سخنگوی «جنبش جامعه صلح» الجزایر گفت کشورش با خنثی کردن اصرار برخی از حاضران در نشست اخیر سران اتحادیه عرب برای محکومیت ایران، نقش کلیدی در تضمین موفقیت این نشست ایفا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا تمام تلاش خود را برای از خنثی کردن دستاوردهای دولت عراق به وسیله استفاده از اهرم وضع تحریم‌ها، به کار گرفته است.
داوری گفت: امروز سرآمد امر به معروف و نهی از منکر خنثی کردن فتنه دشمن است. فتنه دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه و از طرفی ناامید کردن مردم است. امروز حجاب موضوعی است که هم برای ما و هم برای دشمن اهمیت زیادی دارد.
جروزالم پست نوشت: موساد امروز پنجشنبه روش خود را در خنثی کردن حمله تروریستی اخیر در قبرس اعلام کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار فعالان اقتصادی ایران و ونزوئلا گفت: راه خنثی کردن تحریم‌ها و بیمه کردن اقتصاد کشور، به سرانجام رساندن کارهای بزگ اقتصادی است
دولت بلاروس اعلام کرد که موفق به خنثی کردن چند برنامه تروریستی پیش از روز پیروزی در روسیه شده است.
واقعیت‌های موجود هرچند خلاف توهمات دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهند، ولی از مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی این انتظار وجود دارد که تحرکات صهیونیست‌ها در مرز‌های شمالی و شمال غربی کشور را با دقت زیر نظر داشته باشند. بهترین راه برای خنثی سازی توطئه‌ها اینست که مردم این مناطق در جریان تحرکات و شگرد‌های دشمن قرار بگیرند که اگر چنین شود، خود مردم این توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.
فرماندار سواستاپول از خنثی کردن حمله پهپادی به این منطقه با سرنگون کردن هواپیمای بدون سرنشین مهاجم خبر داد.
سخنگوی جنبش حماس بر لزوم خنثی کردن نقشه رژیم‌صهیونیستی مبنی بر تقسیم‌بندی زمانی و مکانی مسجدالاقصی تاکید کرد.
فعالان عرب زبان در توئیتر به سیل نمازگزاران فلسطینی در دومین جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی و لزوم خنثی کردن توطئه‌های شهرک نشینان صهیونیست اشاره کردند.
اهواز - معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم از همان شروع فعالیت، خنثی‌سازی و بی اثر کردن تحریم‌ها را به عنوان اولویت در دستور کار دارد و امسال برنامه‌های خوبی در این زمینه به ثمر می‌رسد.
نخست وزیر عراق خواهان همکاری مردم این کشور با نیروهای امنیتی برای خنثی کردن نقشه‌های عناصر تروریست شد.
اسماعیل کوثری گفت: آنها برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی توطئه کردند و سپاه آن را خنثی کرد ،آن‌ها می گویند ما قلدر بودیم و حالا هم می خواهیم قلدر باشیم و ما می گوییم غلط کرده اید.
اسماعیل کوثریگفت: آن‌ها برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی توطئه کردند و سپاه آن را خنثی کرد، آن‌ها می‌گویند ما قلدر بودیم و حالا هم می‌خواهیم قلدر باشیم و ما می‌گوییم غلط کرده اید.
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش تاکید کرد: به جرأت می‌توان بزرگترین اقدام سردار سلیمانی را خنثی کردن توطئه‌های محور غربی- عبری- عربی در جنگ داخلی عراق و سوریه برشمرد.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: گسترش همکاری بین کشورهای همسو یکی از راه‌های خنثی کردن فشار جبهه استکبار است.
نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: ایران با بهره‌گیری از نظریه مقاومت در حال خنثی کردن تحریم‌های چند وجهی است که هر وجه آن، کشورهای دیگر را در کوتاه مدت از پای درمی‌آورد.
مدیران باشگاه پاری سن ژرمن برای خنثی کردن تلاش بارسلونا پیشنهاد تمدید قراردادی را به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، ارائه کردند.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از تدابیر لازم جهت خنثی کردن حملات سایبری خبر داد.
دستور ویژه رئیس جمهور برای خنثی کردن نقشه سوداگران در تالاب انزلی
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همانا فروپاشی نظام سلامت بود تاریخ ساز و فراموش نشدنی است.
تبریز- نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش روابط اقتصادی و پولی و بانکی ایران و روسیه یکی از اقدامات مهم برای خنثی‌سازی تحریم‌های دشمنان است.
«آسیا تایمز»، شبکه خبری هنگ‌کنگ در گزارشی که سال گذشته درباره بازتاب هنر ایران در عرصه جهانی و اقتصاد بین‌المللی آن در دوران تحریم‌های آمریکا منتشر کرده، به‌خوبی به نکاتی درباره تأثیر تحریم‌ها اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ