حدود ساعت ۲ بامداد بیستم مرداد بود که ماموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با پلیس، از مرگ جوان ۳۳ ساله‌ای خبر دادند که با ضربات قمه مجروح شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان جوان ۳۳ ساله را از محله معروف به «کوچه سماورسازان» به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار هداوند گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس این استان شخصی که به عنوان والدین یکی از دانش آموزان وارد مدرسه‌ای در کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود دستگیر شد.
کرج- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: عامل قمه کشی در یکی از مدارس پسرانه کرج دستگیر شد.
تبریز- جانشین انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری فرد شروری که با قمه کشی و عربده کشی باعث تخریب چندین خودرو ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق تبریز شده بود خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
ماموران پلیس به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند. یکی از آن‌ها به پلیس گفت: «ما در سفره‌خانه نشسته بودیم که ناگهان دو مرد که یکی از آن‌ها میانسال و دیگری جوان بود، به سفره‌خانه آمدند و با صاحب آنجا درگیر شدند. مرتب فحاشی می‌کردند. درگیری بالا گرفت. ولی این درگیری خیلی زود تمام شد. آن‌ها رفتند. اما باز هم چند دقیقه بعد دوباره برگشتند. این بار قمه داشتند. خیلی وحشتناک بود. همه ترسیده بودیم. آن‌ها فریاد می‌زدند و درنهایت با ضربات قمه، صاحب سفره‌خانه، پسرش و یکی از دوستان‌شان را زخمی کردند و متواری شدند.»
ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد سه جوان با یک موتور در حال تهدید و ترساندن شهروندان تبریزی هستند!
در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان در لیگ دسته یک کشتی، درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد فردی با تبر در سالن قدم می‌زند و اوضاع سالن هم متشنج است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ