رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان ایران آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این چهار سال نه توانستم به زندگی بدون ورزش عادت کنم و نه می‌توانستم به ورزش حرفه‌ای برگردم؛ مدام فکر می‌کردم که نتوانستم خودم را اثبات کنم...
نمایندگان ایران در بازی‌های دانشجویان جهان در کشور چین در رشته ووشو و تکواندو صاحب دو مدال برنز شدند.
دو دونده سرعتی ایران در جریان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا به مدال نقره و برنز دست پیدا کردند.
با اعلام فدراسیون دو و میدانی ترکیب تیم ملی دو و میدانی جهت شرکت در بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی قاره کهن و همچنین پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است امشب بین دو تیم اینتر و منچسترسینی در ورزشگاه المپیک آتاترک استانبول ترکیه برگزار شود، مدل غول‌پیکر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در میدان تقسیم به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی که در مقابل توپ فوتبال و جام غول‌پیکر برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، در صف ایستادند.
مهدی هفت چشمه در جایگاه دوم رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.
فیلم دور افتخار نازنین فاطمه عیدیان پس از کسب مدال نقره ماده ۴۰۰ متر با مانع رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی را مشاهده می‌کنید.
نازنین فاطمه عیدیان نماینده شایسته کشورمان در جایگاه دوم رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این رقایت‌ها را کسب نمود.
نماینده کشورمان در جایگاه دوم رقابت ماده پرتاب ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
دوومیدانی کاران ایران در دومین روز مسابقات بین المللی ترکیه با کسب دو مدال دیگر جمع مدالهای خود را به عدد ۵ رسانده و با ۴ طلا و یک برنز به کار خود در این رویداد پایان دادند.
دوومیدانی کاران ایران در دومین روز مسابقات بین المللی ترکیه با کسب دو مدال دیگر جمع مدالهای خود را به عدد ۵ رسانده و با ۴ طلا و یک برنز به کار خود در این رویداد پایان دادند.
در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب چکش پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا مهدی هفت چشمه موفق شد مدال طلا را از آن کشورمان کند.
پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا با کسب مدال نقره سینا افشین‌فر در ماده دهگانه دنبال شد.
دو ورزشکار دختر ایران تیم ملی دوومیدانی کشورمان را در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا صاحب مدال نقره و برنز کردند.
در روز نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا دو ورزشکار ایران در ماده پرتاب چکش به مدال نقره و برنز دست پیدا کردند.
ورزشکار خوزستان در رقابت های دو و میدانی پیوند اعضاء جهان به چهار مدال رسید.
مخارج سفر و اردوی حدادی آمریکا، می تواند صرف کشف و پرورش استعدادهای جدید و ساخت حدادی‌های تازه در پرتاب دیسک و سایر مواد دو و میدان شود. شاید بخشی از این پول بتواند ورزش بانوان ایران را صاحب مدال در میادین آسیایی و المپیک کند.
روز نخست مسابقات بین‌المللی گرندپری دوومیدانی فزاع امارات با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز همراه با رکورد شکنی جهانی و پاراآسیایی برای نمایندگان ایران همراه بود.
ملی پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولین در رقابت های آسیا و اقیانوسیه استرالیا موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.
ملی‌پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولین در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه استرالیا موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند.
ملی‌پوشان دوومیدانی ID کشورمان در رقابت‌های آسیا - اقیانوسیه موفق به کسب دو مدال طلا و برنز دیگر شدند.
ملی پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولین در رقابت های آسیا و اقیانوسیه استرالیا موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
سومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان با مصاف مدعیان سه وزن پایانی در صربستان پیگیری خواهد شد و امشب نیز دو نماینده ایران برای کسب مدال طلا و برنز به میدان می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ