کدو تنبل سرشار از آنزیم‌های میوه، روی و اسید‌های آلفا هیدروکسی (AHAs) است که معمولاً در محصولات مراقبت از پوست یافت می‌شوند. کدو تنبل می‌تواند به نرم شدن پوست کمک کند و در بازگرداندن تعادل pH پوست ما که کمی اسیدی‌تر است مفید باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از توزیع ۱۲ هزار بسته مکمل غذایی ویژه کودکان ۶ ماهه تا دو ساله خبر داد.
مسئولان باغ وحش پس از تولد نوزاد سالی، طی بیانیه‌ای گفتند که تشخیص جنسیت گوریل‌های جوان‌تر سخت است. تا حدود ۸ سالگی، نر و ماده تقریباً یک اندازه هستند و اندام‌های جنسی برجسته‌ای ندارند. با افزایش سن، گوریل‌ها از نظر جنسی دو شکل می‌شوند، به این معنی که نر‌ها و ماده‌ها بسیار متفاوت از یکدیگر به نظر می‌رسند. اما با این حال، تشخیص نر‌ها تا سن ۱۲ سالگی دشوار است.
مطابق رأی دیوان عالی کشور در مورد حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تأیید و ابرام قرار گرفت. همچنین دادنامه صادره در خصوص بزه پولشویی با اصلاح مقدار و عوائد مشمول جریمه، مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آئین دادرسی کیفری نیز ابرام شد.
بر اساس یک متاآنالیز مشخص شد که مصرف گوشت قرمز فرآوری شده به طور قابل توجهی با شش درصد خطر بیشتر سرطان سینه، ۱۸ درصد خطر سرطان کولورکتال (سرطان روده بزرگ)، ۲۱ درصد خطر سرطان کولون، ۲۲ درصد خطر سرطان رکتوم (بخشی از روده بزرگ) و ۱۲ درصد خطر بیشتر سرطان ریه مرتبط است.
طبق گزارش سخنگوی شورای نگهبان، غالب ایرادات این شورای ناظر به ابهاماتی بود که شورا مرتفع شدن آن‌ها توسط مجلس را برای اظهارنظر خود ضروری دانسته است. از جمله مهم‌ترین این ابهامات، می‌توان به ابهام عبارت «رمزپول و رمزدارایی» در بند ۵ ماده ۱۲ طرح اشاره کرد. این بند انواع رمزپول و رمزدارایی را در کنار چهار نوع دارایی دیگر مذکور در ماده ۱۲، مشمول مالیات بر عایدی سرمایه دانسته بود. درحالی که تعریف مشخصی از رمزپول و رمزدارایی وجود ندارد.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
سرپرست مدیریت سرمایه گذاری شرکت مترو تهران گفت: شرکت مترو تهران در حال رایزنی به منظور اصلاح برخی مصوبات شورای اقتصاد در زمینه ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید است.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس بیان کرد: تبصره سه ماده ۱۲ این طرح که خیلی در رسانه‌ها بحث برانگیز شد و به ممنوعیت ثبت نام داوطلبان با سابقه سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی باز می‌گشت از این طرح حذف شده است.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از اخذ مجوز ساخت ۹ طبقه در محله هرندی از کمیسیون ماده ۵ خبر داد.
شیر‌ها حیوانات انفرادی نیستند. آن‌ها تمایل دارند گروهی در کنار هم زندگی کنند و سفر کنند. به طور معمول، یک گروه متشکل از ۳ تا ۱۲ ماده بالغ و توله‌های آن‌ها و همراه با یک یا چند شیر نر است. شیر‌های نر از ماده‌ها در مقابل نر‌های دیگر دفاع می‌کنند. البته هر چند سال یکبار گله نر‌های دیگر را از گروه بیرون می‌کنند و توله‌ها را می‌کشند.
شاهرود- سایت نگهداری یوزهای آسیایی در توران شاهرود حالا میزبان پنج توله است فیروز نر حدوداً ۱۲ ساله، دلبر و ایران دو ماده و در نهایت آذر و توران دو توله ۱۴ هفته‌ای که در سلامت هستند.
وزیر دفاع آلمان نسبت به طرح ۱۲ ماده ای که چین برای حل و فصل بحران اوکراین ارائه داد، ابراز تردید کرد.
این میمون ماده که دستانی سفید رنگ دارد در قفسی با میله‌های بزرگ زندگی می‌کرد که با توری مرغی (نوعی فنس مشبک) پوشانده شده و از قفس میمون‌های نر کناری اش جدا شده بود. با این حال، موموی ۱۲ ساله در سال ۲۰۲۱ فرزندی با دستان سیاه و سفید به دنیا آورد. محققان با استفاده از تست دی‌اِن‌اِی به تجزیه و تحلیل مدفوع ۴ میمون نر برای پیدا کردن پدر فرزند او پرداختند. در نهایت معلوم شد مومو با میمون دراز دست نر ۳۴ ساله‌ای به نام ایتو جفتگیری کرده بود.
محدوده تغییرات تورم دوازده ماهه در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» بین۶۴.۱ درصد برای دهک هشتم تا ۶۸.۹ درصد برای دهک­ اول است.
مدیرعامل شرکت راه آهن از اصلاح شیوه نامه اجرایی ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید خبر داد و گفت: شیوه نامه جدید به امضای وزیر راه و شهرسازی و وزیر نفت رسیده است.
محمد بازرگان، دبیر کارگروه آب و محیط زیست کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۱۳۸۴ تفکری اشتباه حاکم شد مبنی بر اینکه، خداوند نعمت داده و باید از آن استفاده کنیم. بر اساس این تفکر اشتباه، چاه‌های غیر مجاز رشد جهشی داشت، به نحوی که به همان تعداد که چاه از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۴ ایجاد شد، از سال ۱۳۸۴ به بعد چاه غیر مجاز حفر شد تا جایی که امروز شاهد فاجعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی هستیم.
وزیر اقتصاد گفت: با توجه به عدم اجرای سهمیه واردات و صادرات ۴۰۰ دلاری برای هر خانوار در هر هفته، وزیر صمت قول داد به زودی کمیسیون ماده ۱۲ مصوبه لازم را ابلاغ کند.
وزیر اقتصاد گفت: با توجه به عدم اجرای سهمیه واردات و صادرات ۴۰۰ دلاری برای هر خانوار در هر هفته، وزیر صمت قول داد به زودی کمیسیون ماده ۱۲ مصوبه لازم را ابلاغ کند.
در خرداد ۱۴۰۱ به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و جهش چندبرابری قیمت مواد غذایی، تورم ماهانه تا ۵/۱۲ درصد رشد کرد. یعنی میانگین قیمت‌ها فقط طی یک ماه ۵/۱۲ درصد بیشتر شد. اما این نرخ به دلیل حذف ارز دولتی طبیعی بود. از تیرماه به بعد به‌صورت تدریجی این نرخ کاهش یافت تا شهریور که به عدد ۲/۲ درصد رسید. موضوع نگران‌کننده، اما در مهرماه اتفاق افتاد. یعنی صعودی شدن مجدد نرخ تورم ماهانه در مهرماه. با وجود آنکه هیچ اتفاق و شوک جدیدی به بازار وارد نشده بود، تورم ماهانه مهر به ۳ درصد رسید. این عدد می‌گوید وقتی فقط در یک ماه ۳ درصد قیمت‌ها بیشتر شده است.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی انتشار یادداشتی در شماره ۲۹ آبان ماه روزنامه جهان صنعت که در آن اتهاماتی به نیرو‌های انتظامی و حافظان امنیت کشور وارد شده بود، هیات نظارت با اکثریت آرا و مستند به تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات رای به توقیف این روزنامه صادر کرد.
روزنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیئت نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات و بر اساس تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.
به گفته رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران، ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، درخصوص حوزه بهینه سازی مصرف انرژی می‌بایست در اکثر طرح‌ها وارد شود و زمان اجرائی شدن آن سرعت گیرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ