عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان در پیامی با خطاب به همه جریان‌های سیاسی خواستار اتخاذ تدابیری سریع برای دستیابی به توافقی ملی برای نجات همه جانبه کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در دولت وحدت ملی لیبی از دستیابی به توافقی مبنی بر انتقال فرمانده تیپ ۴۴۴ لیبی و نگهداری از وی در یکی از مقرهای «یگان پیشگیری» این کشور خبر داد.
تیم والیبال شهداب یزد برای فصل آینده لیگ برتر والیبال به یک بازیکن بلغارستانی به توافق رسید.
وزرای ورزش ایران و آذربایجان درباره توسعه روابط ورزشی بویژه در بخش بانوان، تدوین و اجرای برنامه اجرایی و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.
سخنگو و دبیرکل کمیته ملی المپیک از توافق وزارت ورزش و کمیته در رابطه با موضوع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک خبر داد.
معاونت علمی با آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در راستای توسعه همکاری های بین دو کشور در حوزه علمی، فناوری و نوآوری توافقنامه ای امضا کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران هاکان دمیر را برای رقابت‌های پیش رو بالای سر خود خواهد داشت.
دولت کلمبیا از توافق با «ارتش آزادیبخش ملی» برای فعالیت در چارچوب سیاسی خبر داد.
دولت کلمبیا از توافق با «ارتش آزادیبخش ملی» برای فعالیت در چارچوب سیاسی خبر داد.
فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی، در آستانه قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی اکوادور است.
یکی از رسانه‌های ترکیه مدعی شد سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور برای فصل آینده با باشگاه لانس فرانسه به توافق رسیده است.
علی قلی‌زاده بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا برای انتقال به تیم کاسیم پاشا ترکیه به توافق رسید.
«روبرتو مارتینز» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک با تیم پرتغال به توافق ابتدایی دست یافت.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از توافق با نیروهای مسلح برای تأمین زمین به منظور استفاده از طرح نهضت ملی مسکن خبر داد که در مراحل تغییر کاربری قرار دارند.
شرکت کنندگان در دومین جلسه گفتگوی ملی عراق که بدون حضور نمایندگان جریان صدر برگزار شد، درباره تشکیل یک تیم فنی با هدف تنظیم نقشه راه خروج از بحران سیاسی توافق کردند.
شرکت کنندگان در دومین جلسه گفتگوی ملی عراق که بدون حضور نمایندگان جریان صدر برگزار شد، درباره تشکیل یک تیم فنی با هدف تنظیم نقشه راه خروج از بحران سیاسی توافق کردند.
حیدری گفت: برجام به دست آمده نسبت به تیم قبلی مذاکرات ضعیف‌تر نیست و البته قوی‌تر هم نیست ... تفاوت تیم مذاکره کننده رییسی و روحانی در تاکتیک است، اما در اصول تفاوتی ندارند و هر دو این‌ها منافع نظام و کشور را مدنظر داشته اند.
اگر قرار باشد کاخ سفید اصرار داشته باشد که ساختار کلی تحریم‌ها حفظ شود، عملا یک توافق بد برای جمهوری اسلامی خواهد بود. زیرا با حفظ این ساختار زمینه برای ایالات متحده فراهم می‌شود که با استناد به توافق‌ها، به شکل دیگر ایران را تحریم کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگرچه نمی‌توان برای حصول توافق بازه زمانی مشخصی ارائه کرد، اما با توجه به وضعیت کنونی، معتقدم خیلی به توافق نزدیک شده‌ایم.
در صورت انجام توافق احتمالی در نتیجه مذاکرات اخیر در وین شورای عالی امنیت ملی این توافق را بررسی کرده و سپس گزارش به مجلس ارائه خواهد شد.
شگفتانه های وزارت صمت برای خودروسازان/ تصمیمات صمت به سمت دلالان است
اینکه مجموعه‌ای سخنگو داشته باشد، اما حتی یک بار نشست خبری برگزار نکند، حتی یک بار سخنگویش در جمع خبرنگاران حضور نیافته و به سوالات ایشان پاسخ ندهد و مصوبات آن مجموعه را در قالب یک یا چند توییت مبهم و کلی و جملاتی که گاه ایراد نگارشی دارند، منتشر نماید، شاید عجیب به نظر برسد، اما واقعیتی است که در ستاد ملی مقابله با کرونا جریان دارد!
«کرونایی‌ها همراه ندارند» در نمایشگاه کتاب
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند چند هفته گذشته، شمار شهر‌های قرمز و نارنجی «صفر» و معنای آن، تداوم اوضاع مطلوب کرونایی کشورمان است؛ هرچند روند تغییرات دو رنگ دیگر، کمی نگران کننده به نظر می‌رسد و این سوال را به دنبال خواهد داشت که واکنش مسئولان به آن چه خواهد بود؟!
توافق تراکتور با هافبک سرشناس تیم ملی عراق

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ