در جلسه امروز عصر شورای صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی مسائل و وقایع اخیر جامعه در دستور کار اعضای مجمع قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه تیم ها و باشگاه های کشور باید مجوز حرفه ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کنند و از حالت سنتی خارج شوند.
در نشست مشترک سران قوا، مسائل اداری و روابط میان سه قوه مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مسائل آموزش و پرورش امروز جزو مووضوعات ملی است و باید با رویکرد جهادی و کار هماهنگ و همه جانبه توسط همه دستگاه‌ها آنها را حل کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های گوناگونی به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است و در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و همدلی قوا باید به هم‌افزایی برای حل مسائل مردم منجر شود.
بیش از ۴۰ مشاور و منتور متخصص از سراسر کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ حضور می‌یابند و به رفع مسائل کسب‌وکار و توسعه ایده‌های استارتاپی کمک می‌کنند.
در تمامی این چهار بیانیه وزارت کشور، بدون قید واژه «مسمومیت» از واژگانی چون «التهابات ایجاد شده»، «رخدادها»، «اقدامات»، «وقایع»، «حوادث»، «ماجرا» و «مسایل پیش آمده» استفاده شده و وضع دانش آموزان را با واژگانی چون «بد حالی» و «بروز علائم» و «عوارض و ناراحتی دانش آموزان» توصیف کرده است.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور چون بودجه برگزار شد.
مشهد ـ سفیر ایران در ترکمنستان گفت: براساس یادداشت تفاهمی که بین ایران و ترکمنستان به امضا رسید مقرر شد کمیته ای برای کمک به برطرف کردن اختلافات بازرگانان و مسائل ترانزیتی دو کشور تشکیل شود.
باهنر با بیان اینکه فوت مهسا امینی دلیل اصلی وقایع اخیر نبود، خاطرنشان کرد: این تنها یک جرقه بود. برخی نارضایتی‌ها و ناکارآمدی‌هایی در ساحت اقتصاد، سیاست و حتی فرهنگ و دیپلماسی در داخل کشور وجود دارد؛ این اشکالات را ما باید کشف و درک کنیم و آنها را بفهمیم و حل کنیم.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تأمین آب و غذا از چالش‌ها و مسائل اصلی آینده جهان خواهد بود تاکید کرد: دولت تأکید ویژه ای بر صیانت از منابع آب و خاک، به ویژه خاک دارد.
زاهدان- وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از پایانه مرزی میلک، مشکلات و مسائل آن را مورد بررسی قرار داد.
جمعی از اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره مسائل جاری سیاسی و اجتماعی و همچنین وقایع اخیر تبادل نظر کردند.
در جلسه امروز عصر شورای صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی مسائل و وقایع اخیر جامعه در دستور کار اعضای مجمع قرار گرفت.
وزیر امور خارجه آمریکا با رئیس امارات متحده عربی درباره مسائل منطقه ای گفتگو کرد.
طائب: با بیان اینکه ۲۰۲۴ سال سرنوشت سازی و ۲۰۲۸ سال تعیین کننده‌ای است، گفت: اغتشاشات را هدف‌گذاری کردند و قرار بود مهر ماه انجام شود و از دانشگاه با موضوع حجاب و مسائل صنفی شروع کنند، نیروی انتظامی هم در این مقطع درگیر مسئله اربعین بود و درگیری این سیستم برای تأمین امنیت مردم یک غفلتی در بیان روایت اول رخ داد و دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ساخته و این اتفاق سوار این موج شد.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم مدیریت تأمین، توزیع و مصرف آب در کشور گفت: مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت از مهم‌ترین و محوری‌ترین مسائل کشور است.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد باکو و ایراوان درباره مسائل اصلی توافق صلح به توافق رسیدند.
نود و چهارمین نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با موضوع" برنامه ملی جهش مسکن (مسائل، چالش‌ها و راهکارها)"، برگزار می‌شود.
فواد ایزدی کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: پشت تمام طراحی‌های وقایع اخیر در کشور شخص بایدن رئیس جمهور آمریکا است.
وزیر کشور در دیدار با مقام ارشد امنیتی ترکیه با تاکید بر تقویت روابط همه جانبه ایران و ترکیه گفت: مسائل دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ