وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: ما در حال حاضر بسیجی داریم که اصلاً جنگ ندیده. انقلابی بودن یعنی چی؟ یعنی جمعی که نسبت به عموم مردم برتری دارند و در نتیجه طبیعی است که همه امتیازات در دست انقلابیون قرار بگیرد و در اینجا جایی برای غیر انقلابیون ندارند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق در دیدار سفیر آمریکا با او، گفت: عراق به اجرای برنامه های اصلاحات در سطوح مختلف و تلاش برای ایجاد شراکت سازنده و مفید با کشورهای دوست و برادر ادامه می دهد.
مبلغ عضویت ایران در اجلاس شانگهای را نیز به عنوان مثال دوم خود می‌آورد: «عضویت ایران در شانگهای را دولت قبل کارهایش را انجام داد و فقط عضویت کامل انجام نگرفته بود. این را هم از دستاوردهای این دولت اعلام کردند!»
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
توئیت عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات نسبت به فوت فیروز نادری، دانشمند ایرانیِ ناسا با واکنش معنادار رضا رشیدپور، مجری مشهور روبرو شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: معرفی وزیر بازرگانی منوط به موافقت مجلس با تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل وزارت بازرگانی است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اکنون وزیر کشاورزی، صنایع و معادن و بازرگانی معرفی خواهند شد البته این به شرطی است که مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کند تا به جای وزیر صنعت، معدن و تجارت، دو وزیر با عنوان وزیر صنایع و معادن و وزیر بازرگانی به مجلس پیشنهاد شوند.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
بایدن به صورت مستقیم وارد کمپین فشاری شده که کاخ سفید آن را در نهان و آشکار اداره می‌کند تا نخست وزیر دولت ائتلافی اسرائیل متقاعد شود و تصویب این طرح در پارلمان را متوقف کند.
سید عطاالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ دولت اصلاحات در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های ایرانی به چالش‌های پیش‌روی ایران پرداخته و در بخشی از این صحبت‌ها هم به نحوه برخورد با سلبریتی‌ها اشاره کرده است.
معاون وزیر اقتصاد ضمن اشاره به تصویب اصلاحات آیین‌نامه اجرایی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت در شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: این اصلاحات در پنج بند دسته بندی شده است.
صحبت‌هایی از انتخاب سرپرست برای وزارتخانه ورزش و جوانان مطرح شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات در واکنش به پیگیری اتهام «تشویق به تروریسم» علیه او از سوی پلیس متروپولیتن انگلستان گفت: برای پلیس متروپلیتن احترام قائلم و آماده تبیین مواضع و توضیح هستم و گمان نمی‌کنم پلیس تحت تأثیر غوغاسالاران قرار گیرد.
این مسئول عراقی ادامه داد: «دولت و مشخصا وزارت دارایی و بانک مرکزی مجموعه‌ای از اصلاحات مالی را اجرایی کرده است که بر عزم بغداد برای متوقف‌سازی عملیات قاچاق دلار تصریح دارد و عملا روند قاچاق کاهش بسیاری داشته است و در این سفر، هیات عراقی نتایج این اقدامات را به طرف امریکایی اعلام خواهد کرد.»
وزیر ارشاد دولت اصلاحات با انتشار یک توییت از مولوی عبدالحمید خواست نسبت به اعدام یک روحانی سنی در عربستان واکنش نشان دهد.
معاون پیشین وزیر علوم در دولت اصلاحات گفت: دانشجو در عین‌حال که فعالیت سیاسی یا اجتماعی خود را انجام می‌دهد نهایتا اگر دچار تخلف شد با همان سازوکارها و با توجه به ساخت و بافت دانشگاه و با نگاه تسامح و نگاهی که دانشجو در حال تمرین جامعه‌پذیری است باید با او برخورد شود و نهایتا اگر خطایی هم می‌کند ادامه آن در جامعه‌پذیری‌اش است و ما باید حتی بخشی از خطاهایش را به رسمیت بشناسیم و نادیده بگیریم و باید مراقبت کنیم دانشگاه و آموزش و روندهایش دچار بحران نشود و در عین‌حال هم آن فضا برای دانشجو باشد که بتواند هم جامعه‌پذیری‌ و هم اعتراضات خود را انجام دهد.
حسن یونسی فرزند وزیر اطلاعات دولت اصلاحات از بند دو الف آزاد شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر قانون وزیر پیشنهادی باید رأی اکثریت مطلق نمایندگان را کسب کند اما زاهدی وفا موفق به کسب رأی مطلق نمایندگان نشد.
محمدعلی ابطحی نوشت: شبکه بی بی سی جهانی در خبری مدعی شده است که آقای خاتمی تحت تاثیر یکی از شخصیتهای پاکستانی، در فرودگاه تهران، خبر اهانت سلمان رشدی به پیامبر را به امام رسانده و امام فتوای مشهور خودشان را داده اند. من چون آن زمان معاون بین الملل وزارت ارشادی بود که آقای خاتمی وزیرش بود و مسایل بین المللی را معاونت ما پیگیری می کرد و در جزییات خبر بودم،‌ از این خبر تعجب کردم. میدانستم این خبر دروغ است.
محمدعلی ابطحی نوشت: شبکه بی بی سی جهانی در خبری مدعی شده است که آقای خاتمی تحت تاثیر یکی از شخصیتهای پاکستانی، در فرودگاه تهران، خبر اهانت سلمان رشدی به پیامبر را به امام رسانده و امام فتوای مشهور خودشان را داده اند. من چون آن زمان معاون بین الملل وزارت ارشادی بود که آقای خاتمی وزیرش بود و مسایل بین المللی را معاونت ما پیگیری می کرد و در جزییات خبر بودم،‌ از این خبر تعجب کردم. میدانستم این خبر دروغ است.
مذاکرات مدیران تاپیکو با هیات بلند‌پایه روسیه در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
معاون وزیر صمت با بیان این‌که ایران‌خودرو اقداماتی که برنامه‌ریزی شده را به خوبی پیش می برد، گفت: طبیعی است که مشکلات یک شبه قابل حل نیست و نیازمند زمان است، مهم این است که این خودروساز در مسیر اصلاح حرکت می‌کند.
رفتن به جام جهانی قطر 2022+ راهنمای کامل
وزیر دولت اصلاحات گفت:‌ دیدار اخیر محمد خاتمی، حسن روحانی و حسن خمینی برنامه‌ریزی شده و مربوط به انتخابات نبود.
مسجد جامعی وزیر ارشاد دولت اصلاحات و عضو پیشین شورای شهر تهران گفت: ما آرمان ها را گم کردیم، آرمان اصلی ما امیرالمومنین علی بود، انسانیت بود، عدالت بود. امیرالمومنین علیه السلام می‌گفت در شهری از پای یک دخترک یهودی خلخالی ربوده شده اگر کسی از غم این اتفاق بمیرد نباید سرزنشش کرد. این نگاه می‌گوید که انسان ها با در دین یا در ذات با تو مشترک هستند. مرحوم سرحدی‌زاده از این جنس بود، شخصیتی ویژه و دل مهربانی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ