قیمت نفت در ابتدای معاملات روز دوشنبه پس از این که عربستان سعودی قیمت فروش نفت خود برای ژوئیه را افزایش داد، بیش از دو دلار افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه خرید فیلترشکن‌ها تا جایی بالا رفته‌است که خرید و فروش "گیگی" اینترنت آزاد در بازار درحال وقوع است؛ بنابر بررسی‌های صورت گرفته هزینه خرید ۱۰ گیگ اینترنت آزاد در حال حاضر ۳۵ هزار تومان است و هزینه خرید۲۰ گیگ اینترنت آزاد ۷۰ هزار تومان و هزینه خرید ۷۵ گیگ اینترنت آزاد ۱۷۵ هزار تومان.
قانون جهش تولید مسکن با تکیه بر معضلات مسکن برای مردم، از دو محل اعطای زمین و تسهیلات ساخت مسکن به دنبال شکستن انحصار و قیمت زمین و همچنین تامین مالی ساخت مسکن بوده است و همه عوامل و بخش‌های مختلف جهت تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در این قانون دیده شده است.
گرگان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از اجرای ناقص قوانین که منجر به افزایش چند برابری قیمت تمام شده مسکن شده است، گفت: باید نرخ قراردادهای قانون جهش تولید مسکن بازنگری شود.
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه تغییر چندانی نداشت و تحت تاثیر تصمیم اوپک پلاس برای کاهش هدف تولید و کاهش ذخایر آمریکا، سومین رشد هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
تصمیم غیرعقلایی تیم اقتصادی دولت دوازدهم و دامن زدن به التهابات بازار سکه و ارز توسط عده ای منفعت جو بازار خرید و فروش سکه و ارز را در تور عده ای از سوداگران و محتکران ارزاق عمومی قرار داد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: نمی‌گوییم که جهش قیمت این روزهای ارز صرفا به خاطر دشمنی‌هاست اما بدانید همان جریانی که اغتشاشات خیابانی را به‌راه انداخت، در التهابات ارزی نقش دارد.
رئیس جمهور تاکید کرد: نمی گوییم که جهش قیمت این روزهای ارز صرفا بخاطر دشمنی ها است اما بدانید همان جریانی که اغتشاشات خیابانی را به راه انداخت در التهابات ارزی نقش دارد.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم، گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهیم چرا که با روش فعلی مشکلات زیاد خواهد شد.
با توجه به اینکه هر چهار تا پنج سال قیمت مسکن تحت تاثیر تورم و رشد بازارهای موازی به یکباره دچار جهش می شود و ارزش روز دارایی مردم نسبت به رشد قیمت خانه دچار افت می شود.
سردار غلامرضا رضائیان اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
بازارهای آسیا پس از جهش وال استریت با افزایش قیمت روبرو شد.
قیمت طلا در معاملات اولیه آسیا امروز (پنجشنبه) پس از جهش بیش از یک درصدی طلا در جلسه قبل به دنبال عقب‌نشینی دلار و بازده خزانه‌داری آمریکا تغییر چندانی نداشت.
جهش ۳ میلیون تومانی قیمت یک مترمربع زیربنای مسکونی فقط در طول یک ماه نشان می‌دهد که انتظارات تورمی به بازار مسکن سرایت کرده و همزمان با التهاب بازار‌های موازی، بخش مسکن نیز از فضای تورم عمومی کشور جا نمانده است.
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران قیمت گوجه فرنگی ۱۶.۶ و قیمت پیاز ۱۵.۵ درصد در آبان نسبت به مهر افزایش قیمت داشته‌اند.
در خرداد ۱۴۰۱ به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و جهش چندبرابری قیمت مواد غذایی، تورم ماهانه تا ۵/۱۲ درصد رشد کرد. یعنی میانگین قیمت‌ها فقط طی یک ماه ۵/۱۲ درصد بیشتر شد. اما این نرخ به دلیل حذف ارز دولتی طبیعی بود. از تیرماه به بعد به‌صورت تدریجی این نرخ کاهش یافت تا شهریور که به عدد ۲/۲ درصد رسید. موضوع نگران‌کننده، اما در مهرماه اتفاق افتاد. یعنی صعودی شدن مجدد نرخ تورم ماهانه در مهرماه. با وجود آنکه هیچ اتفاق و شوک جدیدی به بازار وارد نشده بود، تورم ماهانه مهر به ۳ درصد رسید. این عدد می‌گوید وقتی فقط در یک ماه ۳ درصد قیمت‌ها بیشتر شده است.
در اولین روز هفته، حدود ۱۵ میلیون دلار و یورو به صورت اسکناس در بازار توافقی معامله شد. این در حالی است که قیمت یورو با افزایش مواجه بود.
فروش نفت توسط بخش خصوصی اگر همراه با تسویه منابع ارزی نباشد خسارات زیادی را به پیکره اقتصاد کشور می زند.
جهش طلا از پایین‌ترین سطح دو سال اخیر و به دنبال آن افزایش حدود سه درصدی در روز جمعه، شتاب صعودی قوی را در میان تحلیلگران وال‌استریت ایجاد کرده است. با این حال، برخی همچنین اعتقاد دارند که این فلز گرانبها هنوز باید برای معکوس‌کردن روند نزولی چند ماهه خود کار انجام دهد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
قیمت نفت حدود چهار درصد جهش کرد و به بالاترین حد در پنج هفته گذشته رسید. این افزایش قیمت در پی تصمیم سازمان اوپک پلاس صورت گرفت.
قیمت نفت در اوایل معاملات امروز دوشنبه در آسیا بیش از ۳ درصد جهش کرد.
ایرنا: جهش ۸ برابری قیمت مسکن در دولت روحانی
اسحاق جهانگیری: اگر دولت ورود نمی‌کرد، قیمت ارز جهش عجیبی پیدا می‌کرد/ روس‌ها به ایران ارز نمی‌دادند/ارزهایی که در دولت احمدی‌نژاد هدر رفت، شناسایی نشده است/حجم تجارت ایران ۷۰ میلیارد دلار است؛ ۲۰ درصدش در جیب کسانی می‌رود که داخل کشور دنبال تحریم هستند
شیائومی 12T آینده دارای نسخه بهبودیافته پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ خواهد بود که دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا نامیده می‌شود. این چیپست نسبت به دایمنسیتی ۸۱۰۰ پنج نانومتری بهبودیافته‌تر خواهد بود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS3.1 و ۸ گیگابایت رم LPDDR5 عرضه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ