رئیس جمهور چین تأکید کرد که تقویت آموزش جامع نیروهای مسلح این کشور برای اطمینان از آمادگی آنها برای عملیات رزمی ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشاورزی گفت:حوزه‌های بازرگانی، سرمایه‌گذاری، انتقال دانش و فناوری در بخش کشاورزی،نیاز متقابل طرفین است،ایران آمادگی دارد در موارد یاد شده داشته‌های خود را در اختیار طرف عراقی قرار دهد.
نوزومو ناکامورا (Nozomu Nakamura)، عصب‌شناس دانشگاه پزشکی هیوگو در ژاپن، می‌گوید: تنفس یک عمل اساسی در حمایت از زندگی در پستانداران است. اگرچه جزئیات عملکرد تنفسی بر حالات مغز نامشخص است، مطالعات اخیر نشان می‌دهد که تنفس ممکن است نقش مهمی در حالت‌های فعال مغز ایفا کند.
معاون وزیر کشور گفت: ۴ مشکل اصلی در حوزه تشکل های اجتماعی داریم که شامل فهم حکمرانان، تشکیل و تقویت حلقه های میانی، آمادگی مردم و ساز و کارهای قانونی است.
اصفهان- رئیس مجلس ملی ویتنام گفت: پنجاه سال از روابط دیپلماتیک ویتنام و ایران می‌گذرد و تقویت همکاری در زمینه‌های فرهنگی، تجاری، اقتصادی و … در دستور کار است.
رهبر کره شمالی در بازدید از یک کارخانه اسلحه‌سازی، خواستار افزایش تولیدات و در نتیجه تقویت آمادگی جنگی ارتش این کشور شد.
با کاهش وابستگی بولیوی به دلار آمریکا، یوان چین جایگاه برتری در آمریکای جنوبی به دست آورده است.
اعضای هیات آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در نشست با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم تقویت بیش از پیش دیپلماسی علمی میان دو کشور تاکید کردند.
در این شرایط که از یک سو نظام عرضه و تقاضا بر بازار کالا‌های تولیدی حاکم نیست و از سوی دیگر، شاهد رشد قیمت مواد اولیه وارداتی به دلیل نوسانات نرخ ارز هستیم، انتظار برای کاهش تورم و رشد تولید و عرضه، دور از انتظار است.
مسئولان باشگاه مس رفسنجان به دنبال جذب یک مهاجم خارجی برای تقویت خط حمله خود هستند.
وزیر کشور، تقویت روابط ایران و ترکیه را به نفع جهان اسلام و منطقه برشمرد و گفت: این روابط، صلح و ثبات را در منطقه می‌گستراند و ارتباطات بیشتر مردم دو کشور را فراهم می‌سازد.
وزارت کشور عراق از تدابیر امنیتی ویژه مراسم عاشورا خبر داد.
رویکرد جدید کشور عربستان برای جذب ستاره‌های جوان و پا به سن گذاشته فوتبال دنیا می‌تواند به زودی تبعات سنگین و گرانی برای فوتبال ایران در سطح باشگاهی و ملی داشته باشد.
رئیس‌جمهور چین اعلام کرد که این کشور برای تقویت همکاری با روسیه آمادگی دارد.
سخنگوی وزارت خانه چین ضمن استقبال از توافق ایران و عربستان سعودی برای بهبود روابط، از آمادگی پکن برای کمک به تقویت امنیت و ثبات غرب آسیا خبر داد.
رئیس جمهوری با استقبال از دعوت پادشاه عربستان بر آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها تاکید کرد.
رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت: ارتش ما ضمن تقویت نظارت و هوشیاری خود، وضعیت آمادگی کامل خود را با همکاری نزدیک با ایالات متحده حفظ می‌کند.
رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که این کشور میزبان یک مانور نظامی برنامه‌ریزی برای پرسنل نظامی اوکراینی در یکی از پایگاه‌هایش در آلمان است تا آمادگی آن‌ها و تصمیم‌گیری‌شان در میدان نبرد قبل از مرحله بعدی درگیری با روسیه را تقویت کند.
صدر اعظم آلمان در اظهاراتی هدف غرب از توافق مینسک را نه صلح بلکه زمان خریدن برای تقویت آمادگی اوکراین اعلام کرد.
رژه نظامی عظیمی در ۸ فوریه ۲۰۲۳ در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی برگزار شد و رکورد تعداد موشک‌های بالستیک هسته‌ای و قاره پیما را در یک چالش بالقوه برای سیستم‌های دفاعی ایالات متحده به نمایش گذاشت. کیم جونگ اون رهبر کره شمالی متعهد شده که رزمایش‌های نظامی این کشور را گسترش دهد و آمادگی را تقویت کند. اکنون کارشناسان می‌گویند که این نمایش نه تنها به عنوان یک هشدار به آمریکا بود، بلکه تلاشی برای اطمینان بخشیدن به مردم کره شمالی از آینده این کشور بود.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین که با لباس نظامی از مرکز فرماندهی عملیات مشترک در کمیته مرکزی نظامی حزب کمونیست بازدید می‌کرد خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد. شی جین پینگ که با لباس نظامی از مرکز بازدید می‌کرد خواستار آن شد تا ارتش توانمندی خود را بر تحقق این هدف متمرکز کند و در پی پویایی در ماموریت‌های عصر جدید باشد.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی دارد از ظرفیت‌های متنوع و کارآمد خود برای برقراری و تقویت صلح و امنیت در منطقه قفقاز استفاده کند.
رئیس تایوان ضمن تأکید بر آمادگی برای گفتگو با چین گفت: باید توان دفاعی خود را تقویت و از گرفتار شدن به سرنوشت اوکراین جلوگیری کنیم.
رئیس جمهور گفت: آمادگی ایران جهت تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های همه جانبه با جمهوری خلق چین در قالب ساز و کارهای دوجانبه و در چارچوب ترتیبات و نهادهای چند جانبه مورد تأکید است.
مخبر تقویت پایانه های مرزی عراق، تأمین آب و برق و افزایش تعداد باجه های کنترل گذرنامه را با اهمیت دانست و ضمن اعلام آمادگی ایران برای هرگونه کمک در این زمینه، افزود: تأمین امکانات سرمایشی، آب شرب و کمک های درمانی در پایانه های مرزی از جمله مواردی است که باعث سفر راحت تر زائران می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ