سخنگوی کرملین امروز در سخنانی اعلام کرد: روسیه طرفدار احیای سریع توافق هسته‌ ای با ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۳ حمله اوکراین در محورهای مختلف دفع شد و در جریان آن ۶۷۵ نظامی کی‌یف نیز کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد.
روسیه از جمهوری آذربایجان درخواست کرد تا به انسداد گذرگاه لاچین پایان دهد.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: تاسیسات صنایع نظامی اوکراین هدف قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل تولید و ذخیره پهپادهای تهاجمی اوکراین منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ساعاتی پیش پهپادهای مهاجم ارتش اوکراین به منطقه بلگورد حمله کردند، اما این حمله هیچ تلفاتی در پی نداشت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۶ حمله نیروهای مسلح اوکراین در محور دونتسک با موفقیت دفع شد.
کشتی جنگی روسیه برای کشتی باری «سوکرا اوکان» تیر هشدار شلیک کرده؛ آن را متوقف و بازرسی کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: انبارهای تسلیحات و تدارکات نیروهای مسلح اوکراین در زاپروژیا منهدم شدند.
مقامات روسی اعلام کردند که دو پهپاد جنگی اوکراینی که عازم مسکو بودند را سرنگون کردند.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز با شرکت در یک نشست خبری اعلام کرد: گفتگوهای فراگیر ملی تنها راه‌حل بحران در نیجر است.
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود مقابل روسیه نیز تن به شکست داد.
معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به اعتراضات فرانسه گفت: «ماکرون» باید طرفدار مردم فرانسه باشد؛ زیرا فرانسوی‌ها به پول‌هایی که برای تامین سلاح مورد نیاز کی‌یف هدر می‌رود؛ نیاز دارند.
رئیس کمیته ملی المپیک فنلاند درباره موضع کمیته بین|‌المللی المپیک (IOC) در مورد بازگشت احتمالی ورزشکاران روسیه و بلاروس به مسابقات جهانی صحبت کرد.
لاریجانی ظاهرا همچنان از رویه فراگیر شده در درون جبهه اصول‌گرایان دلخور است، اما این بدین معنا نیست که او کلیت حضور در صحنه و انتخابات را رد کند. او می‌خواهد به جریان نواصول‌گرایان طرفدار یک‌دست شدن حاکمیت که همچنان دغدغه‌شان تداوم یکپارچه ماندن قدرت نزد خودشان است، اطمینان دهد که فعلا نمی‌خواهد چالشی برای آن‌ها باشد
تاتارسکی به عنوان یک بلاگر طرفدار حمله نظامی روسیه به اوکراین شناخته می‌شد و در زمان انفجاری که به مرگ او انجامید به عنوان مهمان یک گروه جنگ‌طلب به نام «جبهه سایبری Z» در کافه‌ای در سن‌پطرزبورگ حضور داشت.
دولت اوکراین تصمیم گرفته است این صومعه را تصرف و آن را از گروه طرفدار روسیه بگیرد و به ۵۰۰ راهب آن مهلت داد تا آن جا را ترک کنند، اما آن‌ها به مصمم به ماندن در صومعه هستند.
خزانه داری آمریکا ماه گذشته یک حمله سایبری از سوی گروه های هکری طرفدار روسیه را دفع و از اختلال در آن جلوگیری کرده است.
چین از تجربه روسیه پس از سال ۱۹۹۱ میلادی درس‌هایی آموخت و آزادسازی اقتصادی خود را با دقت بیشتری دنبال کرد. با این وجود، چین در نهایت نتوانست از پیامد‌های سیاسی سیاست‌های طرفدار بازار اجتناب ورزد و اکنون روسیه را در مسیر خودکامگی همراهی می‌کند دنباله روی‌ای در ادامه الگوی یک قرنی که بازتابی از مسیر تاریخی همسایه اش می‌باشد.
روز شنبه، ویتالی گور، معاون رئیس شهر نوا کاخوفکا واقع در منطقه خرسون که از سوی روسیه منصوب شده است، هنگام خروج از آپارتمانش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به گزارش رسانه‌های روسی، وی در مسیر انتقال یافتن به بیمارستانی در شبه جزیره کریمه جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ