توئیت عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات نسبت به فوت فیروز نادری، دانشمند ایرانیِ ناسا با واکنش معنادار رضا رشیدپور، مجری مشهور روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد کاظمیان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در یک استوری به اظهارات بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص بی خوابی رئیسی در مقابل مشکلات مردم کنایه زد. او با انتشار عکسی از تغییر ظاهری رئیسی طی سال‌های اخیر نوشت: آثار بی‌خوابی.
مجتبی پوربخش کنایه تندی به انتخاب نیما نکیسا به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن زده است.
مسیح مهاجری نوشت: مردم نمی‌پذیرند در کشوری با اینهمه ثروت و امکانات، عده‌ای به آلاف و الوف برسند و میلیون‌ها خانواده شاهد تقسیم فقر میان خودشان باشند. این، حق مردمی که در کشوری ثروتمند زندگی می‌کنند نیست.
شایان مصلح کنایه تندوتیزی به صحبت‌های میرسلیم زده است.
شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس به استقلالی‌ها کنایه تندی زده است.
سرمربی استقلال خوزستان انتقادات تندی را متوجه تیم‌های رقیب در مسیر صعود به لیگ برتر کرد.
مجتبی پوربخش برای چندمین بار به علیرضا دبیر کنایه زده است.
سپهر حیدری کنایه تندوتیزی را متوجه سرمربی استقلال کرده است.
باشگاه پرسپولیس تصاویر تازه‌ای از صحنه‌هایی مشکوک در دربی منتشر کرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
حسین ماهینی به بهانه روز مرد متن جالبی در توئیتر  نوشت.
جواد نکونام در واکنش به حواشی دیدار فولاد و پرسپولیس کنایه تندی زده است.
در ترانه جدید و کنایه‌آمیز شکیرا که مشخصا بر علیه جرارد پیکه است، او از یک جمله استفاده می کند که برای بسیاری ابهام‌آمیز بود.
رضا کیانیان گفت: آن‌هایی که خانه ملت را تصاحب کرده اند. به جای این که به این شایعات رسیدگی کنند. در کمال ناباوری خواستار اعدام موکلین خود می‌شوند!
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است.
دایی نوشت: آن‌هایی که دم از آرمان‌ها می‌زنند، آیا می‌دانند که این آرمان‌ها فقر، فساد، اختلاس نبوده و نمی‌باشد. خودمان را اصلاح کنیم.
خبری در رسانه‌ها منتشر شد که فدراسیون ایران پیشنهاد داده که تیم‌ملی با عمان دیدار دوستانه برگزار کند.
جواد کاظمیان، پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری از صحبت‌های علیرضا دبیر در خصوص نحوه کشتی گرفتن حسن یزدانی انتقاد کرد.
علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی، در تازه‌ترین استوری، نسبت به خارج‌نشین بودن فرزند مسئولان واکنش نشان داده است.
من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم
عبدی: «روزنامه نواصولگرا اعتراض دارد که چرا گزارش تحقیق و تفحص به چماق علیه نظام تبدیل شده است؟ چون می‌خواستید آن را به هویج برای دوستانتان تبدیل کنید، اما این گزارش به چماق نزدیک بود و به هویج نمی‌شد.»
دین محمدی در گفتگو با برنامه تلویزیونی در واکنش با رفتار‌های بعضی از مربیان لیگ گفت: کلوپ پیام من را سریع جواب می‌دهد آنوقت مربی لیگ دو برایم قیافه می‌گیرد و جواب سلام نمی‌دهد.
محمد مهاجری با انتشار این توییت نسبت به اظهارات رئیس صدا و سیما انتقاد کرد.
سردبیر رجانیوز در توئیتی به اظهارات گستاخانه پمپئو واکنش نشان داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ