چهارمین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا بدون کسب مدال برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا کاراته یک نقره و سه برنز دیگر برای کاراته ایران بدست آمد تا مدال های کاراته ایران به ۲ طلا، یک نقره و ۶ برنز برسد.
مسعود ستایشی درباره پرونده بابک زنجانی گفت: محکوم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده و نامبرده از بدو تشکیل پرونده تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال در حال پیگیری است و بدون وقفه انجام می‌شود و حتی یک روز هم به مرخصی نرفته است.
ملی‌پوشان ایران در چهارمین روز مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ تایلند روز بدون مدالی را به ثبت رساندند.
بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، در شبانه روز گذشته در هیچ یک از ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور بارشی ثبت نشده است که این نخستین روز بدون بارش ایران از ابتدای سال تاکنون است.
بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، در شبانه روز گذشته در هیچ یک از ایستگاه سینوپتیک هواشناسی کشور بارشی ثبت نشده است که این نخستین روز بدون بارش ایران از ابتدای سال تاکنون است.
پنجمین روز از مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در تایلند بازهم بدون کسب مدال و عنوان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
اگر هر روز ماکارونی بخورید، مواد مغذی را که برای مثال در غلات از جمله گندم سیاه، برنج قهوه‌ای و کینوا وجود دارد، دریافت نمی‌کنید، اما اگر خوردن هر روزی ماکارونی را دوست دارید، می‌توانید بررسی کنید که مشکلی در دستگاه گوارش یا بیماری‌های خود ایمنی دارید؟ پوست شما چگونه به نظر می‌رسد؟ آیا اضافه وزن دارید یا نه؟ اگر مشکلی ندارید، می‌توانید از ماکارونی تهیه شده از گندم معمولی در حد اعتدال استفاده کنید.
ایران در دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ موفق به کسب مدال نشد.
ایران در دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ موفق به کسب مدال نشد.
شمشیربازی ایران در بخش تیمی مسابقات سابر مسکو به مدال نرسید.
ملى پوش دسته ٩٦ كيلوگرم وزنه بردارى ايران با ركوردهايى پايين تر از حد انتظار در رده هفتم آسيا قرار گرفت.
سردار هادیانفر گفت: اگر پلیس و مردم هم پیمان شوند، قطعاً می‌توانند روز طبیعت را که همزمان با اوج بازگشت هموطنان عزیز به موطن اصلی خود هستند، به روز بدون تصادف مبدل سازند.
هر کاری سختی خودش را دارد. برای مانکن بودن باید همیشه روی فرم باشی. به خصوص ظاهری. شما وقتی یک تیزر را تماشا می‌کنید شاید سی ثانیه یا یک دقیقه را خیلی سریع ببینید و تمام شود، اما برای همان ۳۰ ثانیه چند روز زمان صرف شده است، ولی خب درآمدش بهتر از داوری است.
بعد از سفر گروسی نرخ دلار مسیر اصلاحی را در پیش گرفته و بدون توقف به سمت حمایت‌ها می‌تازد. تشدید روند نزولی با آمدن خبر‌های مثبت سیاسی، نیاز بازار ارز را به آرامش سیاسی بیشتر نشان می‌دهد. روز قبل یک خبر گزاری فرانسوی اعلام کرد که با توجه به نتیجه مثبت سفر رافائل گروسی رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی به ایران، قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام تصویب نخواهد شد. بازنشر همین خبر روند نزولی دلار را به سمت حمایت‌های در دامنه ۴۰ هزار را تشدید کرد.
قائمی با بیان اینکه قرار شد روز شنبه آتی جلسه بدون سقف زمانی برای تعیین نرخ کرایه برگزار شود، در مورد پیشنهادات شهرداری تهران برای نرخ کرایه سال آینده گفت: پیشنهاد شهرداری برای بلیت مترو افزایش حدود ۴۰ درصد بود و برای اتوبوسرانی مدل پیمایشی مدنظر بود و همچنین نرخ پیشنهادی برای تاکسی نیز در حدود مترو بود، اما تاکید می‌کنم که ارقام نهایی نشده است.
آرتمیس۱ که نخستین ماموریت ناسا از مجموعه ماموریت‌های طراحی‌شده برای بازگرداندن بشر به سطح ماه به شمار می‌رود، اکنون کامل شده است. کپسول بدون سرنشین اوریون روز یکشنبه در اقیانوس آرام فرود آمد و ماموریت ۲۵.۵ روزه خود را به مدار ماه و بازگشت از آن به پایان رساند.
پس از فاجعه متروپل فضای شهر آبادان تحت تأثیر قرار گرفت و مردم از وضعیت فعلی گلایه‌مند هستند. شهردار در هر شهر کلیددار شهر است و اکنون می‌توان اینگونه قلمداد کرد که کشتی شهر آبادان روی عرشه خود کشتی ندارد.
آبادان- بعد از ریزش ساختمان متروپل که شهر آبادان را در یک شوک عجیب فرو برد اکنون این شهر بیش از ۱۳۰ روز است که شهردار ندارد و کارهای مدیریت شهری روی زمین مانده است.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
در روز پایانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ایران امیدوار به کسب مدال طلا توسط امین میرزازاده در سنگین وزن است.
در دومین روز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، با وجود عدم كسب مدال، نمايش اميدواركننده ترى را از شاگردان بنا شاهد بوديم.
در هشتمين روز بازى هاى كشورهاى اسلامى ورزشكاران ايرانى موفق به كسب مدال طلا نشدند.
روز نخست از رقابتهای جودو بازیهای کشورهای اسلامی بدون کسب مدال برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ