رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: این پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و هزینه‌های دادرسی آن بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مرحله بدوی و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در مرحله تجدید نظر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رای نهایی در خصوص پرونده ترک فعل تعدادی از مدیران فعلی و وقت دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرای قانون هوای پاک صادر شد
بر اساس اعلام رسانه قوه قضاییه، رای پرونده صادق زیبا کلام که به علت طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند، موجب اشاعه حس نا امنی روانی در جامعه شده بود صادر شد.
وکیل توماج صالحی به آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران اشاره و اظهار کرد: امروز رای پرونده دادگاه بدوی توماج صالحی به ما به عنوان وکیل پرونده ابلاغ شد. رای صادره به عقیده ما رای خوبی است.
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره چهار پرونده صادر کرد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور، توضیحاتی پیرامون پرونده کثیر الشاکی شرکت صنعتی سدید ارائه کرد.
رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه، صادر شد.
رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه، صادر شد.
بر این اساس مجموع حکم حبس صادر شده در مورد متهم ردیف اول (فرمانده سامانه دفاعی تور ام یک) ۱۳ سال حبس تعزیری می‌باشد که اشد مجازات (۱۰ سال حبس) با احتساب ایام بازداشت قبلی قابل اجرا خواهد بود.
رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوال پیرامون آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: رأی صادر شده و با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی هستیم، رأی این پرونده زودتر از پایان فروردین اعلام و ابلاغ خواهد شد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از صدور رای پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: رای این پرونده تا پایان فروردین اعلام خواهد شد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی: بر این اساس و مطابق کلیه تحقیقات انجام شده هیچ‌گونه سند و مدرکی مبنی بر انجام تعرض فیزیکی از سوی مربی موصوف نسبت به دانش‌آموزان این مدرسه فوتبال نزد دستگاه قضایی ارایه نشده و به اثبات نرسیده است.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز به نام الهام ـ الف از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
در حالی که اواسط اردیبهشت سال جاری قاضی دادگاه سوئد رای داد تا حمید نوری از انفرادی خارج شده و محدودیت های تماس با وی برداشته شود، اما مسولان زندان خلاف رای قاضی عمل می کنند.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تایید رای پرونده متروپل آبادان در دادگاه تجدید نظر خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تایید رای پرونده متروپل آبادان در دادگاه تجدید نظر خبر داد.
رای تجدید نظر پرونده سینا قلندری خبرنگار افشاگر قتل مرحوم مبینا سوری در دادگاه تجدیدنظر استان لرستان با تبدیل محکومیت حبس به جزای نقدی تبدیل شد.
هدیه ۵۰ میلیون تومانی سارقان برای تولد عمه
رای پرونده ویلموتس باز هم یکماه دیگر!
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟
دادگاه CAS حکم پرونده ویلموتس را صادر و فدراسیون ایران را به پرداخت سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو محکوم کرد که البته نصف رای فیفاست. این بلژیکی قبلا حدود ۲میلیون یورو هم گرفته بود! همسر ویلموتس وکیل او بود...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ