شورای وزیران سعودی به ریاست پادشاه این کشور تدابیر جدیدی را برای تشویق سرمایه گذاری مستقیم در ترکیه اتخاذ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان اعتقاد به حضور شهاب زاهدی در خط حمله این تیم دارد.
رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه خوشبختانه با توجه به حساسیتی که این موضوع حفاظت از یوز وجود دارد برای منطقه تدابیر خاص منظور شده است، ابراز داشت: بعد از تلفات دو یوز وزارت راه پای کار آمد و طرح جامعی منظور شد که باید در شورای عالی محیط زیست مصوب شود.
به گفته مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ۳۰ درصد از بودجه نظام سلامت به درمان افراد مصدوم حوادث رانندگی اختصاص دارد و ۳۰ درصد از ورودی پرونده‌ به دادسراها مربوط به این حوادث است.
کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی آبی پوشان تمرینات ویژه و پرفشاری را در نظر گرفتند.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان در پیامی با خطاب به همه جریان‌های سیاسی خواستار اتخاذ تدابیری سریع برای دستیابی به توافقی ملی برای نجات همه جانبه کشور شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید کار علمی بر پایه دانش و برنامه‌های با تدبیر و برنامه‌ریزی در حوزه حجاب و عفاف صورت گیرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ تعابیر تعارض و یا اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس را درست نمی‌دانیم؛ چرا که هر دو نهاد بر اساس وظایف قانونی خود عمل می‌کنند و وظیفه مجمع تشخیص، مصلحت است.
عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری نیازمند رویکرد و تدبیری برای حیات بهینه شهر و با تأکید بر تمام محدودیت هاست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه‌های مسافرتی به ویژه در هواپیماها فکری نکرده است.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: امیدواریم با توجه به تدابیری که در بودجه صورت گرفته است در حوزه اتوبوسرانی اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: پروژه درهم شکستن اتحاد ملت با تدبیر خود مردم شکست خورد.
سپهر خلجی در توییتر نوشت: رییس جمهور در امتداد تدابیر حکیمانه و رأفت پدرانه رهبر عالیقدر انقلاب، در سخنرانی خود در میدان آزادی مطالب قابل توجهی را اعلام خواهند کرد.
دادستان کل کشور کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یاد کرده و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه روی مسئله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید براساس تدبیر صورت بگیرد.
اردبیل - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران نیازمند تدبیر ترکیبی مسئولان است تا توطئه‌ها در ابعاد مختلف خنثی شود.
دادستان کل کشور در ادامه کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یادکرد و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مساله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید بر اساس تدبیر صورت بگیرد.
براستی نتیجه طرح موضوع ادغام این دو سازمان در شورای عالی اداری چه بوده است که یکی از مسئولان از موافقت با آن خبر می‌دهد و دیگری، تاکید می‌کند که در دستور کار نیست و به جایش، راهکار‌های رفع برخی مشکلات جاری میان این دو سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تدابیری در خصوص آن اتخاذ شده است؟!
نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که مجلس در خصوص معضلات اجتماعی و چالش‌های اخیر با تکیه بر حکمت، معرفت و شناخت از وضعیت جامعه، تدابیر مناسب اتخاذ کند.
رئیس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از بخشنامه وزیر کشور به استانداران برای اتخاذ تدابیری در زمینه کاهش تلفات در محورهای درون و برون شهری خبر داد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع زیارت یک ظرفیت استثنایی فرا ملی است، بر این اساس شورای ملی زیارت نیازمند تدابیر و سیاست کلان در این زمینه است که همچنان از این فرصت محروم هستیم.
رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دانشگاه ها باید برای حکمرانی و سیاستگذاری در مسائل مهم کشور و جامعه چاره‌اندیشی و تدبیر کنند و مشارکت داشته باشند.
وزیر علوم، طی نامه‌ای به معاون حقوقی رییس‌جمهور درخصوص اینکه کدام یک از قوانین مصوب مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید اجرا شود استعلام نموده که معاون حقوقی رییس‌جمهور در پاسخ به استعلام وزارت عتف صریحا اعلام می‌نماید: «مطابق تدابیر مقام معظم رهبری، هر زمان که مجلس به موضوعی ورود کرده باشد، شورای عالی انقلاب فرهنگی صلاحیت ورود ندارد.»
قیمت نفت در ابتدای معاملات روز دوشنبه پس از این که عربستان سعودی قیمت فروش نفت خود برای ژوئیه را افزایش داد، بیش از دو دلار افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ