سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کار این تیم هنوز تمام نشده است و به دنبال کسب یک جام دیگر است، گفت: امیدوارم در دیدار با استقلال کار به ضربات پنالتی نکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید امیری را می‌توان یکی از کامل‌ترین کاپیتان‌های چند سال اخیر پرسپولیس نام برد؛ بازیکنی که یحیی نیز یکی از رویایی‌ترین جملات را درباره او به کار برد و گفت کاش فوتبال او تمام نشود!
کنعانی‌زادگان نخستین مصاحبه خود را پس از بازگشت به پرسپولیس انجام داد.
معاون ورزشی باشگاه استقلال در آخرین حرفهایش مدعی شده که کار پیوستن دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به این تیم تمام شده است.
روزنامه البیان یک بار دیگر اعلام کرد که کار پیوستن احمد نوراللهی به الوحده تمام شده است.
روزنامه البیان امارات اعلام کرد که حضور احمد نوراللهی در الوحده قطعی است و این بازیکن از شباب الاهلی جدا خواهد شد.
هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید کار کردن با مهدی رحمتی برای تمامی بازیکنان تیم مایه آرامش بوده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار پرسپولیس تمام نشده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار پرسپولیس تمام نشده است.
عزت‌الله پورقاز مدافع میانی باتجربه هوادار شاید آخرین بازی خود را برای هوادار مقابل پرسپولیس برگزار کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که کارشان را در این فصل تمام شده ندانند و به فکر کسب دومین جام باشند.
تیم فوتبال گل‌گهر نتوانسته در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کند و برای اعاده حیثیت تمام توانش را برای دیدار روز جمعه به کار خواهد گرفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل گل گهر از فضاها خوب استفاده کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برنده دربی لزومان قهرمان لیگ نخواهد شد و تیم برنده باید منتظر لغزش سپاهان هم باشد.
هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید بازیکنان این تیم در هفته‌های باقی مانده تمام تلاش‌شان را برای حفظ تیم به کار خواهند گرفت.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
معاون باشگاه پرسپولیس می‌گوید با یک خرید دیگر کارشان در نقل و انتقالات تمام می‌شود.
ساپینتو با بیان این که تیمش در این بازی خوب کار کرد گفت: پرسپولیس هم کیفیت بالایی داشت و خوب کار کرد. تمامی موقعیت‌ها و لحظات خوب بود و فرصت خیلی گران‌بهایی را از دست دادیم و راجع به بازی بعد فکر می‌کنیم.
سامان نریمان جهان می‌گوید اشتباهات داوری تنها با تکنولوژی داور ویدیویی جمع می‌شود.
کار پیوستن شیخ دیاباته ستاره سابق استقلال به پرسپولیس تمام شده است.
در حال حاضر، مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا خواسته کادر فنی برآورده شود.
کار پیوستن این مهاجم به پرسپولیس که کیفیت بالایی هم دارد تمام شده و باشگاه پرسپولیس طی ۴۸ ساعت آینده از خرید جدید خود رونمایی خواهد کرد.
سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه یک مربی بعد از کار در ایران میتواند در بارسلونا و رئال مادرید مربیگری کند، گفت:اسکوچیچ فکر کرد علیه او کار میکنم و پاسخ تماسهایم را نداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ