سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر قانون وزیر پیشنهادی باید رأی اکثریت مطلق نمایندگان را کسب کند اما زاهدی وفا موفق به کسب رأی مطلق نمایندگان نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق با قانون، دولت ملزم است که اگر نتواند به موقع پول گندم‌کاران را پرداخت کند، باید خسارت آن‌ها را بپردازد.
رئیس جمهور از رئیس کل بانک مرکزی خواست تا هرچه سریع‌تر برنامه و دستورالعمل‌های لازم برای اعمال موثر حکمرانی دولت بر پول ملی را تدوین و با نظارت دقیق به اجرا بگذارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت باید سیستم‌های ایجاد کالابرگ در سراسر کشور را هر چه سریع‌تر راه‌اندازی کرده تا مردم بتوانند کالاهای اساسی را با قیمت مناسب بخرند.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه، با اعلام آمادگی کشورمان برای اجابت فوری نیازهای امدادی طرف ترکیه‌ایی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدابیر دولت ترکیه آلام مردم این کشور هر چه سریع‌تر تسکین یابد.
سرماخوردگی علائم زیادی مانند تب و آبریزش بینی و خستگی مفرط دارد که فرد را از انجام کار‌های روزمره باز می‌دارد. همه ما دوست داریم سریع‌تر از شر سرما خوردگی راحت شویم و آن را درمان کنیم.
نماینده مردم نوشهر در مجلس گفت: امروز بیش از یک ماه و نیم از قول رئیس‌جمهور برای ارائه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس می‌گذرد و همچنان ما معطل هستیم.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: ضرورت دارد که دولت هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: قرار بود لایحه «نظام عادلانه پرداخت» جز اولین اقدامات دولت سیزدهم باشد، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرده و باید هرچه سریع‌تر این لایحه را به مجلس بفرستد.
عضو شورای شهر تهران گفت:خواهش من از دولت این است که هرچه سریع‌تر وضعیت استانداری تهران را مشخص کند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر قانون وزیر پیشنهادی باید رأی اکثریت مطلق نمایندگان را کسب کند اما زاهدی وفا موفق به کسب رأی مطلق نمایندگان نشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی عملکرد دستگاه‌ها در تحقق دولت الکترونیک و هوشمند، بر ضرورت رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع تاکید کردند و وظایف دولت را در این راستا یادآور شدند.
رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه را مکلف کرد هر چه سریع‌تر برنامه هفتم توسعه را متناسب با سیاست‌های کلی این برنامه که امروز از سوی رهبری ابلاغ شد، تدوین کرده و در مسیر بررسی و تصویب در هیات دولت قرار دهد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر ضرورت تشکیل هر چه سریعتر دولت در این کشور تأکید کرد و افزود: موضع حزب الله در خصوص مذاکرات دریایی و دفاع از حقوق لبنان هرگز تغییر نخواهد کرد.
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: تخلفاتی که در تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان مشخص شد، مربوط به دولت قبل است و قوه قضائیه باید سریعاً به این پرونده رسیدگی کند.
«اگر آمریکا همچنان در خاک سوریه باقی بماند، احتمال اینکه تلفاتی جدی به نیرو‌های آمریکاییِ حاضر در این کشور وارد شود وجود دارد. دولت بایدن باید هر چه سریع‌تر از وقوع یکچنین فاجعه‌ای جلوگیری کند.»
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فرصت سه ماهه دولت برای معرفی وزیر کار نزدیک است لذا هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فرصت سه ماهه دولت برای معرفی وزیر کار نزدیک است لذا هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.
محرابیان، وزیر نیرو گفت: با توجه به وضعیت تامین آب همدان و خشکسالی ممتد این استان قرار شد این طرح جزء طرح‌های ویژه و اولویت دار دولت قرار گیرد و هر چه سریعتر برای تکمیل آن اقدام شود.
به نظر می‌رسد برای پایان دادن به این بلاتکلیفی، دولت باید با استفاده از عناصر قوی و بی‌اعتنا به فشار‌های مخالفین برجام، وارد عمل شود. تردیدی نیست که هرچه سریع‌تر پایان دادن به این بلاتکلیفی به نفع کشور و ملت است.
ریسک‌های متعددی بازار را سهام را تهدید می‌کند که از این میان می‌توان به سیاست‌های آتی فدرال رزرو، قطعی برق صنایع در تابستان، اختلاف فاحش دلار نیما و آزاد همچنین تخفیف‌های سنگین روسیه در بازار جهانی به واسطه تحریم‌های وضع شده اشاره کرد اما به نظر می‌رسد با رشد شرکت‌های دلاری محور و همچنین رشد شرکت‌هایی که سودسازی آنها از این محل است، در نیمه دوم امسال، به سوی سقف‌های تاریخی شاخص خواهیم رسید.
امروز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
پیامد رژیم غذایی گیاهی بر بارداری
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت در زمینه افزایش قیمت‌ها، گرانی روز افزون و تهیه مسکن عملکرد موفقی نداشت و باید هرچه سریع‌تر از وزیری مقتدر و با برنامه برای حل مشکلات موجود استفاده کند.
لطف اله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هدف ما از استیضاح وزیر صمت، سیاسی نبود، گفت: دولت پیام مجلس مبنی بر اینکه اداره این وزارتخانه با وزیر کنونی امکان‌پذیر نیست را دریافت کرد. به همین جهت باید هرچه سریعتر لایحه تشکیل وزارتخانه های جدید را به مجلس ارائه و دو وزیر جدید را برای گرفتن رأی اعتماد معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ