اغتشاشات اخیر در کشور با ابهامات فراوانی همراه بود و ضربات مهلکی به اقتصاد کشور زد؛ رصد برخی از اتفاقات اقتصادی نشان می دهد این ضربات به اقتصاد کشور به صورت برنامه ریزی انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریات صبح امروز تیتر اصلی خود را به فینال جام جهانی زنان بین دو تیم انگلیس و اسپانیا اختصاص دادند.
با اعلام مارکو سیلوا، سرمربی فولام، این باشگاه با پیوستن میتروویچ به الهلال موافقت کرده است.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه‌ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح کرد و از تمدید اعتبار ۲۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
فوتبال عربستان مهم ترین پنجره تابستانی تاریخ خود را تجربه کرد و تعداد زیادی از مطرح ترین ستاره های تیم های اروپایی، راهی این کشور شدند.
جواد نکونام تنها استقلالی بود که در پایان دیدار با ملوان، با اصحاب رسانه به صحبت پرداخت.
نیمار قرارداد رسمی با الهلال را امضا کرده و به زودی راهی عربستان می‌شود.
سرپرست سازمان لیگ می‌گوید تمام استادیوم‌ها باید شرایط را برای حضور بانوان‌ مهیا کنند.
هافبک فصل گذشته فولاد دلیل شکایت خود از این باشگاه را اعلام کرد.
در چارچوب دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵، ۲ تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا تمام شد تا این تیم قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.
لوئیس دلا فوئنته، مربی اسپانیا، امیدوار است فردا کار کرواسی را در 90 دقیقه تمام کنند چرا که کروات ها متخصص وقت های اضافه و ضربات پنالتی هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کار این تیم هنوز تمام نشده است و به دنبال کسب یک جام دیگر است، گفت: امیدوارم در دیدار با استقلال کار به ضربات پنالتی نکشد.
بررسی‌های پلیسی نشان از آن داشت که ۳ تا ۴ روز از قتل می‌گذرد و پسر جوان که همراه مادرش در خانه بود هدف تحقیق قرار گرفته و به قتل پدرش اعتراف کرد و مشخص شد روز حادثه پسر جوان با پدرش درگیر شده و ابتدا او را خفه و سپس با ضربات کاتر سر و صورت پدرش را هدف ضربات خونین قرار داده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با دورتموند در لیگ قهرمانان می‌گوید چلسی به دنبال تمام کردن کار در وقتهای قانونی است ولی از ضربات پنالتی ترسی ندارد و به صعود امیدوار است.
شاید اگر یورگن لوکادیا می‌بود، پرسپولیس با استفاده از فرصت‌های بازی هوادار از شکست فرار می‌کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و عمان در دیداری دوستانه به میدان رفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ در وقت‌های معمول و پیروزی تیم ملی در ضربات پنالتی تمام شد.
داور بین المللی فوتبال ایران تماشاگر بازی امشب دو تیم کرواسی و ژاپن بود که در پایان ضربات پنالتی به سود کروات‌ها تمام شد.
گلر تیم ملی ژاپن باوجود درخشش در جام جهانی نتوانست کمک چندانی به یارانش در ضربات پنالتی بکند
تیم بانوان آ اس روم ایتالیا موفق شد دیدار سوپرجام این کشور را با برتری در ضربات پنالتی به سود خود تمام کند.
مردادماه سال ۹۲ مردی در تماس با پلیس مدعی شد از خانه برادرش در منطقه اندیشه بوی تعفن به مشام می‌رسد. پس از حضور مأموران در محل، وقتی آنان با مجوز قضایی وارد خانه شدند در بررسی‌های اولیه جسد مرد میانسالی به نام محمود را که با ضربات چاقو کشته شده و زیر پتو بود، کشف کردند.
حدود ساعت ۲ بامداد بیستم مرداد بود که ماموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با پلیس، از مرگ جوان ۳۳ ساله‌ای خبر دادند که با ضربات قمه مجروح شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان جوان ۳۳ ساله را از محله معروف به «کوچه سماورسازان» به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
ماموران پلیس به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند. یکی از آن‌ها به پلیس گفت: «ما در سفره‌خانه نشسته بودیم که ناگهان دو مرد که یکی از آن‌ها میانسال و دیگری جوان بود، به سفره‌خانه آمدند و با صاحب آنجا درگیر شدند. مرتب فحاشی می‌کردند. درگیری بالا گرفت. ولی این درگیری خیلی زود تمام شد. آن‌ها رفتند. اما باز هم چند دقیقه بعد دوباره برگشتند. این بار قمه داشتند. خیلی وحشتناک بود. همه ترسیده بودیم. آن‌ها فریاد می‌زدند و درنهایت با ضربات قمه، صاحب سفره‌خانه، پسرش و یکی از دوستان‌شان را زخمی کردند و متواری شدند.»
شامگاه سه‌شنبه ۲۱ تیر امسال مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه در تماس با محمد وهابی بازپرس کشیک ویژه قتل از کشف پیکر خونین مردی جوان در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند. تیم جنایی راهی محل شده و جسد مرد ۴۲ ساله را در حالی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مشاهده کردند.
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۱۳ مرداد، مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از قتل مردی ۶۳ ساله خبر دادند. دقایقی بعد که تیم جنایی راهی محل شدند به محض ورود به خانه داخل راهروی منتهی به سالن پذیرایی با جسد مرد میانسال در حالی رو به رو شدند که با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ