جمعی از اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره مسائل جاری سیاسی و اجتماعی و همچنین وقایع اخیر تبادل نظر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از اساتید دانشکدگان هنر‌های زیبا در واکنش به اظهارات رئیس دانشگاه ادبیات بیانیه‌ای صادر کردند.
جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از اساتید و صاحب نظران این حوزه در مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.
در هفته جاری، نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار می‌شود.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور پیام تسلیتی، درگذشت یکی از دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفت. مراسم یادبود این دانشجوی فقید با حضور خانواده آن مرحوم مغفور، جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و کارکنان دانشگاه پس از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه برگزار شد.
دادستان کل کشور در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه‌گری جوانان از مسئولان و حضورشان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.
جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با جانبازان قهرمان کشورمان دیدار کردند.
به مناسبت گرامیداشت روز معلم جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
‏آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: خیلی از اساتید بزرگ دانشگاه‌های کشور، دلسوزانه از نظام رتبه بندی مبتنی بر تعداد مقالات گلایه دارند. کاش نشست رییس جمهور محترم با «جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان» تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاه‌های ایران.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در شب ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، جمعی از اهالی شعر و فرهنگ و اساتید ادبیات فارسی میهمان رهبر انقلاب خواهند بود.
مراسم فارغ التحصیلی خلبانی دوره آموزشی cctf(میراژ اف ۱) با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از اساتید و دانشجویان در پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار برگزار شد.
موضوعات مربوط به اقتصاد دیجیتال در برنامه هفتم توسعه کشور با حضور معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از خبرگان بخش خصوصی و اساتید دانشگاهی بررسی شد.
جمعی از وکلا و اساتید حقوق درباره چگونگی حضور وکلای تعیینی در دادسرا و برخی دادگاهها به رییس قوه قضاییه نامه نوشتند.
نشست «جایگاه مالیات در تقویت پول ملی و مهار تورم» با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران و فعالان این حوزه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
سیدمحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان پلدختر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت شنوای مطالبات و سخنان دانشجویان است اظهار داشت: دولت اهتمام ویژه‌ای به دانشگاه دارد و رئیس جمهور مرتب در جمع اساتید و دانشجویان حضور پیدا می‌کنند و براساس امکاناتی که وجود دارد تلاش می‌کنیم شرایط بهتری برای دانشجویان فراهم شود.
احمد وحیدی درباره جلسه هم اندیشی خود با جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران، اظهار کرد: من با بعضی اساتید راجع به موضوعات درباره اغتشاشات و حوادث اخیر جلسه داشتم و در این زمینه گفتگو کردیم. اساتید نظراتی داشتند که بیان کردند و ما هم مطالب خود را مطرح کردیم.
جمعی اساتید جامعه پزشکی و دانشجویان دانشگاه‌ تهران ظهر امروز با راه‌اندازی دسته عزاداری یاد و خاطره شهدای حادثه شاهچراغ در حرم حضرت احمد بن موسی‌(ع) را گرامی داشتند.
مرحوم رضا روستا آزاد رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف، روز گذشته پس از یک‌دوره بیماری در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) درگذشت. مراسم تشییع پیکر وی در میان غم و اندوه خانواده و جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه صبح امروز چهارشنبه ۲۰ مهر از مقابل دانشکده مهندسی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی حوادث در دانشگاه‌ها گفت: این‌ها دانشگاه‌ها را هدف گرفتند. آن‌ها خواستند از دانشگاه شریف انتقام بگیرند؛ چراکه دانشگاه شریف یک هیات فاطمه زهرا (س) دارد که گاهی شصت هزار مستمع دارد. اساتیدی در این دانشگاه هستند که در کنار دانشجویان هیاتی ما حضور دارند و در بعد علمی و فرهنگی کار کردند. این‌ها خواستند در آنجا زهری بریزیند و به زودی معلوم می‌شود که این تلاش‌شان بی‌فایده بوده است.
دکتر حسنی آهنگر در جمع اساتید و مدیران دانشگاه جامع امام حسین (ع)گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر حرکت دانشگاهیان و جامعه به سوی دانشگاه تراز اسلامی تاکید داشتند و در زمان های متعدد به این موضوع مهم اهتمام داشتند.
مراسم تجلیل و تکریم مقام پروفسور باقر ساروخانی به عنوان «پدر جامعه‌شناسی ارتباطات در ایران»، با بیش از نیم قرن آموزش و پرورش دانشوران فراوان در عالی‌ترین سطوح علمی دانشگاهی و تألیف و نگارش افزون بر یکصد کتاب و مقالۀ ارزشمند و ماندگار دوشنبه شب هفتم شهریور ۱۴۰۱ به همت نهاد‌های علمی، دانشگاهی و فرهنگی قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور دکتر علی‌اکبر صالحی و جمعی دیگر از اساتید و نخبگان برگزار شد.
کیاناز شاطریان گفت: هنرستان هنر‌های زیبا به دلیل آنکه فارغ‌التحصیلان رشته هنر در آن مشغول به تدریس هستند، اساتید و معلمان بسیار خوب و مسئولان دلسوزی دارد و سطح آموزشی مدرسه نیز بالا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ