ملی پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولین در رقابت های آسیا و اقیانوسیه استرالیا موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: دوومیدانی ایران از چیزی که من تصور می‌کنم و در ذهنم است عقب مانده اما رسیدن به صدر آسیا کار سختی نیست.
با نظر هیات اجرایی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا سه ایرانی به عضویت کمیته و کمیسیون‌های تخصصی در آمدند.
با نظر هیات اجرایی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا سه ایرانی به عضویت کمیته و کمیسیون‌های تخصصی در آمدند.
کاروان دوومیدانی ایران در حالی در رده یازدهم جدول توزیع مدال‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد که نسبت به دوره قبل سه رتبه سقوط را تجربه کرد.
چهارمین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا بدون کسب مدال برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
دونده ایران در فینال ماده ۴۰۰ متر مانع پنجم شد و از رسیدن به مدال بازماند.
دو دونده سرعتی ایران در جریان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا به مدال نقره و برنز دست پیدا کردند.
بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می‌شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.
در جریان برگزاری نشست سرپرست فدراسیون دوو میدانی با سید حمید سجادی مقرر شد رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان به میزبانی کشورمان برگزار گردد.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
مسئول کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی به دنبال اعزام تیم جوانان پس از ۵ سال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: با توجه به رکوردها شانس مدال برای دوندگان قائل نیستیم.
روز نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب یک نقره و دو برنز توسط نمایندگان ایران پیگیری شد.
دو ورزشکار دختر ایران تیم ملی دوومیدانی کشورمان را در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا صاحب مدال نقره و برنز کردند.
غیبت کشورهای صاحب‌نام در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا، آنقدر واضح بود که همه مدال‌ها بین سه کشور ایران، هلند و نپال تقسیم شد.
مقایسه عملکرد دوومیدانی ایران در چند دوره اخیر رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا نشان می‌دهد که ورزشکاران امسال ضعیف‌ترین نتیجه را ثبت کردند.
پیش از این اختلاف بین حمید سجادی با هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی علنی شده بود. دوومیدانی پرمدال ترین رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی و المپیک است که ایران کمترین سهم را از آن داشته است
ملی‌پوش دوومیدانی ایران به دلیل خطا و دریافت کارت قرمز، موفق به رقابت در مسابقات داخل سالن آسیا نشد.
دو بانوی ملی‌پوش دوی 60 متر کشورمان به فینال رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا راه یافتند.
رکورددار دوهای سرعت ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کند و قرار است حدود ۱۰ ورزشکار دیگر به این رقابت‌ها اعزام شوند.
رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان با قهرمانی پلیمرخلیج فارس خرم‌آباد به پایان رسید و دو دونده سرعتی موفق به کسب حدنصاب‌های تعیین شده فدراسیون برای اعزام به قهرمانی آسیا شدند.
محسن ربانی در مورد رکوردهایی که فدراسیون برای اعزام به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا اعلام کرده است، گفت: رکوردها نه خیلی دور از دسترس است و نه خیلی ساده، یعنی کسانی که آمادگی داشته باشند توانایی ثبت این رکوردها را دارند.
ملی‌پوشان دوومیدانی ID کشورمان در رقابت‌های آسیا - اقیانوسیه موفق به کسب دو مدال طلا و برنز دیگر شدند.
2 ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین در رقابت های آسیا و اقیانوسیه استرالیا طلایی شدند.
رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان ایران آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ