معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تأمین نهاده‌های دامی کشاورزی در سال زراعی جدید را قرائت کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه گفت: روابط ایران و جمهوری آذربایجان به گونه‌ای است که می‌توانند مسائل و مشکلات موجود را به صورت دو جانبه حل و فصل نموده و آن را به مسیر صحیح خود هدایت کنند.
نماینده مردم فرسان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیکبخت فردی متعهد و متخصص است و مسائل و مشکلات جهاد کشاورزی را به خوبی درک می‌کند و برنامه‌های خوبی هم برای حل مشکلات این حوزه دارد.
شهردار تهران گفت: مشکلات زیست محیطی یکی از مسائل کلان شهرها است و افزایش سرانه فضای سبز می‌تواند بسیاری از چالش‌های زیست محیطی کلان شهرها را برطرف کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های گوناگونی به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است و در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
سران قوای سه‌گانه، در نشست مشترک خود مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
بنده خیلی نگرانم و فکر می‌کنم یک کرونای صد برابر جنسی داریم. آن موقع نمی‌دانم می‌خواهند چکار کنند. اکنون همه نگران وضعیت اقتصادی هستند، اما نمی‌دانند اوضاع چه خبر هست! بچه‌های ما دارند از بین می‌روند. من مراجعه‌کننده ۷ ساله دارم که پورن نگاه می‌کند! بنده از مراجعان و معلمان می‌فهمم. می‌گویند: خانم دکتر چکار کنیم؟ گروه‌های ترنس و همجنس‌گرایی که در همین جامعه تشکیل می‌شود.
سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه ما امروز تبدیل به یک قدرت شده و امروز از قدرت منطقه‌ای هم عبور کرده ایم، گفت: اگر ایران در منطقه همراه نباشد آن‌ها قادر به اجرای هیچ طرحی نیستند. حل مشکلات اقتصادی به مراتب راحت‌تر از مسائل نظامی است.
محمد مخبر در آغاز ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران، گفت: پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم.
محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم
جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: حل مشکلات بین ایران و عربستان به نفع منطقه است اما نتیجه مذاکرات زمانی مشخص می‌شود که ابتدا جلسات تشکیل شود و گام‌های اعتمادسازی برداشته شود.
چه دیواری کوتاه‌تر از حسن روحانی و وزیرانش! اصلا آن‌ها بدترین عملکرد تاریخ ایران معاصر را در مملکت داری داشته‌اند! هر چه هست و نیست را باید در روحانی و برنامه‌های اشتباه دولتش پی‌جویی کرد! به بیان ساده‌تر، دولت حسن روحانی تماما بحران بودند، هستند و در آینده خواهند بود! این گزاره‌ها خلاصه‌ای از رویکرد نخست و شاید در دسترس‌ترین تاکتیک دولت‌مردان رئیسی در مواجه با مشکلات و مسائل بوده است. تنها کافیست به اظهارات هر یک از وزرا در مواجهه با هر گونه انتقاد نگریست و دید که چگونه انگشت اتهام را به سوی دولت سابق دراز می‌کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نیروی محرکه اقتصاد و حل مسائل کشور مردم هستند و باید همدلانه رو به جلو حرکت کرده و تمام مشکلات را حل کنیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نیروی محرکه اقتصاد و حل مسائل کشور مردم هستند و باید همدلانه رو به جلو حرکت کرده و تمام مشکلات را حل کنیم.
زاهدان- وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از پایانه مرزی میلک، مشکلات و مسائل آن را مورد بررسی قرار داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: از راهکارهای نوآورانه برای حل مسائل و مشکلات و نیازهای حوزه مدیریت بحران حمایت می‌کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ورزش استان حدود ۲۱۰ پرونده حقوقی در بخش قضایی دارد، گفت: به دنبال تشکیل شعبه شورای حل اختلاف و قضایی ورزش خوزستان هستیم تا مسائل و مشکلات مربوطه به خانواده ورزش خوزستان در همین شورا حل و فصل شود.
پارادوکس تلخ این روز‌ها این است که پیچیده‌ترین مسائل بحران‌ساز اقتصادی و اجتماعی در دوره ضعیف‌ترین دولت و مجلس دست‌کم در چهار دهه اخیر رخ داده که حتی نشانی از درک اهمیت و ابعاد این مسائل دیده نمی‌شود.
سعید اخباری در مورد برخی از مشکلات چادرملو که در نتیجه نگرفتن‌شان دخیل بوده گلایه کرد‌.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برهی مسائل در استان بوشهر، گفت: رفع مشکلات و نیازهای مردم استان بوشهر با جدیت دنبال شود.
رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی موضوعات اجتماعی و فرهنگی نادیده گرفته شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ