عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری نیازمند رویکرد و تدبیری برای حیات بهینه شهر و با تأکید بر تمام محدودیت هاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: باید قالب‌ها را عوض کنیم و اگر لازم است آنها تغییر دهیم، زیرا آنچه مهم است هدف است و فرم و قالب‌ها صرفاً یک وسیله است؛ هدف اصلی افزایش سرمایه اجتماعی است.
عضو شورای شهر تهران گفت:از مدیریت شهری می‌خواهم به فرمان امیرالمؤمنین به مالک اشتر توجه داشته باشد.
مشهد ـ رئیس کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مدیریت یکپارچه شهری و روستایی در خانه ملت در دست بررسی است و حدود ١٧ دستگاه زیر مجموعه مدیریت یکپارچه شهری قرار گرفته اند.
شهردار تهران با حضور در دفتر سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ دوره جدید مدیریت شهری تهران را مبتنی بر ۴ محور تحول «درون‌زا»، «روحی» «کالبدی» و «فناورانه» عنوان کرد.
شهردار منطقه ۵ تهران از آماده‌باش مدیریت شهری در ایام سرد پیش روی خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان به فوریت به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ تماس حاصل کنند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از حمایت مدیریت شهری از بخش خصوصی در احیای خانه‌های تاریخی خبر داد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اتخاذ تمهیدات لازم جهت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران خبر داد و گفت: اولویت مدیریت شهری پرداخت بدهی پیمانکاران است.
عضو شورای شهر تهران گفت:روزی که مترو تهران را تحویل گرفتیم نه تنها هیچ واگنی افزوده نشده بود بلکه به زیرساخت‌ها نیز مشکلات متعددی وارد شده بود.
عضو شورای شهر تهران گفت:مدیریت شهری به وظایف خود عمل کرده و باید منتظر حضور تأثیرگذار سایر دستگاه‌های مسئول در این حوزه که عمدتاً دستگاه‌های دولتی هستند بود.
اصفهان- رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در گام نخست مطالبه‌گر حقابه شهر اصفهان است و برای آن وقت و هزینه می‌گذارد وحقوق شهر را در حوزه آب پیگیری می‌کند.
مشهد ـ  رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: علت سیاه‌نمایی‌های برخی حتی نخبگان جامعه از عملکرد قابل دفاع دوره ششم مدیریت شهری این است که ما دچار جنگ شناختی شدیم.
ساختمان‌های ناایمن تهران مدت‌هاست که نقل محافل مختلف ویکی از اولویت‌های مدیران شده است، دو حادثه متروپل و پلاسکو یادگار همین ساختمان‌ها هستند اما به گفته مسئولان قرار بر ایمنی ساختمان‌هااست.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران و راه آهن باید برای حل مشکل باغ راه حضرت فاطمه زهرا اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به راهبردهای تامین منابع مالی پایدار گفت: استراتژی این معاونت، متمرکز بر تامین منابع مالی و اصلاح و بهبود فرآیندهای مالی در مدیریت شهری است.
‌سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در مدیریت شهری به دنبال گسترش همکاری با فراجا در زمینه آموزش شهروندی هستیم.
‌سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در مدیریت شهری به دنبال گسترش همکاری با فراجا هستیم.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به افزایش هزینه تامین مسکن خانوار در شهر تهران گفت: شخصی که حداقل حقوق را دریافت می‌کند، باید یک و نیم برابر درآمد خود را برای اجاره مسکن اختصاص دهد.
شهردار تهران در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی با ابراز امیدواری از اینکه تیم ملی فوتبال با خلق افتخار ملت را سرافراز کند، گفت: مدیریت شهری ناظر به ورزش است.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران تقریباً در هیچ یک از نقاط حریم نگاه درآمد محور ندارد، گفت: شهرداری تهران به حریم شهر تهران به‌ عنوان اراضی ذخیره نگاه می‌کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نبود مدیریت واحد شهری را یکی از مهمترین عوامل برخی از مشکلات شهر و مردم دانست.
عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری برای حل مشکلات شهروندان نیازمند گفتگو است و تالار گفتگو باید در تهران شکل بگیرد.
خرید و راه اندازی ۲ کارخانه ۲۴۰ تنی تولید آسفالت در شرق و غرب پایتخت، همچنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.
شهردار تهران افزود: برای این کار مدیریت شهری در حال برعهده گرفتن مسئولیت های بزرگ است و خودش را در میدان حاضر و پاسخگو می داند. وقتی چنین نگاهی در مجموعه مدیریت شهری حاکم می شود و بنا است خود این نهاد نیز تغییر کند و به عنوان تکیه گاه مردم قرار بگیرد، نیازمند این است که از انفعال خارج و به صورت هدفمند در همه عرصه ها حاضر شود.
شهردار تهران گفت:اولین وظیفه ما به عنوان مدیریت شهری ایجاد یگان حفاظت در تمامی نهادهای شهرداری تهران برای صیانت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ