وزیر کشاورزی گفت:حوزه‌های بازرگانی، سرمایه‌گذاری، انتقال دانش و فناوری در بخش کشاورزی،نیاز متقابل طرفین است،ایران آمادگی دارد در موارد یاد شده داشته‌های خود را در اختیار طرف عراقی قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوآوری در ژنتیک حیوانات و محصولات زراعی، مواد شیمیایی، تجهیزات مکانیزه و سازمان مزرعه و… بهره‌وری را محور تقویت سیستم‌های کشاورزی جهان در دهه آینده خواهد بود.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) و وزارت جهاد کشاورزی، مشارکت راهبردی را برای تقویت تولید و صادرات پسته در ایران آغاز کردند.
همکاری‌های فنی کشاورزی در طرح‌های آب و خاک برای مقابله با کم‌آبی بین ایران و ازبکستان تقویت و توسعه می‌یابد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: باید به سمت تسهیل گری در حوزه کشاورزی و تقویت حضور علم در کنار تجربه حوزه کشاورزی حرکت کرد.
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تقویت بخش آبزی پروری و تولیدات شیلاتی در استان گفت: علمی کردن بخش کشاورزی بسیار اهمیت دارد.
آستارا- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به ظرفیت‌های آستارا در حوزه صادرات محصولات کشاورزی کشور، گفت: تقویت امکانات و تجهیزات جهت نظارت بر صادرات محصولات کشاورزی در آستارا ضرورت دارد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از انجام نخستین نشا برنج در این استان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و محدودیت منابع آبی، کشاورزان بر اساس تقویم زراعی حرکت کنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: افزایش سهم بازار داخلی مرغ لاین آرین سبب کاهش وابستگی صنعت مرغ به خارج از کشور می‌شود.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اجرای شخم زمستانه بیش از ۲۵ درصد از شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: رعایت تقویم زراعی از سوی شالیکاران گیلانی باید مورد توجه قرار گیرد.
آستانه اشرفیه- استاندار گیلان با تاکید بر رعایت تقویم زراعی، گفت: علمی سازی و دانش پایه کردن کشاورزی نیاز مبرم امروز این صنعت است.
وی در خصوص دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری با کمال تاسف دهه ۹۰ دهه تاریکی بود. اما نمونه اقدامات در حوزه تقویت بنیه دفاعی، افتتاح شهر زیرزمینی است که این موضوع یک نمونه از ده‌ها افتخارات این نظام است.
جلسه توسعه همکاری‌های مشترک سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و سازمان امور عشایر کشور با محور تقویت برنامه های راهبردی در حمایت از شبکه تعاونی ها برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.
یک ماه از قهرمانی آرژانتین در قطر می‌گذرد. ستاره آلبی سلسته در این رقابت‌ها مسی بود. به‌همین خاطر هر کسی به شکلی قدردانی خود را از مهاجم آرژانتینی نشان می‌دهد. کشاورز اهل کوردوبا در زمینش چهره مسی را به تصویر کشید. او با بهره‌گیری از یک الگو به شکلی بذرپاشی کرد که چهره ستاره آرژانتینی در زمینش نقش ببند. ماکسیمیلیانو اسپیناتسه آن را به مهاجم تیم ملی کشورش تقدیم کرد و گفت: برای مسی که شکست‌ناپذیر است.
یخ آب ، روش سنتی است که از آن برای تقویت باغ های کشاورزی و به عنوان آفت کش خاک استفاده می شود.
وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت بر تشکیل کارگروه تخصصی صادرات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی آبیاری نوین و تقویت تعاملات دیپلماتیکی با کشورهای هدف برای رفع موانع صادراتی توافق و تاکید کردند.
رشت- سفیر آفریقای جنوبی در ایران با تأکید بر لزوم تقویت ارتباط تجاری میان ایران و این کشور گفت: آفریقای جنوبی آماده همکاری در بخش کشاورزی گیلان است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: تقریبا ۹۵ درصد غذای انسان به طور مستقیم به خاک وابسته است به همین دلیل تغذیه و تقویت خاک از اهمیت خاصی برخوردار است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: به دنبال تقویت و افزایش قدرت اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی هستیم و معتقدیم سیاستگذاری‌های بخش کشاورزی بدون مشارکت اتحادیه‌ها محقق نخواهد شد.
رودسر- مدیر جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم تقویت صنایع تبدیلی فندق با جذب سرمایه گذاران گفت: اعتبارات خوبی در زمینه صنایع تبدیلی و سایر خدمات کشاورزی اختصاص یافته است.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه باید جلوی خام فروشی تولیدات کشاورزی و صنعتی گرفته شود، گفت: تقویت زنجیره ارزش در دستور کار باشد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، جاذبه‌های گردشگری و واقع شدن در مسیر ترانزیتی غرب کشور، قابلیت‌های فراوانی برای افزایش سهم استان همدان از تولید ناخالص ایجاد کرده و بانک صادرات ایران با استفاده از طرح‌ها و محصولات نوین و توانمندی‌های بالقوه خود، از برنامه‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان بیش از پیش حمایت خواهد کرد.
بانک کشاورزی در دولت سیزدهم، بیش از ۸۷ درصد معادل ۱۵۶۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صورت تخصصی برای تقویت بخش کشاورزی و صنایع و خدمات وابسته پرداخت کرده است.
نخست وزیر پاپوآ گینه نو با هدف تقویت رشد کشاورزی، دو وزارتخانه قهوه و روغن پالم ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ