با نظر هیات اجرایی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا سه ایرانی به عضویت کمیته و کمیسیون‌های تخصصی در آمدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مورینیو تا سه سال آینده در هیئت مدیره آکادمی ورزشی مهد عضویت خواهد داشت.
با نظر هیات اجرایی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا سه ایرانی به عضویت کمیته و کمیسیون‌های تخصصی در آمدند.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از عضویت داوطلبانه یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر در این سازمان خبر داد.
مجمع عمومی فدراسیون تکواندو در حالی امروز برگزار شد که از سه عضو معرفی شده جهت عضویت در هیات رئیسه، تنها دو نفر موفق به اخذ رای شدند و بازرس قانونی موفق به اخذ رای اعتماد نشد.
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری «سی ان ان» با تحریک‌آمیز خواندن پیوستن کی‌یف به ناتو قبل از توقف جنگ گفت: خطر رویارویی مستقیم نظامی واشنگتن با روسیه را دامن خواهد زد.
امام جمعه موقت تهران درباره عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت که این اتفاق نقطه عطفی بود در دولت سیزدهم و با روی کار آمدن یک سید خدا به دست آمد و در جنبه های مختلف دیپلماسی سیاسی و بین المللی و اقتصادی گشایش ایجاد کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر ولایت تبلیغ نشود، دین خنثی و یک پیکر بی‌جان است. روح، حقیقت و ضمانت اجرای دین ولایت و امامت امیرالمومنین و ائمه است.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: عضویت کامل در شانگهای با موفقیت نهایی شد و گام بعدی بریکس است.‌
وزیر امور خارجه گفت: عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای گام مهمی در پیگیری سیاست خارجی فراگیر و تقویت سیاست همسایگی است.
نهادهایی چون صندوق اعتباری هنر می‌بایست به تمامی هنرمندان از کار افتاده خدمات ارائه کنند و مرزها را از آنچه اکنون انجام می‌دهند، فراتر ببرند. برای تقریب به ذهن می‌توان به الگوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در قالب فدراسیون پزشکی-ورزشی خدمات قابل توجهی به ورزشکاران در چارچوب بیمه آنها می‌دهد. چرا اهالی فرهنگ نباید یک بیمارستان تخصصی داشته باشند و هر از چندگاهی حضورشان در بیمارستان‌های مختلف و حتی پرداخت هزینه‌هایشان جنجال آفرین شود؟
پرستار سه فرزند شاهزاده ویلیام از زمانی که شاهزاده جورج هشت ماهه بود، عضوی از خانواده آن‌ها شد. او که اغلب در لباس‌فرم سنتی کنار آن‌ها است، نماینده یکی از مشهورترین موسسات آموزشی پرستاربچه در بریتانیا است.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
اعضای منتخب کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری در نخستین نشست خود که به صورت آنلاین برگزار شد، سه نماینده دارای حق رای جهت عضویت در هیات اجرایی این فدراسیون را انتخاب و معرفی کردند.
از سه دهه پیش که تاج را با عضویت در هیئت مدیره سپاهان یا ذوب آهن در فوتبال ایران می‌شناختند تا امروز که او رئیس فدراسیون است راه بسیاری طی شده است.
از سه دهه پیش که تاج را با عضویت در هیئت مدیره سپاهان یا ذوب آهن در فوتبال ایران می‌شناختند تا امروز که او رئیس فدراسیون است راه بسیاری طی شده است.
از فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام‌جهانی2014، تنها «3‌بازیکن» هنوز در تیم ملی عضویت دارند؛ 3‌بازیکنی که حالا می‌توانند یک تجربه فوق‌العاده را در قطر به‌دست بیاورند.
مهدی گودرزی رئیس فدراسیون سه گانه برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و عضویت در هیات اجرایی این کمیته ثبت‌نام کرد.
بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
پس از اجرای طرح «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» طبق دستور رئیس‌جمهور، ۴۰۰هزار تومان برای دهک‌های اول تا سوم و ۳۰۰هزارتومانی برای دهک‌های چهارم تا دهم به‌ازای هر نفر پرداخت شد. در این میان جاماندگان از یارانه و افرادی نسبت به دهک بندی‌ها اعتراض داشتند که درخواست‌ها بررسی می‌شود.
در متن کامل طرح جدید مجلس شورای اسلامی برای احزاب آمده است: هر کس فردی را به عضویت در حزبی مجبور نماید یا از عضویت او در حزب قانونی موردنظر خود جلوگیری نماید به حبس از سه تا شش ماه محکوم می شود.
با توجه به پایان یافتن دوره شش ساله عضویت سه تن از فقهای شورای نگهبان، مقام معظم رهبری در اجرای اصل نود و یکم قانون اساسی و در احکامی جداگانه، عضویت آیت‌الله حاج شیخ احمد جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیّد محمدرضا مدرسی‌یزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار را برای یک دوره جدید تمدید و آنان را به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه عضو حقوقدان شورای نگهبان را تعیین کردند.علاوه بر سه عضو انتخاب شده در نشست امروز مجلس، هم اکنون هادی طحان نظیف، محمدحسن صادقی مقدم و غلامحسین مولابیگی اعضای دیگر حقوقدانان شورای نگهبان را تشکیل می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ