دو بانوی ملی‌پوش دوی 60 متر کشورمان به فینال رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا راه یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: دوومیدانی ایران از چیزی که من تصور می‌کنم و در ذهنم است عقب مانده اما رسیدن به صدر آسیا کار سختی نیست.
کاروان دوومیدانی ایران در حالی در رده یازدهم جدول توزیع مدال‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد که نسبت به دوره قبل سه رتبه سقوط را تجربه کرد.
ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران در رده ششم رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا ایستاد.
ملی‌پوش پرتاب چکش ایران در رده یازدهم رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا ایستاد.
بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می‌شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.
در جریان برگزاری نشست سرپرست فدراسیون دوو میدانی با سید حمید سجادی مقرر شد رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان به میزبانی کشورمان برگزار گردد.
فرزانه فصیحی دختر سرعتی دوومیدانی ایران چند روز پیش در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا به مدال خوشرنگ طلا رسید تا تنها چهره ورزش ایران در این رقابت‌ها باشد که دستش به مدال می‌رسد.
مقایسه عملکرد دوومیدانی ایران در چند دوره اخیر رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا نشان می‌دهد که ورزشکاران امسال ضعیف‌ترین نتیجه را ثبت کردند.
رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با ارائه پرچم این کنفدراسیون به فرزانه فصیحی ایران را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا ۲۰۲۴ معرفی کرد.
در سومین روز مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا هیچکدام از نماینده‌های ایران موفق به کسب مدال نشدند.
رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با مقام هشتمی نماینده ایران در دوی 3هزار متر پیگیری شد.
ملی‌پوش دوومیدانی ایران به دلیل خطا و دریافت کارت قرمز، موفق به رقابت در مسابقات داخل سالن آسیا نشد.
نماینده پرش سه گام ایران در مسابقات داخل سالن آسیا، در جایگاه هشتم قرار گرفت.
به منظور شرکت در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا تیم ملی دوومیدانی تهران را به مقصد شهر نورسلطان کشور قزاقستان ترک کرد.
ارشیا مصدقی ملی‌پوش ایران در ماده پرش با نیزه در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا نیزه خود را ندارد و باید از نیزه سایر رقبایش استفاده کند.
رکورددار دوهای سرعت ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کند و قرار است حدود ۱۰ ورزشکار دیگر به این رقابت‌ها اعزام شوند.
مربی و کارشناس دوومیدانی از سطح مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور انتقاد کرد.
تیمور غیاثی می‌گوید در جریان رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشکاه‌های کشور رکوردهای ثبت شده سالم بوده است.
رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش مردان با قهرمانی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.
رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان با قهرمانی پلیمرخلیج فارس خرم‌آباد به پایان رسید.
رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان با قهرمانی پلیمرخلیج فارس خرم‌آباد به پایان رسید و دو دونده سرعتی موفق به کسب حدنصاب‌های تعیین شده فدراسیون برای اعزام به قهرمانی آسیا شدند.
محسن ربانی در مورد رکوردهایی که فدراسیون برای اعزام به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا اعلام کرده است، گفت: رکوردها نه خیلی دور از دسترس است و نه خیلی ساده، یعنی کسانی که آمادگی داشته باشند توانایی ثبت این رکوردها را دارند.
فدراسیون دوومیدانی ایران حد نصاب‌های لازم برای اعزام به رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا را اعلام کرده است.
مربی دوومیدانی در مورد بکارگیری مربی خارجی در دوومیدانی ایران گفت: باید نیروهای توانمند داخلی خودمان را به کار بگیریم و مربیان باید به کلاس‌های مربیگری بروند تا دانش خود را افزایش دهند. اگر مربی خارجی هم داشته باشیم خیلی خوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ