رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ تعابیر تعارض و یا اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس را درست نمی‌دانیم؛ چرا که هر دو نهاد بر اساس وظایف قانونی خود عمل می‌کنند و وظیفه مجمع تشخیص، مصلحت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس پارلمان عربی در حاشیه برگزاری اجلاس کمیته بودجه و برنامه ریزی مجمع مجالس آسیایی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس گروه پارلمانی ایران در APA گفت: مجلس شورای اسلامی و مجلس بحرین به عنوان دو کشور تأثیرگذار، نقش مهمی در آینده مجمع مجالس آسیایی ایفا می‌کنند.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه کسانی که در مساله انتخابات نقش دارند باید به این مساله مهم فکر کنند که چطور عمل کنند تا بتوانند نظر مردم را برای امدن پای صندوق رای جلب کنند.
عضو کمیته تشکیلات مجمع روحانیت مبارز گفت: قوای ۳ گانه نقش مؤثری در امید بخشی به مردم دارند زیرا هر چقدر امید در دل مردم زنده‌تر شود، مشارکت در انتخابات بیشتر می‌شود.
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت «حاج اسد محمود صغیر»(حاج صالح) در مجتمع امام مجتبی(ع) در جنوب بیروت گفت: حاج صالح نقش مهمی در متلاشی کردن شبکه های جاسوسی اسرائیل داشت.
یک کارشناس مسائل منطقه تاکید کرد: باید یک بلوک قدرتمندی در مجامع بین المللی ایجاد و نقش قدرت‌های غربی در این مجامع را محدود و کمرنگ کنیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایجاد و حمایت از فتنه‌های داخلی در سال‌های ۷۷، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و فتنه‌ای که امروز درگیر آن هستیم با برنامه‌ریزی و یا حمایت و نقش‌آفرینی امریکا شکل گرفته است و نقش آن در چنین جنایت‌هایی به خوبی مشهود است
وزیر نفت گفت: با توجه به جایگاه راهبردی کشورهای عضو جی‌ئی‌سی‌اف و سهم نزدیک ۵۰ درصدی در سبد صادرات جهانی گاز و ال‌ان‌جی، لازم است توان، قابلیت‌ها و تمهیدهای مورد نیاز مجمع تقویت شود.
تربت حیدریه ـ رئیس مجمع عالی بسیج خراسان رضوی گفت: دشمن سعی دارد حرکت پیشرونده کشور را متوقف کنند که نمونه اخیر آن نقش صهیونیست‌ها در اغتشاشات اخیر بود که با پول سعودی‌ها به آن دامن زدند.
تربت حیدریه ـ رئیس مجمع عالی بسیج خراسان رضوی گفت: دشمن سعی دارد حرکت پیشرونده کشور را متوقف کنند که نمونه اخیر آن نقش صهیونیست‌ها در اغتشاشات اخیر بود که با پول سعودی‌ها به آن دامن زدند.
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت جایگاه رفیعی در نظام دارد،فرمودند: نقش مشورتی این مجمع جدی و خیلی مهم است .
مجمع نمایندگان استان خوزستان در بیانیه‌ای از مردم انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان که در اغتشاشات اخیر، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند، تقدیر و تشکر کردند.
وزیر خارجه چین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با همتای روس خود دیدار و درباره تحولات اوکراین رایزنی کرد.
همزمان با انتشار این اخبار از نقش میانجی‌گرانه عمان بین ایران و آمریکا، زمزمه‌‌‌هایی نیز مبنی بر اینکه شاید اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، آخرین فرصت برای احیای برجام باشد مطرح است. در این اجلاس علی باقری، مذاکره‌کننده ارشد ایران نیز به همراه ابراهیم رئیسی حضور خواهد یافت.
نهمین مجمع سازمان اکوسای در نورسلطان پایتخت قزاقستان برگزار شد و اعضای این سازمان ایران را به عنوان رئیس سه سال آینده انتخاب کردند.
رئیس مجمع نمایندگان تهران در مجلس گفت: میرحسین موسوی نشان داد که از سردار همدانی کینه عمیق دارد چرا که سردار همدانی نگذاشت فتنه ۸۸ توسعه پیدا کند و کشور به هم بریزد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع پیشران است که نقش تعیین کننده ای در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی کشور بر عهده دارد.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی‌امین جلسه خود، نقش، جایگاه و روابط دولت و صندوق توسعه ملی را در سیاست‌های کلی برنامه هفتم مورد بحث و بررسی قرار دادند.
طالقانی اعتراف کرده و مدعی بود که در ریاست عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال نقش داشته است و او در کنار همراهانش شهاب را به ریاست رساندند! او از هواداران تاج و دنباله‌روی حیدر بهاروند بود
سود سهام عدالت سهامدارانی که قبلاً دریافت نکرده و شماره حساب جدید در سجام اعلام کرده‌اند، از روز شنبه اول مردادماه ۱۴۰۱ واریز می‌شود.
ایذه - رئیس پلیس راه ایذه از مسدود بودن محور ایذه به دزپارت به دلیل بارش سنگین باران تا اطلاع ثانوی خبرداد.
دکتر کمال حیدری: امیدوارم از موضوع واکسیناسیون استقبال شود، چرا که تاثیر واکسن در پیشگیری از ابتلا به بیماری ثابت شده و توصیه می‌شود کسانی که قصد حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) را دارند، نسبت به تزریق واکسن اهتمام جدی داشته باشند.
آخرین بخت شهاب الدین عزیزی خادم برای بقا در ریاست فدراسیون فوتبال هم نقش بر آب شد
سیدمحمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر نقش رئیس مجمع تشخیص در فعال تر کردن این نهاد مهم در ساختار نظامی ایران، گفت: رئیس مجمع می تواند جلسات فعال تر و اثرگذارتری را برگزار کند و اعضا را به فعالیت وادار کند چرا که رئیس است که می تواند تعیین کند جلسه ای باشد یا نباشد و اعضا چنین مسئولیتی ندارند اما متاسفانه شاهد چنین رویکردی نیستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ