صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور چون بودجه برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
وزیر امور خارجه ظهر روز سه شنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین تحولات روابط و سیاست خارجی کشورمان ارائه کرد.
انگار نه انگار این یکی از مسایل روز کشور است! انگار نه انگار نحوه عملکرد دولت در این خصوص محل بحث و سوال بخش معظمی از مردم کشور است؟
دادستان کل کشور گفت: دادستان وظیفه دارد اگر امروز مسئله‌ای در فضای مجازی پیچید و منتشر شد بلافاصله آن موضوع را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد.
بر خلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست، زیرا هر رفراندوم شش ماه همه کشور را درگیر می‌کند؛ ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور در حال برگزاری است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
معاون اول رئیس جمهور در نشستی دو ساعته با مدیران ۱۶ اندیشکده اقتصادی فعال در کشور به بررسی مسائل روز اقتصادی و بررسی ایده ها و پیشنهادات آنها برای حل چالش های پیش روی پرداخت.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران علاوه بر اینکه از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد، گفت که امکان تغییر یک یا دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.وزیر کشور درباره برنامه دولت در خصوص تشکیل استان‌های جدید اظهار داشت: تقسیمات کشوری مسایل پیچید ای است و ابعاد مختلفی دارد و علاوه بر مسایل جغرافیایی باید ابعاد جمعیتی و اجتماعی آن و همچنین حریم ها و ... بررسی شود.
احمد وحیدی روز شنبه وضعیت کنونی کشور آرام توصیف کرد و گفت: هرچند دشمن توطئه‌گر ایران نمی‌خواهد وضعیت آرام همراه با امنیت کشور را ببنید و به دنبال تغییر نگاه در اولویت‌های دولت که به رسیدگی به مسائل اساسی کشور معطوف است باز دارد.
یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بازرسان فنی این سازمان در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی روز یکشنبه آینده به ایران سفر می‌کنند.
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
همچنین رابرت مالی روز شنبه در اجلاس «گفت‌وگوی مدیترانه» در رم ادعا کرد: «دیپلماسی هنوز راهی برای پرداختن به مسائل ایران است؛ اما این کشور در ماه اوت با طرح درخواست‌‌‌های خارج از موضوع، پیشنهاد احیای توافق هسته‌‌‌ای را نپذیرفت.»
باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کافه خبر خبرآنلاین، در خصوص مسائل روز کشور صحبت کرد و در همین ارتباط مدعی شد که هماهنگی برای حل مشکلات بین مسئولان وجود ندارد. / خبرآنلاین
باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کافه خبر خبرآنلاین، در خصوص مسائل روز کشور صحبت کرد و در همین ارتباط مدعی شد که هماهنگی برای حل مشکلات بین مسئولان وجود ندارد. / خبرآنلاین
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که وزرای خارجه دو کشور درخصوص مسائل منطقه‌ای با تمرکز بر وضعیت کنونی خلیج فارس به تبادل نظر پرداختند.
در آستانه روز دانش آموز، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمانه با جمعی از دانش‌آموزان نخبه مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، به مدت ۳ ساعت مشکلات، دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکارهای آنها درباره مسائل نوجوانان، دانش‌آموزان و بهبود شرایط کشور را که بسیار صریح مطرح کردند، شنید.
سرمربی سابق فجر سپاسی معتقد است اصل دغدغه این تیم بعد از حضور در لیگ و مسائل مالی خواهد بود.
امیرعبداللهیان گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند در مسائل روز‌های گذشته در ایران بدمند. هیچ مذاکره‌ای را با هیچ امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد. ارزیابی ما از پیام طرف آمریکایی این است که نه تنها [این مسئله] اولویت آن‌هاست بلکه شتاب هم دارند.
این هفتمین گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با ملت ایران از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی است. رییس جمهور پیش از این در چهارم تیرماه امسال در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره مهمترین مسائل روز کشور از جمله روند اجرای طرح اصلاح و پرداخت عادلانه یارانه کالاهای اساسی و سایر مسائل روز در حوزه داخلی و خارجی سخن گفته بود.
حسین امیر عبداللهیان روز پنجشنبه در نشست ایرانیان مقیم تانزانیا افزود: روز گذشته پاسخ طرف آمریکایی به پیشنهادات مکتوب خودمان را از طریق هماهنگ کننده اتحادیه اروپا دریافت و در حال بررسی این موضوع هستیم و در برخی از موضوعات باید تاکید بیشتر می شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ