داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه دولت رئیسی در توییتی به محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی در مورد انتشار اوراق مالی پاسخ داد و نوشت: دولت آقای روحانی فقط در دو سال پایانی خود با انتشار اوراق، مالی بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به جا گذاشت دولت سیزدهم این بدهی‌ها را با انتشار اوراق مالی جدید در دو سال اخیر بازپرداخت. کرد بدهی‌های خود را به نام دیگران فاکتور نکنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن بازدید از مجموعه خبرگزاری مهر، در گفت‌وگویی تفصیلی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
سلاجقه در پاسخ به این پرسش که آیا خبر جدیدی در مورد حقابه هیرمند دارید؟ بیان کرد: در خصوص حقابه هیرمند رایزنی‌ها در حال انجام است. طرف مقابل حالت نرمی از خود نشان داده و امیدوار هستیم که رایزنی‌ها ادامه داشته باشد و از مسیر دیپلماسی این موضوع حل شود. فعلا بازدیدی انجام نشده است.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
رئیس اداره برنامه ریزی پاسخ و تمرین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از به روزرسانی ساز و کار استان‌های معین تهران در حوادث بزرگ خبر داد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
مدیرعامل سابق استقلال در مصاحبه‌ای به صحبت‌های رییس سازمان خصوصی‌سازی پاسخ داد.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می‌کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد در شهرستان‌هایی که نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، چند درصد خانه‌های ۲۰ میلیارد به بالا وجود دارد.
علیرضا نورمحمدی مشاور رییس سازمان و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز از خبرگزاری مهر بازدید و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
بازرسان قبلی در محل حضور یافتند و پس از توضیحاتی که برای آن‌ها داده شد بازرس مذکور به سهو خود پی برد و پس از هماهنگی آن‌ها با دبیرخانه آژانس موضوع عملاً حل شد؛ ضمن اینکه امروز هم نامه‌ای از جانب دفتر پادمان سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به نامه قبلی آژانس در این خصوص ارسال شده است.
نایب رییس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی از آماده شدن پاسخ ایران به قطعنامه شورای حکام از سوی شورای‌عالی امنیت ملی، وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی خبر داد.
حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ضمن بازدید از خبرگزاری مهر به سوالات خبرنگار مهر پاسخ داد.
در شرایطی که بحث خدمت سربازی علیرضا بیرانوند این روزها داغ شده است، رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا به این موضوع پاسخ داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نظر مجلس این است که کالابرگ باید اجرایی شود، در حالی که زیرساخت آن تا به امروز آماده نبود و در نتیجه یارانه نقدی پرداخت کردیم. البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، بالای ۸۰ درصد مردم یارانه نقدی را می‌خواهند و حتما دولت و مجلس بهترین شیوه را برای حمایت‌های یارانه‌ای انتخاب خواهند کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نظر مجلس این است که کالابرگ بایستی اجرایی شود و این در حالی است که زیرساخت آن تا به امروز آماده نبود و در نتیجه یارانه نقدی پرداخت کردیم. البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بالای ۸۰ درصد مردم یارانه نقدی را می‌خواهند و حتما دولت و مجلس بهترین شیوه را برای حمایت‌های یارانه‌ای انتخاب خواهند کرد.
رضا نصری حقوقدان بین الملل در توییتی به سخنان اخیر محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی پاسخ داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از بخش های مختلف به سئوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف پاسخ داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: برنامه ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای نیروهای آتش نشانی آغاز شده است.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
مراکز معاینه فنی در روز عید فطر تعطیل است
محمد اسلامی: فلسفه وجودی برجام این بود که به تمام سوالات واهی که به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده می شد پاسخ داده شود. از این رو در برجام بدین گونه توافق شده بود که ایران ظرفیت خود را محدود کرده و نظارت بر روی فعالیت هسته‌ای خود را به صورت شدید بپذیرد تا این اتهامات واهی برطرف شوند.
البته مسئولان سینمایی در چند دهه اخیر نشان داده‌اند، می‌توانند جلوی کار بازیگران، کارگردان‌ها و دیگر عوامل سینما را بگیرند، اما این اقدام چه در گذشته و چه در حال، مبنای قانونی نداشته و ندارد و به همین دلیل، هیچ گاه این اقدام مکتوب رخ نداده و همواره جنبه شفاهی داشته است، چون مسئولان می‌دانستند در حال انجام عملی غیرقانونی هستند و نباید ردی گذاشت که بتوان در محاکم قضایی اثباتش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ