رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و همدلی قوا باید به هم‌افزایی برای حل مسائل مردم منجر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بن چیلول به تمجید از اکسل دیساسی پرداخت که با همکاری هم توانستند تک گل چلسی مقابل لیورپول را بزنند.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از هماهنگی نقشه ارزی و تجاری در حوزه تامین کالای اساسی تا پایان سال خبر داد.
رئیس مجلس صربستان با ورود به مجلس مورد استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهور گفت: به فضل الهی امروز تعامل و هماهنگی میان سران قوای سه‌گانه در بالاترین سطح قرار دارد که اتفاقی کم‌نظیر و از توفیقات نظام است.
رهبر انقلاب اسلامی، غزه را مرکز مقاومت خواندند و افزودند: اما آن نقطه‌ای که دشمن را به زانو درخواهد آورد، منطقه ساحل غربی است که تاکنون پیشرفت‌های خوبی هم در این منطقه به‌دست آمده است.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات بر همدلی و همکاری برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و بر مدار قانون است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکید همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات بر همدلی و همکاری برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و بر مدار قانون است.
عباس شعبانی با حکم شهردار تهران به سمت معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مقرر شد جلسات هماهنگی مجلس و مجمع به صورت مستمر برگزار شود، گفت: تلاش خواهیم کرد در بازه های زمانی معین و کوتاهی این جلسات را برگزار کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و همدلی قوا باید به هم‌افزایی برای حل مسائل مردم منجر شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و همدلی قوا باید به هم‌افزایی برای حل مسائل مردم منجر شود.
رئیس جمهور انسجام، وحدت و هماهنگی اجزای مختلف کشور را پیش‌شرط توسعه و تعالی دانست و بر اهتمام جدی دولت برای اجرای رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در این حوزه تاکید کرد.
در روزهای گذشته بیانات رهبر انقلاب درباره ضرورت همدلی قوا به عنوان یکی از موضوعات راهبردی و مهم کشور مطرح شد. اهمیت همکاری قوای سه گانه و سازوکارهای ایجاد و تقویت این هماهنگی و هم افزایی چیست؟
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مساله نخست کشور، مساله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این باره فرمایش هایی داشتند.
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز مسئله نخست کشور، مسئله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این خصوص فرمایشاتی داشتند.
اولین نشست فنی تیمهای بانوان‌ و آقایان هاکی روی یخ کشورمان، اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی در محل اسکان تیمها برگزار شد.
شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک از توقف هماهنگی و عملیات مشترک با ائتلاف به سرکردگی آمریکا در شمال سوریه خبر دادند.
نخست وزیر عراق و محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به حادثه دلخراش حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) گفت: تشییع پرشکوه پیکر شهدای شاهچراغ بیانگر انسجام، همدلی و همت بلند ملت ایران است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه مناطق آزاد منصوب شد
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال با رای صادره از سوی کمیته انضباطی در بازی با ذوب هم در کنار تیم نخواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پیش از تولید بازی مقدماتی قهرمانی آسیا از میزبانی قرقیزستان انتقاد کرد.
با حکم معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر فاطمه شیخ شعاعی به عنوان سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی منصوب شد.
رئیس جمهور تعامل حداکثری وهمدلی قوای سه گانه را ضرورت حکمرانی عالمانه و کارآمد در کشور دانست و گفت: هماهنگی ارکان نظام حکمرانی باعث ارتقای مشارکت مردم در امور و افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ