رئیس جمهور گفت: آمادگی ایران جهت تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های همه جانبه با جمهوری خلق چین در قالب ساز و کارهای دوجانبه و در چارچوب ترتیبات و نهادهای چند جانبه مورد تأکید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلام-استان ایلام در حالی آماده سفر دوم رئیس جمهور می شود که ۱۰ مسئله اساسی در استان وجود داردکه توجه ویژه دولت به آن را می طلبد.
ما باید سفارت افغانستان در تهران را از طالبان پس بگیریم، هیچ نماینده از این گروه را در ایران نپذیریم، گلوگاه‌های تجارت آن‌ها در ایران را ببندیم، تسهیلاتی که در چابهار و مناطق مرزی برای طالبان به وجود آمده است قطع شوند و در سطح بین‌المللی نیز فشارهائی به آن‌ها وارد کنیم تا مجبور شوند به قوانین بین‌المللی تن بدهند. مردم افغانستان آماده مقابله با طالبان هستند و اگر مورد حمایت قرار گیرند قطعاً خودشان فتنه طالبان را از افغانستان و کل منطقه ریشه‌کن خواهند کرد.
در بیانیه‌ای که به نیابت از وزیر خارجه کنیا صادر شده آمده است: «رئیس‌جمهور ایران، عالیجناب رئیسی قرار بود برای یک سفر امروز وارد کنیا شود. این سفر قرار بود فرصتی برای بررسی و تقویت روابط دوجانبه در راستای منافع مردم دو کشور فراهم کند.»
تعدادی بلیت با قیمت مصوب و نیز آماده برای تحویل با پذیرایی ویژه برای آنان در نظر می‌گیرند و بقیه مردم را به امان خدا و در برهوت بی‌پناهی رها می‌کنند. این به زیان خودتان است. این دولت محرومان است، وای به آنکه دولت برخورداران می‌بود!
معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان این‌که در این خصوص قوه قضائیه، لایحه‌ای را آماده کرد که به عنوان لایحه قضایی به دولت آمد و دولت هم سعی کرد از تغییرات بنیادین که شاکله لایحه قوه قضائیه را بر هم بزند، بپرهیزد، خاطرنشان کرد: طبیعتاً ممکن بود دولت درباره بخش‌هایی از لایحه، نظر دیگری داشته باشد، اما، چون لایحه قضایی بود، ما سعی کردیم که حداقلِ تغییرات را در آن ایجاد کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس‌جمهور به سوریه می‌تواند مقدمات و بسترهای ادامه ایفای نقش و همکاری‌ها در دوره سازندگی و بازسازی این کشور را آماده کند.
رئیس اداره ترویج و رویدادهای دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: در حال حاضر ۳۱ رویداد گردشگری استان‌های کشور برای ثبت و اجرا در تقویم و سامانه رویدادهای گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی آماده هستند.
شهر سیده زینب(س) در جنوب دمشق، پایتخت سوریه، خود را برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که امروز چهارشنبه در رأس هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد سوریه شده آماده می کند.
اهواز - مردم شادگان با حضور در محل سخنرانی رئیس جمهور، آماده استقبال از «سید ابراهیم رئیسی» هستند.
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. اگرچه منصور حقیقت پور، مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم اخیرا اعلام کرده که بعید می‌داند علی لاریجانی شخصا وارد عرصه انتخابات شود، اما از یاد نبرید که در انتخابات سال ۱۴۰۰ هم تا ساعات پایانی گفته می‌شد علی لاریجانی کاندید انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شد، اما دیدیم که گمانه‌زنی‌ها نادرست بود.
رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: انتظار داریم همانطور که در تقویم آمده جمعه روز ۳۰ام ماه مبارک رمضان و روز شنبه نیز عید سعید فطر باشد.
رئیسی با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر و ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور، هدف دشمن را القای تغییرات مورد نظر خود در ادراک و شناخت مردم دانست و گفت: داشتن نگاه تحولی و اشراف به دانش و اطلاعات روز، در کنار شناخت دقیق ماهیت این تهدیدات، از ضروریات مقابله با دشمن در عرصه جنگ ترکیبی اخیر است.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تقویم آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور هر سال مرداد ماه اعلام می‌شود داوطلب ما از سال اول ما باید خود را برای ورود به دانشگاه آماده کند بنابراین یک یا دو ماه تاثیری در نتایج حاصله ایجاد نخواهد کرد.
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
وی با بیان این‌که «لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود»، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیاز‌های اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.
«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که مقابله با تجاوزات ائتلاف سعودی و تقویت جبهه نظامی همچنان در اولویت صنعا قرار دارد.
صبح امروز سه‌شنبه ششم دی ماه ۱۴۰۱ و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس از مقابل درب دانشگاه برگزار شد. رئیسی در این مراسم با بیان اینکه اطمینان دارم با مشارکت مردم نرخ تورم و ارز متفاوت خواهد شد و شرایط کاهشی پیدا خواهد کرد، گفت: تردید ندارم هر جا مردم حضور پیدا کردند، بسیاری از خواسته‌ها قابل انجام است.
رئیسی: چرا به ما از کانال‌های مختلف پیام می‌دهید که آماده گفتگو هستیم و قصد براندازی نداریم؟ ما شما را می‌شناسیم / به معاندین رحم نخواهیم کرد / با سخن از آزادی و شعار‌های فریبنده ملت‌ها را به بدبختی می‌اندازند/ برای ما دوگانه‌های غلط درست نکنید / بی‌سواد کسی است که نداند در مقابل چه کسی بایستد / به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بگویید که این نظام رهبری دارد که در هدایت امت بی‌نظیر است/ رهبری به وظایف خود عمل کرد و کاستی‌ها مربوط به نظام اداری است
رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: سازمان بهزیستی لیست افراد آماده به کار را به همه نهادها، سازمان‌ها و ادارات دولتی اعلام کنند.
کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونر‌ها که مستقیم به دوحه می‌روند، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.
شاهرود- استاندار سمنان گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور جذب و این استان آماده دور دوم سفر استانی حجت الاسلام رئیسی است.
رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه ایران آماده دستیابی به یک توافق عادلانه و پایدار است، گفت: لازمه حصول این توافق تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین روز سفر خود به ازبکستان، در هتل محل اقامت خود، در دیدار «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، با تشریح روند اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این سازمان، ظرفیت‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی، فناوری، اقتصادی و ترانزیتی را تبیین کرد.
نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: همه شرایط برای تاسیس استان کرمان جنوبی آماده است و ما امیدواریم که استان کرمان جنوبی به زودی در دولت آقای رئیسی تاسیس شود و مردم کرمان جنوبی همیشه سپاسگزار نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ