اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوزومو ناکامورا (Nozomu Nakamura)، عصب‌شناس دانشگاه پزشکی هیوگو در ژاپن، می‌گوید: تنفس یک عمل اساسی در حمایت از زندگی در پستانداران است. اگرچه جزئیات عملکرد تنفسی بر حالات مغز نامشخص است، مطالعات اخیر نشان می‌دهد که تنفس ممکن است نقش مهمی در حالت‌های فعال مغز ایفا کند.
اصفهان- رئیس مجلس ملی ویتنام گفت: پنجاه سال از روابط دیپلماتیک ویتنام و ایران می‌گذرد و تقویت همکاری در زمینه‌های فرهنگی، تجاری، اقتصادی و … در دستور کار است.
با کاهش وابستگی بولیوی به دلار آمریکا، یوان چین جایگاه برتری در آمریکای جنوبی به دست آورده است.
اعضای هیات آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در نشست با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم تقویت بیش از پیش دیپلماسی علمی میان دو کشور تاکید کردند.
در این شرایط که از یک سو نظام عرضه و تقاضا بر بازار کالا‌های تولیدی حاکم نیست و از سوی دیگر، شاهد رشد قیمت مواد اولیه وارداتی به دلیل نوسانات نرخ ارز هستیم، انتظار برای کاهش تورم و رشد تولید و عرضه، دور از انتظار است.
مسئولان باشگاه مس رفسنجان به دنبال جذب یک مهاجم خارجی برای تقویت خط حمله خود هستند.
وزیر کشور، تقویت روابط ایران و ترکیه را به نفع جهان اسلام و منطقه برشمرد و گفت: این روابط، صلح و ثبات را در منطقه می‌گستراند و ارتباطات بیشتر مردم دو کشور را فراهم می‌سازد.
رویکرد جدید کشور عربستان برای جذب ستاره‌های جوان و پا به سن گذاشته فوتبال دنیا می‌تواند به زودی تبعات سنگین و گرانی برای فوتبال ایران در سطح باشگاهی و ملی داشته باشد.
راه‌های تقویت تعامل و توسعه همکاری میان ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و فناوران و تولیدکنندگان تجهیزات شناختی مورد بررسی قرار گرفت.
یزد- رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد بر ضرورت تقویت آموزش های تفکیک از مبدا زباله برای کاهش تولید زباله و هزینه های جمع آوری آن تاکید کرد.
وزیر ارتباطات عراق و رئیس جمعیت هلال احمر در نشستی به منظور هماهنگی برای برپایی مراسم اربعین برگزار شده بود،بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین تاکید کردند.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: معتقدیم کادر فنی باید تقویت شود ولی با نظر عطایی این کار را خواهیم کرد.
همکاری‌های فنی کشاورزی در طرح‌های آب و خاک برای مقابله با کم‌آبی بین ایران و ازبکستان تقویت و توسعه می‌یابد.
مدیر کل ارتباطات استان خراسان رضوی از تقویت هر چه بیشتر پوشش شبکه ارتباطی بارگاه منور علی ابن موسی‌الرضا (ع)، همزمان با ورود عظیم مسافران به این استان خبر داد.
اگر جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا در ماه‌های آتی بخواهند بایدن را استیضاح و یا دیگر مقام‌های کابینه وی را نقره داغ کنند، نگاهی به نحوه مدیریت سوالات استیضاح توسط پلوسی می‌تواند قابل توجه باشد.
معاون ارزیابی خدمات گردشگری گفت: یکی از مؤلفه‌های شکل‌گیری یک تشکل مبنای قانونی آن است، از این رو بنیان حقوقی تشکل‌های حرفه‌ای در ماده ۸۱ لایحه برنامه هفتم تقویت شده است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: به دنبال تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیل‌گران و مبلغان عرصه جمعیت با هدف سرعت دادن به روند رو به رشد جریان فرهنگ‌ساز این حوزه هستیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال دریافت پول از اسپانسر باشگاه برای ارتقای روحیه بازیکنان این تیم در آستانه دربی پایتخت است.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: امیدواریم با توجه به تدابیری که در بودجه صورت گرفته است در حوزه اتوبوسرانی اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم.
رئیس‌جمهور سابق با ابراز خرسندی از فرمان رهبر معظم انقلاب برای عفو گسترده محکومان و متهمان وقایع اخیر، اظهار داشت: تدبیر رهبر انقلاب، نقطه آغاز ترمیم شکاف‌های پدیدآمده و احیای سرمایه مردمی انقلاب است که آثار بسیار مهمی در فضای سیاسی و اجتماعی کشور خواهد داشت. این فرمان رهبری، دلسوزان کشور و نظام را امیدوار و انسجام ملی را تقویت خواهد کرد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تدابیر و تمهیدات ناوگان اتوبوسرانی برای شرکت‌کنندگان در کنکور خبر داد.
پلیس پایتخت پاکستان، تدابیر امنیتی در این شهر را همزمان با برگزاری اعتراض حامیان حزب تحریک انصاف را تقویت کرد.
سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی راهکارهای تقویت تدابیر امنیتی در اماکن مذهبی و عمومی را با دستگاه‌های ذیربط بررسی خواهد کرد.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنت گفت: زیره سبز در رفع بدهضمی غذا، برطرف کردن نفخ، تقویت کلیه و رفع سردی گوارشی خوب عمل می‌کند، می‌توانید بعد غذا چهار پنج عدد از آن را بجوید. اما دم‌نوش زیره سیاه تا حدی منع شده است و برای میل کردن زیره سیاه به شکل دارو نیاز به تدبیر پزشک است و مداومت در مصرف آن رنگ و رو را تیره می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ