سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه‌ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح کرد و از تمدید اعتبار ۲۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.
رئیس اسکودا گفت: «مردم امروز گرفتاری دارند و با دغدغه بیکاری، معیشت، اجاره مسکن و گرانی مواجه هستند. امروز دلار باز هم بالا رفت. مسئولان باید به این مسائل فکر کنند. ما به‌عنوان نهاد وکالت هرجا غیرقانونی عمل شده و به کسی ظلم شود آمادگی کامل برای دفاع از حقوق مظلومین را داریم و براساس آنچه در وظایف قانونی ما مشخص شده است برای معاضدت، مشاورت و وکالت انجام وظیفه می‌کنیم اتحادیه نیز با تمام قدرت در این حوزه حرکت می‌کند.»
تمام آنچه که در برنامه فوتبال برتر گذشت چیزی جز بهت و حیرت برای بینندگان تلویزیونی باقی نگذاشت.
اولین تماس تلفنی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن، رییس جمهور آمریکا پس از بازگشتش به سمت نخست‌وزیری این رژیم، بر آنچه «تهدید هسته‌ای ایران» خوانده شده است، متمرکز بود.
ببیند کار به کجا رسیده است که راست راست در چشم مردم نگاه می‌کنند و می‌گویند اگر پول ندارید به کیش نیایید. مگر آنکه پراید یا پیکان دارد شهروند درجه دو این کشور است که برای سفر کردن باید از شما اجازه بگیرید؟
علی بیگدلی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل نیز درباره اظهارات ند پرایس به گفت: آمریکایی‌ها در مواجهه با اتفاقات ۶ ماه اخیر ایران جبهه‌گیری کمتر خصمانه‌ای داشته، به دلیل آنکه تمام پنجره‌های مذاکره با ایران بسته نشود. حتی بایدن از نخست‌وزیر انگلستان خواست که سپاه را جزء لیست تحریم‌ها و گروه‌های تروریستی نیاورد.
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ما باید به شعار‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم؛ صحبت از مردم، مستضعف و... می‌کنیم و می‌گوییم انقلاب برای تمام مردم است و متعلق به گروه خاصی نیست و قالیباف هم در سخنرانی خود در حرم امام به آن اشاره کرد؛ اما امروز تمام مردم وسط صحنه نیستند. در حالی که آنچه رمز پیروزی است حضور همه‌ی ملت است و این مشکل را باید در داخل حل کنیم نه در خارج! باید تمام مردم را در صحنه بازی دهیم.
نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست سازمان محیط زیست باید بداند که اول برای نه گفتن آنجا نشسته است نه آنکه بخواهد با تمام وزرا تعامل کند و محیط زیست را به باد دهد.
اشتری با بیان اینکه باید برای تمامی نقض‌ها طلب حلالیت کنم گفت: آنچه را توانستم انجام دادم و بابت تمامی قصورها از مردم و مقام معظم رهبری پوزش می‌طلبم.
جمهوری خواهان مانند آنچه مایک پمپئو می‌گفت، به دنبال این هستند که ایران و آمریکا تمام مشکلات و اختلافات خود را روی میز بریزند و درباره همه مذاکره و توافق کنند و در نهایت ایران تبدیل به یک کشور جدید شود. اما دموکرات‌ها اینگونه به ماجرا نگاه نمی‌کنند و همه مسائل را دسته بندی کرده‌اند. به این معنی که معتقدند مهمترین مسئله، موضوع هسته‌ای ایران است. پس اول این را حل کنیم بعد به سراغ موضوعات و نقطه‌های اختلافات دیگر مثل مسائل موشکی و ... برویم
آنچه به اقتصاد و معیشت ما مربوط است، نوسان این قمت ارز چندان اهمیت ندارد که با تمام تعالیات و پیشرفت‌ها که نرخ رشد اقتصادی ما نرخی قابل توجه است را نادیده بگیریم و به خاطر نرخ ارزی که ربطی به اقتصاد کلان ما ندارد، نادید بگیریم. باید مراقبت کنیم که مردم ناامید نشوند، اگر لطف پروردگار را ندادیده بگیریم؛ خدا هست، خدا با همه قدرت و ثروتش هنوز بالای سر ما هست و ما در همه زندگی امیدمان به این خدا باشد.
شیرین هانتر گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه موضع ایران تضعیف شده است و خبری از احیای برجام نیز نیست، تصور نمی‌کنم که ریاض حاضر به گفت‌وگوی جدی با تهران باشد مگر آنکه ایران تمام شروط عربستان را بپذیرد.
البته سال‌ها و ماه‌ها و هفته ها، تقسیم بندی‌های قراردادی ما انسان‌ها هستند و اصالت ندارند. ما عید نوروز را جشن می‌گیریم، چون فرصتی است برای تولد دوباره و و اصلاح و نوسازی خود و اصیل شدن و آنچه اصیل است، زندگی انسانی در تمام دوران زندگی است، حیاتی که در آن، صلح درون، صلح با مردم و صلح با جهان قانون اساسی انسان‌ها باشد.
آنچه می‌توان از مواضع ضدایرانی رئیس جمهور چین در سفرش به عربستان آموخت اینست که در عرف بین‌الملل تمام کشور‌ها به منافع خود فکر می‌کنند و هنگامی که پای منافعشان در میان باشد، این حق را به خود می‌دهند که منافع دیگر کشور‌ها را قربانی کنند. این درس، در زمینه چگونگی حضور در عرصه سیاست بین‌الملل نیز آموختنی‌هائی دارد. دولت چین از این قاعده مستثنی نیست هرچند مسئولان آن در خلوت با مسئولین ایرانی لاف دوستی زیادی می‌زنند. همین روش را چینی‌ها نسبت به روسیه در جریان جنگ اوکراین اعمال کردند.
یامین‌پور درباره کنش‌های رسانه‌ای متفاوت در روز‌های اخیر می‌گوید: تمام کنش رسانه‌ای رسانه‌هایی مثل «ایران‌اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان نسبت به یکپارچگی ملی و آماده کردن آن‌ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است و حالا این خط سیاسی در پدیده فوتبال و رویداد جام جهانی تعقیب می‌شود. اینجاست که می‌گوییم آنچه در این دو سه ماه رخ داده نه تنها یک انقلاب اجتماعی یا تحول درون‌زای فرهنگی نیست؛ بلکه یک پروژه سیاسی بر بستر و پلتفرم ارتباطاتی است. در واقع باید در دوران ما همواره فرهنگ و تحولات فرهنگی را در متن سیاست و سیاست بین‌الملل فهمید.
ند پرایس گفت: آنچه از سوی ایران شاهدش بوده‌ایم، فقط وقت‌کشی بوده است. ما از ایران می‌خواهیم در تحقیقات پادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کامل را به عمل بیاورد تا آژانس اطمینان بیابد وجود تمام مواد هسته‌ای در ایران منطبق با شرایط پادمانی است.
مجتهدزاده وکیل دادگستری، با بیان اینکه در این دولت دیدیم تمام آنچه در دولت قبل محل ایراد و انتقاد از مسئولان بود، به حد اعلا وجود دارد، افزود: مسئله این است که مسئولان در این دولت برای پوشاندن این مسائل، به حرف‌های عوام‌پسند روی می‌آورند و گفته می‌شود اگر پسری رفت، پدر هم باید برود! این وکیل دادگستری افزود: نکته این است که این مسائل و رفتار‌های اشتباه به شکل مسالمت‌آمیز حل نمی‌شود و این افراد را کنار نمی‌گذارند، برکنار نمی‌شوند و استعفا هم نمی‌دهند.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد، حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه وظیفه مدیریتی ما در دولت است، این که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول، قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن گفت: آنچه اوکراینی ها تا کنون مشاهده کرده اند، فقط یک شوخی کودکانه بوده است و آنها باید منتظر عواقب وخیم تاکتیک های جدید ما باشند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آنچه توضیح داده شد این بود که مذاکرات تمام شده و روند توافق در حال انجام است و تصمیم سیاسی ایران گرفته شده و طرف مقابل خصوصا آمریکا باید تصمیم سیاسی خود را بگیرد آیا منافع ایران را می‌پذیرد یا باز بدعهدی می‌کند.
حربه جدید مهدی تاج برای فرار از محرومیت احتمالی از جریمه و تنبیه در عین آنکه عجیب است، خنده‌دار هم به نظر می‌رسد. مهم‌ترین پرسشی که در این بین مهدی تاج و رفقایش باید به آن پاسخ دهند، این است که چطور در دو، سه سال اخیر از ترامپ شکایت نکرده‌اند و حالا که شرایط را علیه خودشان می‌بینند به سرشان زده در دادگستری تهران، درست در زمانی که پیش‌تر پرونده‌ای قضائی علیه خودشان شکل گرفته و حالا خبر از پیگیری آن می‌رسد، از رئیس‌جمهور سابق آمریکا شکایت کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ