نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که مجلس در خصوص معضلات اجتماعی و چالش‌های اخیر با تکیه بر حکمت، معرفت و شناخت از وضعیت جامعه، تدابیر مناسب اتخاذ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه تاکنون در سطح رسانه‌ها و شنیده‌ها از محافل سیاسی منتشر شده، این است که برخی چهره‌های درجه اول دولت و مجلس قبل (حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و علی لاریجانی) نیرو‌های نزدیک به خود را تشویق به نام‌نویسی و حضور در عرصه انتخابات کرده‌اند؛ اما خبری درباره کاندیداتوری خود این چهره‌های شاخص منتشر نشده است.
هادی طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در تذکر آئین نامه ای، گفت: در قرآن کریم آمده است که کسانی که علاقه‌مند هستند حرف‌هایی در مورد مومنان بزنند که آبروی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد خداوند متعال وعده داده تا به عذابی دردناک هم در دنیا و هم در آخرت گرفتار خواهند شد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: لازم است مجلس جلسه غیرعلنی بگذارد و وزرای مربوطه در آن جلسه بیایند و درباره وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم گزارش دهند.
در بخش مربوط به هزینه های دفتر چرا از فضای مسجد یا مکان‌های عمومی یا از نیروهای داوطلب استفاده نمی‌کنند؟ چطور در ارزش‌های دیگر می‌خواهند برگردند به صدر اما در این فقره "مهریه به نرخ روز"ند؟!
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب وقت‌کشی نکرده بلکه معتقد است این لایحه نقص‌هایی دارد که باید با چکش‌کاری نقایص آن برطرف شود و بازدارندگی لازم داشته باشد.
دیروز که عکس قالیباف را دیدم، یاد آن روز و آن لبخند لاریجانی افتادم با این تفاوت که حریف قالیباف خیلی به دردسرش نیانداخت و سر و ته قضیه را با یکی دو افشاگری دم‌دستی هم آورد.
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خصوص طرح ادعاهای نادرست توسط روابط عمومی مجلس و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اطلاعیه ای صادر کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شفافیت آرای نمایندگان با رأی بیش از دوسوم نمایندگان مجلس در قانون شفافیت قوای سه‌گانه به تصویب رسیده است و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرده و بیش از ۳ ماه است که در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بحثی صورت نگرفت.
رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئله دارو بسیار حساس است و نمی توان با آن بازی کرد، گفت: متاسفانه با سازمان برنامه و بودجه به یک زبان مشترک نرسیده ایم و در سال آینده قطعا در بحث دارو با چالش جدی روبرو خواهیم بود، ارز مورد نیاز تامین دارو امسال به صورت کامل تخصیص نیافت در حالی که باید مشکلات را پذیرفت.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما جلسات زیادی با مسئولان دولت برگزار کردیم و در همه این جلسات هشدارهای لازم را درباره گرانی‌ها و راهکارهای کنترل ارز به دولتمردان دادیم.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود درباره موضوع مسمومیت دانش آموزان مجلس یک جلسه علنی تشکیل دهد تا مسئولان ذیربط در این زمینه پاسخ دهند.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد باید یک جلسه نظارتی درباره سفر گروسی و تعهداتی که برای کشور و همچنین آژانس رقم خورده است، برگزار شود.
آصفری می‌گوید که بر اساس ماده ۲۳۴ قانون، از معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان محیط‌زیست شکایت کرده‌اند. همچنین ۴۰ نفر از نمایندگان امضاء کرده‌اند که معاون رئیس‌جمهوری باید در این زمینه پاسخ دهد. وزیر نفت هم به مجلس فراخوانده شده. حتی به رئیس‌جمهوری به دلیل اجرا نشدن قانون هوای پاک تذکر داده‌اند، اما نتیجه‌ای نداشته است.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی شایعات دروغ از مصوبه مربوط به اجازه خروج بانوان از کشور، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس گفت: بر اساس استفساریه این فراکسیون از معاونت قوانین مجلس صرفاً مجموعه‌هایی که به عرضه مستقیم کالا یا خدمات می‌پردازند، مشمول قانون نظام صنفی هستند.
حسین جلالی: من اظهار داشتم کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند باید هزینه بالایی را بپردازند. هزینه قانون‌شکنی بالا می‌رود. بالا رفتن هزینه قانون‌شکنی ممکن است حذف خدمات اجتماعی باشد، ممکن است ممنوعیت از بعضی از مزایا، حق و حقوق و اشتغالات باشد. نمی‌شود که در کشور قانون‌شکنی کنیم و به قانون دهن‌کجی کنیم و کسی به ما نگوید بالای چشممان ابروست. ممکن است قدری به شما بربخورد، اما قانون محترم است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی درباره ممنوع‌الخروج کردن دانشجویان هنجارشکن در دستور کار صحن یا کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس قرار ندارد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس که از جانب رییس مجلس مامور تهیه گزارش در پی فوت مهسا امینی شده بود، نیز گزارشی به مجلس ارایه کرد و قول داد که تا آخر هفته این گزارش نهایی را آماده کند و به اطلاع مردم برساند.
روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای درباره گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اعلام کرد: آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: پرداختن به مسائل اجتماعی مستلزم یک حرکت و اقدام جمعی توسط ملت و تشکل‌های مردم نهاد است. کما اینکه درباره مواردی نظیر گشت ارشاد این نکته مطرح است که این گشت به تنهایی نمی‌تواند کاری را صورت بدهد چه بسا گشت ارشاد به دلیل نوع برخورد نتیجه تخریبی هم، داشته باشد و نه تنها نمی‌تواند مسئله را حل کند، بلکه شاید مسئله بیشتر تخریب شود. لذا باید در رابطه با حجاب، عزم ملی وجود داشته باشد که از این طریق، بخشی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند.
صبح امروز مراسم افتتاحیه نخستین سمپوزیوم توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان و ارزش آفرین صنعت مس با حضور مهندس محمدهادی اردبیلی مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع مس ایران در زمان جنگ تحمیلی آغاز به کار کرد.
تداوم تنفس هوای قابل قبول در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ