری های خطرناک مانند سرطان را ردیابی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان با همکاری یک پژوهشگر ایرانی یک وصله بی سیم برای رصد عرق بدن و تشخیص نوعی پروتئین نشانگر التهاب ساخته اند که برای نظارت بر بیماران مبتلا به انسداد ریه و نارسایی قلبی کارآمد است.
یک وصله ریزسوزن امیدی تازه برای افراد مبتلا به آکنه فراهم می کند تا بتوانند  آن را در کنترل خود داشته باشند.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگران ایرانی و با کمک پرینتر سه بعدی ارزان قیمت روشی نوینی برای توسعه وصله های ریز سوزن ابداع کرده اند که چند دارو را از طریق پوست به بدن منتقل می کند.
جاده ای 7 هزار ساله در کف دریای مدیترانه کشف شده است. این جاده اقامتگاه واقع در سایت باستانی "سولین" را به سواحل جزیره کورچولا وصل می‌کرده است.
محققان دانشگاه MIT یک وصله پوشیدنی جدید ابداع کرده اند که می تواند از طریق پوست دارو را به شیوه ای موثرتر و بدون درد به بدن انتقال دهد.
عادل پرسش‌هایی را مطرح کرد و پاسخ‌هایی شنید که هیچ‌کدام از آن‌ها به مذاق رسانه و چهره‌های خاص خوش نیامد؛ همان‌هایی که تلاش کردند با ایجاد فضایی نادرست در ایام جام جهانی، چنین مخابره کنند که همه‌چیز گل و بلبل است. بخشی از کار عادل همین روشنگری بود و چه عجیب که چنین روشنگری‌ای باعث شده از او چهره‌ای که نیست و فرسنگ‌ها با آن فاصله دارد، ساخته شود: خبرنگار بازجو بودن.
عضو هیات رییسه فدراسیون تیراندازی برخی تحرکات اطرافیان رییس این فدراسیون را مانع پیشرفت و عدالت در تیراندازی می داند.
مرکز مدیریت راهبردی افتا اعلام کرد: شرکت کیونپ با هشدار وجود آسیب‌پذیری CVE-۲۰۲۲-۲۷۵۹۶ در محصولات NAS ساخت خود از مشتریانش خواسته که محصولات و وصله این ضعف امنیتی را به‎ روزرسانی کنند.
پیرزنی که دندان هایش در اثر پیری ریخته بود نزد پیامبر صلی الله علیه وآله آمد. وقتی پیامبر صلی الله علیه وآله او را دید فرمود: «پیرزنِ بی دندان وارد بهشت نمی‌شود.» پیرزن بسیار ناراحت شد. رسول اکرم صلی الله علیه وآله که دید او بسیار ناراحت است پرسید: «چرا گریه می‌کنی؟» با بغض پاسخ داد: «ای رسول خدا! من دندان ندارم.» پیامبرصلی الله علیه وآله نیز با خنده فرمود: «غمگین مباش! منظور من این بود که تو با این وضع وارد بهشت نمی‌شوی.»
اینترنت همراه و موبایل امروز برای دقایقی قطع و مجددا وصل شد.
امیر شیخی محقق ایرانی با همکاری گروهی از پژوهشگران دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا یک وصله  ریز سوزن جدید ابداع کرده است که به شیوه ای کارآمدتر از بانداژهای معمولی از خونریزی زخم جلوگیری می کند.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که همه کشورهای جهان را به وصله شلوار آمریکایی‌ها تشبیه کرده بود، صحبت‌های روسای جمهور امریکا در تحقیر ملت‌ها و دولت‌ها را مسبوق به سابقه دانست
رئیس‌ جمهور آمریکا در ادامه گاف های پرتکرارش گفت: بقیه کشورهای جهان وصله شلوار ما هم نیستند!
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیدا است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان، نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته تا خواستار ادغام سازمان «جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور» با «سازمان محیط زیست» شود؛ اما سهوا یا عامدانه بخش مهمی از عنوان رسمی سازمان تحت امرش را ذکر نکرده است؛ «حفاظت»! همان وظیفه اساسی سازمانی که ادغامش با سازمان بهره بردار را غیرممکن می‌کند!
فصل رسیدگی به پیشنهاد وصله پینه شده ادغام ۲ سازمان از راه رسید!
محققان در چین مشغول بررسی درمانی برای طاسی هستند و اکنون با ابداع یک وصله نوین حاوی ریز سوزن در این زمینه به موفقیت هایی دست یافته اند. از این  وصله برای احیای مو در موش های طاس استفاده شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از ادامه تغییرات در این باشگاه با جابجایی چند عضو هیات مدیره و اضافه شدن برخی مسئولان به باشگاه خبر داد و گفت: اتهاماتی که به آقای آجورلو وارد کرده‌اند درست نیست.
مدیرعامل باشگاه استقلال از ادامه تغییرات در این باشگاه با جابجایی چند عضو هیات مدیره و اضافه شدن برخی مسئولان به باشگاه خبر داد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت نمایند
گروهی از محققان ایرانی یک وصله با ریز سوزن و حاوی دارو ابداع کرده اند که در بیماری عفونت لثه، بافت های مبتلا را احیا می کند.
یزد- آب شرب مناطق گسترده ای از شهر یزد از صبح امروز قطع شده و مردم بیش از ۱۲ ساعت است که در قطعی آب به سر می‌برند.
محققان حسگری ابداع کرده اند که شبیه وصله نازکی است و روی گردن کاربر قرار می گیرد و ضربه های مغزی را با دقت ردیابی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ