عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: هزینه هنگفت ساخت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب امروزه بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان است از بیت المال صرف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پائولو دیبالا همچنان از یوونتوس عصبانی است و می‌گوید این باشگاه ضربه سختی به او زده است. دیبالا می‌گوید به دلیل رضایت از شرایطش از رم و مورینیو به پیشنهاد عربستان پاسخ منفی داد.
مهدی تارتار مسئولان شکست ملوان برابر استقلال را بر عهده گرفت.
جوردی آلبا،‌ مدافع اسپانیایی توضیح می‌دهد برای اینکه یک فرد خودخواه در نظر گرفته نشود بارسلونا را ترک کرده است.
گلزن پیکان در هفته پایانی معتقد است مجتبی حسینی ریسک بزرگی در استفاده از بازیکنان جوان داشته و با سختی‌های فراوان سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کرده است.
استقلال – تراکتور یکی از دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر پیش بینی می شود، تبدیل به یکی از بازی های زیبای این فصل مسابقات تبدیل شود.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که تیمش امشب می توانست یوونتوس را شکست دهد.
همه بازیکنان لیگ یک می‌خواهند دیده شوند ‌و تمام تیم‌ها همین هستند. به پاکی تمام تیم‌ها و مربیان ایمان داریم.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مصاحبه‌ای به ابهاماتی که پیرامون تغییرات مدیریتی، جدایی محمد ربیعی و سایر مسائل این باشگاه وجود دارد، پاسخ داده است.
دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: برای کسب مدال چهارم بازی‌های آسیایی شب و روز ندارم و لحظه شماری می‌کنم این اتفاق قشنگ بیفتد.
وینگر تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه‌بان پشت پای من را زد و واقعا پنالتی بود. صحنه را دیدم و پنالتی باید تکرار می‌شد.
یک نماینده ادوار مجلس گفت: کوتاه شدن دست سلطه آمریکا از اقتصاد ایران، ممنوعیت سلطه‌پذیری و جلوگیری از حیف و میل منابع از مهم‌ترین دستاوردها و اهداف انقلاب در حوزه اقتصاد بوده است.
واگذاری‌هایی که شفاف بود یا باید شفاف می‌بود، به آن روز دچار شد، به افراد فاقد صلاحیت واگذار شد که بفروشند و پولی به جیب بزنند یا مثلا دانشگاه بسازند! حالا اگر واگذاری‌ها غیرشفاف باشد نتیجه بدتر است و این نوعی اتلاف و حیف و میل اموال عمومی با توجیه ناکارآمدی اموال و مولد کردن آنهاست!
هافبک استقلال با اشاره به مصدومیتی که در برخورد با محمد عمری شکل گرفت، مدعی است تیمش شایسته دستیابی به برد در این جدال بود.
کمال کامیابی‌نیا می‌گوید استقلال هم در این بازی خوب بوده و بینندگان این مسابقه لذت برده‌اند.
سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری دلیل استفاده از ترکیب اصلی‌اش مقابل بانک شهر را جذابیت‌های مصاف رودرروی دو تیم مازندرانی عنوان کرد و گفت: حیف بود که مسابقه با بانک شهر یک طرفه تمام می‌شد.
بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم ملی و باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم کی‌روش برای جام جهانی دیدگاه خود را مطرح کرد.
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، معتقد است تیمش می تواند پاری سن ژرمن را در لیگ قهرمانان حذف کند.
عضو هیئت مدیره استقلال پس قهرمانی در سوپرجام، به تمجید از سرمربی این تیم پرداخت.
ژوره مورایس می‌گوید سپاهان باید در تقابل با پرسپولیس به جزییات دقت می‌کرد اما موفق به انجام این کار نشد.
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی درباره عملکرد درخشانی که در بازی اخیر فاینورد داشت صحبت کرد و گفت گلزنی در این مسابقه برایش بسیار مهم بوده است.
عضو هیأت رئیسه مجلس درباره خرید ملزومات پایتخت از بورس کالا گفت: هر چه مبادلات مالی شهرداری شفاف‌تر باشد، باعث کاهش فساد اداری شده و صرفه‌جویی و پیشگیری از حیف‌ومیل بیت‌المال به دنبال دارد.
دومین ویژگی ساختاری این شرکت‌ها که خیلی مهم است، فقدان نظام بازار است. در نظام بازار، قیمت‌گذاری دستوری نیست در نتیجه شکافی میان قیمت بازار و قیمت کارخانه وجود ندارد (جز سود بنکدار) این ویژگی ام‌الفساد شرکت‌های خصولتی است. تقریبا بخش مهمی از ارزش تولید کشور از این طریق حیف و میل می‌شود. در انرژی، در خودرو، در سیمان و در فولاد همه جا چنین فسادی هست.
مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که کشتی‌گیران خوب و مدعی در همه اوزان پیکارهای کشورهای اسلامی حضور دارند و آنها فکرش را نمی‌کردند که سطح مسابقات این قدر بالا باشد.
خاندوزی گفت: هرچند نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ ساله مالیاتی مستلزم مصوبه مجلس شورای اسلامی است و در صورت تصویب دولت نیز مجری قانون خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ