رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: امیدواریم با توجه به تدابیری که در بودجه صورت گرفته است در حوزه اتوبوسرانی اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلاعات آنلاین نوشت: سال ۱۳۰۵ در خیابان‌های تهران جابه‌جایی مسافر با اتوبوس متداول شد. این اتوبوس‌ها که توسط رانندگان و زیر نظر نظمیه اداره می‌شدند‏، نرخ یکسانی از مسافران دریافت نمی‌کردند. ده سال بعد، نظمیه تهران نرخ گذاری برای خطوط اتوبوسرانی در پایتخت را برعهده گرفت. روزنامه اطلاعات ۷ تیر ۱۳۲۲ نرخ بلیت اتوبوس‌های تهران در خطوط مختلف را که شهربانی اعلام کرده بود، منتشر کرد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، برای زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، تمهیدات ویژه ای پیش بینی کرده است.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران دربی خبر داد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان گرامی جهت بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال تماشاگران صدمین شهرآورد پایتخت‌ خدماتی را با با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز ارائه می‌دهد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم نماز عید فطر که در محل مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود خدمت‌رسانی می‌کند.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر، خبر داد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی این مجموعه جهت جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۳ میدان اصلی پایتخت خبر داد.
خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از مبدا بهشت زهرا (س) رایگان است.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان این شرکت در پنجشنبه و جمعه آخر سال برای زیارت اهل قبور خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با تصویب شورای اسلامی مشهد سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در تمام خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی در نیمه شعبان رایگان خواهد بود.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تدابیر و تمهیدات ناوگان اتوبوسرانی برای شرکت‌کنندگان در کنکور خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: یکی از مفیدترین کارها برای کنترل آلودگی هوا و کاهش ترافیک پایتخت، اضافه کردن اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی است.
سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در پی بارش برف صبح پنج شنبه در پایتخت از تدابیر و تمهیدات لازم برای خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر در روز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از کمبود ۴۰۰ راننده در این شرکت خبر داد و گفت: سال آینده نیز حدود یکصد راننده اتوبوس شرکت واحد اصفهان بارنشسته خواهند شد.
شهردار منطقه ۱۱ شهر تهران از طراحی و بازپیرایی پایانه اتوبوسرانی معین واقع در میدان راه آهن خبر داد.
شهردار منطقه ۱۱ شهر تهران از طراحی و بازپیرایی پایانه اتوبوسرانی معین واقع در میدان راه آهن در این منطقه خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به منظور ارتقای سطح علمی و تخصصی کارکنان اتوبوسرانی تهران دوره‌های آموزشی ضمن خدمت در قالب طرحی با عنوان توسعه دانش و آموزش صورت می پذیرد.
شهردار منطقه ۱۹ از اتمام عملیات تراش و زیرسازی پایانه اتوبوسرانی شهید سروری به مساحت ۵ هزار متر مربع در راستای تسهیل عبورو مرور اتوبوس های بین شهری و سهولت تردد شهروندان خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت افزوده شود.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: تا پایان امسال خطوط اتوبوسرانی یکصد تومانی در مشهد افزایش خواهد یافت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود اولین سری اتوبوس‌های جدید پایتخت به ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.
شرکت واحد اتوبوسرانی از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان در مراسم تجمع مردمی ابراز انزجار و محکومیت جنایات و حملات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ