دونده ایران در فینال ماده ۴۰۰ متر مانع پنجم شد و از رسیدن به مدال بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن تفتیان با رکورد 10.17 در گروه مقدماتی خود پنجم شد و نتوانست به نیمه نهایی مسابقات جهانی صعود کند.
تیم ملی زورخانه‌ای ایران به عنوان پنجمی مسابقات جهانی هنرهای رزمی و بازی‌های سنتی جهان در شهر چانگ‌جو کره‌جنوبی دست یافت.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با قبول شکست 54 بر 55 مقابل اندونزی، به مقام دوم مسابقات کاپ آسیا دویژن B رسید.
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه هم میهن با اشاره به حقوق ناکافی کارمندان شعار مسئولان را زیرسوال برد.
باشگاه اورتون انگلیس با داشتن مالک ایرانی باوجود تلاش برای جذب ایرانی‌ها هنوز نتوانسته در این زمینه موفق عمل کند؛ از علی دایی گرفته که گزینه مدیریت در اورتون بود تا مهدی طارمی مهاجم پورتو.
بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال معتقد است ریکاردو ساپینتو تنها دلیل ناکامی آبی‌پوشان در این فصل بوده است.
مهدی رجب‌زاده پس از ناکامی تیمش در راهیابی به مسابقات لیگ برتر با انتشار یک استوری از زحمات افرادی که به او و فجر کمک کردند، تشکر کرد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در حالی در جایگاه دوم بهترین گلزنان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر ایستاد که شانس رسیدن به جایگاه نخست را داشت.
دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان با برتری شاگردان مهدی رحمتی به پایان رسید.
فدراسیون فوتبال کشور امارات هفته آینده جلسه مهمی را برای تعیین سرنوشت کادر فنی تیم ملی این کشور انجام می‌دهد.
نزدیک است مهدی قایدی در حال تجربه سومین ناکامی در یکی دو سال اخیر است و با ادامه این روند بدون شک جایگاه خود را در فوتبال ایران از دست خواهد داد.
مهدی قایدی در حال تجربه سومین ناکامی در یکی دو سال اخیر است و با ادامه این روند بدون شک جایگاه خود را در فوتبال ایران از دست خواهد داد.
مهدی قایدی امیدوار است که به طلسم 9 بازی ناکامی در تأثیرگذاری روی گل های استقلال پایان دهد.
مدیران منچسترسیتی قصد دارند پیشنهادی را برای جذب فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، ارائه کنند.
مهدی عبدی و حامد پاکدل نتوانستند جریان بازی را برای پرسپولیس تغییر بدهند و علاوه بر آنها تمیروف نیز در گلزنی برای پیکان ناکام بود.
نبوغ اراک با دو اختلاف امتیاز بازی را به حریف مشهدی خود واگذار کرد.
شاگردان مهدی رجب‌زاده پس از سه هفته ناکامی دوباره موفق به کسب پیروزی شدند.
روز‌های پایانی هفته گذشته، مهدی فرمهینی‌فراهانی؛ سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: «با وجود اقداماتی که برای انتقال تماشاگران ایرانی در ایام بازی‌های جام‌جهانی انجام شده بود، قطر در واپسین روز‌های نزدیک به شروع بازی‌ها اعلام کرد نمی‌تواند امکان انتقال زمینی مسافر را از سایر بنادر این کشور به دوحه فراهم کند و به همین خاطر نتوانستیم در این ایام کشتی‌ها را برای انتقال تماشاگران فراهم کنیم.»
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
اولین تعویض ریکاردو ساپینتو در جدال مقابل هوادار در دقیقه ۵۸ رقم خورد و رضا میرزایی جانشین مهدی قایدی شد.
دروازه‌بان تیم ملی اروگوئه در موقعیت تک به تک با مهدی ترابی مهاجم ایران را در گلزنی ناکام گذاشت.
خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در حالی که تلاش می‌کرد لحظه ورود رئیس جمهور به سازمان ملل را به حاشیه بکشاند؛ مهدی خانعلی زاده خبرنگار سوالاتی مطرح کرد که باعث دستپاچگی خبرنگار این شبکه معاند شد.
رئال مادرید پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه، ترجیح داد هیچ مهاجم جدیدی جذب نکند و روی مهاجمان فعلی خود حساب کند. دو بازیکن در این تصمیم نقش مهمی داشتند.
ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ