لوئیس دلا فوئنته، مربی اسپانیا، امیدوار است فردا کار کرواسی را در 90 دقیقه تمام کنند چرا که کروات ها متخصص وقت های اضافه و ضربات پنالتی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرواسی بازنده فینال‌ها ، اسپانیا فاتح لیگ ملت‌ها
تیم ملی اسپانیا امشب در بازی برابر کرواسی از پیراهن، شورت و جوراب قرمز استفاده خواهد کرد و کرواسی آبی می‌پوشد.
کرواسی، هلند را زد و فینالیست لیگ ملت‌ها شد
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل هلند و صعود به فینال لیگ ملت های اروپا تاکید کرد که تیمش فقط به دنبال قهرمانی است.
فرنکی دی‌یونگ در آستانه بازی هلند برابر کرواسی لب به انتقاد از برنامه فشرده ‌بازی‌ها گشود و گفت یوفا فقط به پول درآوردن فکر می‌کند.
گربه‌ها فقط به راه رفتن روی سفال اکتفا نمی‌کنند. مورد جالب‌تری که از ردپای گربه پیدا شد به سال ۲۰۱۳ و کشور کرواسی برمی‌گردد. در این سال یک کتاب قرون وسطایی مربوط به قرن پانزدهم میلادی در این کشور کشف شد که اثر راه رفتن یک گربه روی آن به جا مانده بود.
دولت کرواسی در حال انجام مقدمات تحویل ۱۴ فروند بالگرد به اوکراین است.
آزادکار تیم ملی کشتی کشورمان گفت: رقابت های بین المللی کرواسی و رنکینگ اتحادیه جهانی یکی از مهمترین و سنگین ترین مسابقاتی بود که در آن شرکت کردیم.
آزادکار تیم ملی کشتی کشورمان گفت: رقابت های بین المللی کرواسی و رنکینگ اتحادیه جهانی یکی از مهمترین و سنگین ترین مسابقاتی بود که در آن شرکت کردیم.
آزادکار تیم ملی کشتی کشورمان گفت: رقابت های بین المللی کرواسی و رنکینگ اتحادیه جهانی یکی از مهمترین و سنگین ترین مسابقاتی بود که در آن شرکت کردیم.
حسن یزدانی با 4 برد متوالی و با دادن فقط دو امتياز به رقبا، قهرمان تورنمنت بین المللی کرواسی شد.
رئیس جمهور کرواسی با اعلام مخالفت زاگرب با تامین کمک نظامی برای کی‌یف، گفت که شبه‌جزیره کریمه هرگز دوباره بخشی از اوکراین نخواهد شد.
کرواسی از امروز یعنی آغاز سال ۲۰۲۳ میلادی، به طور رسمی به عضویت منطقه یورو و پیمان شنگن درآمده است.
اینکه کشوری تنها با چهار میلیون نفر جمعیت تا کنون در شش دوره حضور در جام جهانی موفق شده سه مدال این رقابتها را به گردن بیاویزد خارق‌العاده است.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
تیم‌های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک شاگردان دالیچ به پایان رسید تا این تیم به مقام سوم جام جهانی دست پیدا کند.
زلاتکو دالیچ سرمربی تیم فوتبال کرواسی ترکیب یازده بازیکن اصلی خود را در دیدار رده بندی با تغیرات قابل توجهی مشخص کرد.
فابیو کاپلو، مربی ایتالیایی سابق دنیای فوتبال، معتقد است در جام جهانی لیونل مسی فقط برابر کرواسی نمایشی در اندازه های خودش ارائه داده است.
فوق ستاره آلبی سلسته در دیدار مقابل کرواسی به دو اتفاق مهم درآستانه فینال رسید.
میسلاو اورشیچ، وینگر 29 ساله تیم ملی کرواسی، قادر به همراهی این تیم در بازی مقابل برزیل نیست.
دانیلو، مدفع برزیل، گفت که کرواسی حریف دشواری محسوب می شود و به غیر از لوکا مودریچ، ستاره های بزرگ دیگری هم دارند.
این یک شگفتی نبود؛ کرواسی در ضربات پنالتی ژاپن را شکست داد و حالا نوبت دومین تیم آسیایی است که با کمترین شانس به مصاف یکی از مدعیان بزرگ جام برود.
کروات‌ها با یک تساوی در آخرین بازی از مرحله گروهی صعود می‌کنند، اما شیاطین سرخ فقط نیاز به برد دارند.
تیبو کورتوا گفت که به پیدا کردن جاسوس رختکن بلژیک فکر نمی کنند و تمرکز تیم روی پیروزی برابر کرواسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ