رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تأکید کرد، مشکل مالیات فدراسیون‌های ورزشی باید برطرف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه دولت رئیسی در توییتی به محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی در مورد انتشار اوراق مالی پاسخ داد و نوشت: دولت آقای روحانی فقط در دو سال پایانی خود با انتشار اوراق، مالی بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به جا گذاشت دولت سیزدهم این بدهی‌ها را با انتشار اوراق مالی جدید در دو سال اخیر بازپرداخت. کرد بدهی‌های خود را به نام دیگران فاکتور نکنید.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و هزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و یکهزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: هم‌اکنون ۳ هزار و ۳۳۳ پروژه فعال در حوزه گازرسانی وجود دارد و بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها موردنیاز است.
سمنان- استاندار سمنان گفت: ارزش ریالی و گردش اقتصادی حاصل از فروش پسته در استان بالغ بر شش هزار میلیارد تومان است.‌
اصفهان- ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در منطقه پنج کلان‌شهر اصفهان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.
اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هزار کیلومتر از راه‌های این استان نیاز به لکه‌گیری و روکش آسفالت دارد که هزینه آن امسال بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال ۱۴۰۱ بودجه ای بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تحقیقات و فناوری نظام سلامت کشور اختصاص داده شد.
در سال ۱۴۰۱ مجموعاً بالغ بر ۸۱ هزار میلیارد تومان تزریق نقدینگی از طریق حساب کارگزاری‌ها به بازار سرمایه بوده، که بخش قابل توجهی از آن در ماه‌های آذر و اسفند ۱۴۰۱ صورت پذیرفته است. این رقم برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ به ترتیب مبالغ ۱۵ و ۶۳ هزار میلیارد تومان بوده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف گسترده اراضی ملی و دولتی ظرف ده ماهه اخیر در این استان خبر داد.
مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به قیمت روز تا کنون بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بنادر کشور جذب شده است.
اردبیل - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن به صندوق ملی مسکن پرداخت کرده است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان با توجه به تامین ریل کشور بالغ بر یکهزار میلیارد تومان از وزرات راه طلب دارد.
شهردار تهران با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری آسیب رسیده است، گفت: موضوع دردناک‌تر؛ تعرض، آسیب زدن و زخمی کردن خادمان مردم است.
سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد تومان برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها خبر داد.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در پاویون های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
از فروردین تا ۱۰ آبان ۱۴۰۱ بالغ بر ۱ میلیون ۱۸۷ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به همراه تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ حدود ۱۰۸ هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: این پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و هزینه‌های دادرسی آن بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مرحله بدوی و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در مرحله تجدید نظر بود.
بر مبنای آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به زائرین اربعین تا تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۱ به ۳۰۴ هزار نفر بالغ بر ۱۴.۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم گفت: خساراتی به بخش اعظمی از تاسیسات زندان اوین وارد شده است. در واقع بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان خسارت به زندان اوین در پی حادثه اخیر وارد شده است.
معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ارزش سرمایه گذاری در مناطق آزاد از مهر سال قبل تا مهر امسال بالغ بر ۳۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: هزینه هنگفت ساخت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب امروزه بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان است از بیت المال صرف شده است.
در چهار ماهه اول بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان زکات واجب و مستحبی در استان آذربایجان شرقی جمع آوری شده است.
آش بلغور یکی از انواع آش‌های سنتی کشورمان است که برای تهیه آن از ترکیب بلغور گندم با حبوبات، کشک و سبزی آش استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ