در نشست مشترک سران قوا، مسائل اداری و روابط میان سه قوه مورد بررسی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه ظهر روز سه شنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین تحولات روابط و سیاست خارجی کشورمان ارائه کرد.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: دیوان عدالت اداری آمادگی صد درصدی برای حل مشکلات تهران دارد و در بستر کارگروه مشترک می‌توان مسائل را بررسی کرد تا از شکایات جلوگیری کرد.
نشست هم اندیشی در خصوص بررسی مسائل لاینحل قوه قضاییه با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از قضات جهادی برگزار شد.
یک کارشناس مسائل درباره سفر رهبر چین به روسیه گفت: روسیه و اوکراین علاقه زیادی به تداوم درگیری‌ها ندارند و این مساله ممکن است نگاه آن‌ها را به هر طرح صلحی ترغیب کند.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل جاری کشور چون بودجه سال آینده برگزار شد.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور چون بودجه برگزار شد.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور در حال برگزاری است.
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به آیین نامه حمایت از نخبگان گفت: بناست بر اساس این آئین نامه از حداکثر ظرفیت نخبگان بهره ببریم.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل اقتصادی و وضعیت بازار ارز از لحظاتی قبل آغاز شد.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
زاهدان- وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از پایانه مرزی میلک، مشکلات و مسائل آن را مورد بررسی قرار داد.
استاندار خراسان رضوی گفت: مسائل مختلف اجتماعی همچون ازدواج، فرزندآوری و طلاق با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل حل و بررسی است.
استاندار خراسان رضوی گفت: مسائل مختلف اجتماعی همچون ازدواج، فرزندآوری و طلاق با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل حل و بررسی است.
مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی نوشت: در موضوع ثبت آثار تاریخی در فهرست‌های ذی‌ربط مسائل بسیار فنی و شرعی وجود دارد که موجب شده داشته‌ های حقوقی این حوزه از نظر کیفی کم‌ اثر و ناتوان شود.
دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور از بررسی مسائل اخیر کشور در نشست هم‌اندیشی جامعه شناسان و وزرای علوم و آموزش و پرورش با محمد مخبر خبر داد.
نود و چهارمین نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با موضوع" برنامه ملی جهش مسکن (مسائل، چالش‌ها و راهکارها)"، برگزار می‌شود.
براساس بررسی‌های انجام شده توسط مرکز پژوهشهای مجلس مهم‌ترین مشکلات یگان حفاظت میراث فرهنگی مسائل مرتبط با ساختار سازمانی یگان، تجهیزات سازمانی و ضعف پیوندهای اجتماعی نیروهای آن است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روند مذاکرات در جلسه امروز بررسی شد و تاکید شد که ایران مسائل غیر هسته‌ای را قابل مذاکره نمی داند.
دومین نشست از سلسله جلسات بررسی مسائل نخبگان، در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.
در این مقاله قصد داریم درباره نحوه استفاده از تخته بنایی و انواع این محصول توضیح دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ