نیمار قرارداد رسمی با الهلال را امضا کرده و به زودی راهی عربستان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۲۵ مردادماه، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. در حاشیه جلسه امروز هیات دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی به نمایش درآمد.
امضا گرفتن از لیونل مسی برای یکی از کارکنان ورزشگاه اینترمیامی به بهای اخراج شدن تمام شد ولی او می‌گوید امضای ابرستاره آرژانتینی حتی اگر باعث اخراج او باشد ارزشش را داشته است.
قرارداد مهرداد محمدی با استقلال به امضا رسید تا شایعات مربوط به فسخ قرارداد این بازیکن تمام شود.
باشگاه الاهلی عربستان با ریاض محرز برای امضای قراردادی 35 میلیون یورویی و جدایی از منچسترسیتی به توافق رسیده است.
اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از پنج روز تمرینات دونوبتی و فشرده به اردوی خود در سرچشمه خاتمه دادند.
اعضای تیم مس رفسنجان بعد از 5 روز تمرینات دونوبتی و فشرده به اردوی خود در سرچشمه خاتمه دادند.
مارسلو بروزوویچ جدیدترین ستاره‌ای شد که به پیشنهاد غول‌های نفتی عربستان پاسخ مثبت می‌دهد. او در النصر هم‌بازی کریستیانو رونالدو شده است.
عیسی آل‌کثیر می‌گوید اتحاد و همدلی هواداران و تمام اعضای تیم به صورت زنجیروار باعث قهرمانی‌های سرخ‌ها شده است.
شبکه خبری «جیو نیوز» پاکستان امروز در گزارش خود اعلام کرد که عمران‌خان و همسر وی در کنار ۶۰۰ نفر دیگر از اعضای حزب تحریک انصاف ممنوع الخروج شده و دولت به تمام نهاد‌های امنیتی و انتظامی دستور داده تا جلوی هرگونه سفر از مرز‌های هوایی و زمینی افراد یادشده را بگیرند.
مشکل تیم ملی مینی فوتبال ایران برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۳ حل شد و این تیم با تمام قوا راهی ترکیه خواهد شد.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
لوکاشنکو تصریح کرد: من به او گفتم «ما حمله نمی‌کنیم. بیایید یک پیمان تحت نظارت سازمان ملل امضا کنیم دال بر اینکه شما به ما حمله نمی‌کنید». شما شاهد بودید که من تمام این اظهارات را بیان کردم؛ و در این زمان، چالش آغاز شد.
سرخیو آریباس دیشب به محض ورود به زمین برای رئال گل زد و در رختکن از تمام هم تیمی هایش خواست که پیراهنش را امضا کنند.
باشگاه پرسپولیس به توافقات کلی با مهاجم برزیلی شاغل در لیگ ژاپن دست پیدا کرده و احتمالا به زودی قرارداد همکاری به امضاء خواهد رسید.
اسلامی گفت: این معامله بین ایران و ۱+۵ امضا شد و کشور ما به تمام تعهدات خود عمل کرد و خود را با توافق‌نامه انطباق داد، اما آن‌ها پیس از چند ماه از برجام خارج شدند و علاوه‌بر عدم عمل به تعهدات خود اجازه ندادند که هیچ کشوری با ایران همکاری کند و مجدداً تحریم‌ها را تشدید کرده اجازه ندادند فعالیت‌های صلح‌آمیز انجام شود و حتی روی غذا و دارو نیز فشار وارد کردند.
همه اعضای تیم استقلال عازم کرمان شدند تا در دیدار با نساجی حضور داشته باشند.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید اگر آنها از موقعیت هایشان استفاده می کردند، نتیجه بهتری رقم می خورد.
مهراد گفت: فکر نمی‌کنم آن‌ها چیزی از قبولی من بدانند. البته آن‌ها برای قصاص آمده بودند، ولی در میانه راه طبق گفته پدر مقتول، انگار حسی به دلش الهام می‌شود و وسط راه برمی‌گردد و می‌گوید می‌خواهم مهلت دهم. ۳ ماه مهلت داده و تنها شرطشان پرداخت دیه بود که آن هم برای خودشان نمی‌خواهند و می‌خواهند صرف امور خیریه کنند. هنوز مهلت سه ماهه اولیای دم تمام نشده بود که دیه فراهم شد و هفته گذشته اولیای دم برگه رضایت خود را امضا کردند.
اولین جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال فردا با حضور تمام اعضای مجمع برگزار خواهد شد.
اولین جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال فردا با حضور تمام اعضای مجمع برگزار خواهد شد.
اولین جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال از ساعتی دیگر با حضور تمام اعضای مجمع برگزار خواهد شد.
«این توافق دیر یا زود امضا خواهد شد، «زیرا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و مقامات ایران، آن را می‌خواهند... متأسفانه، بایدن آن را بیشتر از ایرانی‌ها می‌خواهد. غرب تقریباً درباره تمام شرایط مقابل تهران تسلیم شده است...»
سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه بعد از برگزاری ۳۱ سفر استانی در یک سال که رکورد زده شد، امروز رکورد دوم با ۳۱ سفر استانی در یک روز شکسته شد، گفت: امروز تمام دولتمردان در تمام استان‌های کشور مهمان مردم هستند.
عامل کلاهبرداری با وعده فروش ادوات کشاورزی در دیوار دستگیر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ