2 ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین در رقابت های آسیا و اقیانوسیه استرالیا طلایی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان دوومیدانی ایران در حالی در رده یازدهم جدول توزیع مدال‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد که نسبت به دوره قبل سه رتبه سقوط را تجربه کرد.
چهارمین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا بدون کسب مدال برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
سه دونده سرعتی کشورمان با ایستادن در رتبه های نخست دور مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا صعود کردند.
بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می‌شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.
بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می‌شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
با اعلام فدراسیون دوومیدانی ترکیب تیم ملی ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا و پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
در جریان برگزاری نشست سرپرست فدراسیون دوو میدانی با سید حمید سجادی مقرر شد رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان به میزبانی کشورمان برگزار گردد.
کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی اسامی ۱۳ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کره جنوبی را اعلام کرد.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ کشور و انتخابی تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در حالی در تهران برگزار شد که کیهانی قهرمان بازیهای آسیایی به رقابت ها بازگشت.
کاروان دوومیدانی ایران در رده ششم پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا قرار گرفت.
دهگانه‌کار ایران در جریان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا به مدال نقره دست یافت.
دو ورزشکار دختر ایران تیم ملی دوومیدانی کشورمان را در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا صاحب مدال نقره و برنز کردند.
نفرات اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در ازبکستان مشخص شدند.
غیبت کشورهای صاحب‌نام در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا، آنقدر واضح بود که همه مدال‌ها بین سه کشور ایران، هلند و نپال تقسیم شد.
در سومین روز مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا هیچکدام از نماینده‌های ایران موفق به کسب مدال نشدند.
ملی‌پوش دوومیدانی ایران به دلیل خطا و دریافت کارت قرمز، موفق به رقابت در مسابقات داخل سالن آسیا نشد.
ارشیا مصدقی ملی‌پوش ایران در ماده پرش با نیزه در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا نیزه خود را ندارد و باید از نیزه سایر رقبایش استفاده کند.
رکورددار دوهای سرعت ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کند و قرار است حدود ۱۰ ورزشکار دیگر به این رقابت‌ها اعزام شوند.
محسن ربانی در مورد رکوردهایی که فدراسیون برای اعزام به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا اعلام کرده است، گفت: رکوردها نه خیلی دور از دسترس است و نه خیلی ساده، یعنی کسانی که آمادگی داشته باشند توانایی ثبت این رکوردها را دارند.
دارنده مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان قهرمانی آسیا و بانوان مدال‌آور مسابقات دوومیدانی نوجوانان قهرمانی آسیا با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کردند
دارنده مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان قهرمانی آسیا و بانوان مدال‌آور مسابقات دوومیدانی نوجوانان قهرمانی آسیا با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کردند
عیدیان در فینال این ماده با ثبت زمان ۱:۰۱.۰۴ دقیقه عنوان نخست مسابقات را از آن خود کرد و اولین مدال طلای تاریخ دوومیدانی زنان ایران در قهرمانی آسیا را به دست آورد.
زمان برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ