زاهدان- وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از پایانه مرزی میلک، مشکلات و مسائل آن را مورد بررسی قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی از بررسی مشکلات پایانه مرزی بازرگان خبر داد.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
جمعی از زائران ایرانی مقیم خارج از کشور که برای حج امسال به عربستان آمده اند، با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و مشکلات خود برای حضور دراین کشور را بیان کردند.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: دیوان عدالت اداری آمادگی صد درصدی برای حل مشکلات تهران دارد و در بستر کارگروه مشترک می‌توان مسائل را بررسی کرد تا از شکایات جلوگیری کرد.
مشکلات حقوقی و قضائی دانش‌بنیان‌ها توسط مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری ۶ تیرماه جاری بررسی می‌شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در صورت تبدیل شدن به قانون شاید بتواند بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را سامان دهد اما باید بدانیم که با یک طرح و لایحه همه مشکلات و مسائل اقتصادی حل نخواهد شد و اگر چیزی فراتر از این به جامعه القا شود، درست نیست.
مشکلات نابینایان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، در جلسه ستاد هماهنگی مناسب سازی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: با اجرای پویش «محله امن» درصدد هستیم تا آخرین وضعیت و مشکلاتی که در بافت‌ فرسوده وجود دارد را از منظر عمرانی، اجتماعی و ... احصا کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت:ضمن تذکر به شهرداری تهران به دلیل عدم ورود به موقع در حوزه حمل و نقل عمومی باید در این زمینه بررسی لازم صورت بگیرد و گزارشات ارائه شود.
مدیران شهری جهت بررسی و تبیین مسائل و پیگیری مطالبات مردمی پیرامون مشکلات پروژه نوسازی بافت فرسوده منطقه ۱۵ به سازمان بازرسی دعوت شدند.
اراک- رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه اراک گفت: مسائل و مشکلات استان مرکزی در حوزه عدلیه در نشست با مسئولان این استان مورد بررسی قرار می گیرد.
سیزدهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی در دفتر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات "اهالی فرهنگ و هنر" با حضور جمعی از هنرمندان حوزه‌های مختلف به میزبانی دادستانی کل کشور برگزار شد.
نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر با حضور جمعی از هنرمندان حوزه های مختلف به میزبانی دادستانی کل کشور برگزار شد.
نوری با تاکید بر اینکه سابقه دانش‌آموزان فقط تحصیلی نیست، اظهارکرد: در بُعد اخلاقی و اعتقادی، هنری و زیباشناختی و سیاسی و اقتصادی نیز دانش‌آموز دارای سابقه است. باید مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را استخراج کنیم؛ و در مورد آن‌ها اولویت‌بندی انجام دهیم.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز صبح پنجشنبه وارد شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران شد تا مسائل و مشکلات این شهرستان را از نزدیک بررسی کند.
سازمان بورس و اوراق بهادار و مسئولان پتروشیمی جلسه‌ای با موضوع بررسی مشکلات پیش‌روی صنعت پتروشیمی برگزار کردند.
براساس بررسی‌های انجام شده توسط مرکز پژوهشهای مجلس مهم‌ترین مشکلات یگان حفاظت میراث فرهنگی مسائل مرتبط با ساختار سازمانی یگان، تجهیزات سازمانی و ضعف پیوندهای اجتماعی نیروهای آن است.
اهواز- مشکلات و معضلات وزنه برداری خوزستان با حضور سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشور بررسی شد.
دیروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت لاوان (شاوان) با حضور ۸۴.۶۵ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
در جلسه شورای عالی امنیت کشور در دفتر رهبری برای بررسی راهکار مقابله با مسائل منطقه‌ای و هسته‌ای شرکت کردم. آقایان لاریجانی و متکی گزارش دادند و بیشتر به مشکلات هسته‌ای و منطقه‌ای و آثار منفی هلوکاست که دنیا را علیه ما بسیج کرده، پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ