یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا تمام تلاش خود را برای از خنثی کردن دستاوردهای دولت عراق به وسیله استفاده از اهرم وضع تحریم‌ها، به کار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش آمریکا نزدیک به ۷۰۰ پرسنل را برای مقابله با آتش سوزی در هاوایی مستقر کرده است.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
نخست‌وزیر پیشین اوکراین اعلام کرد دولت آمریکا از کمک‌های مداوم نظامی و مالی به کی‌یف خسته شده و به‌زودی این کمک‌ها را قطع خواهد کرد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: ما به هرگونه توافقی در زمینه هسته ای با ایران نزدیک نیستیم و موضوع تبادل زندانیان از سایر مسائل کاملا جدا است.
رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگو با شبکه المیادین، گفت: دست جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در بسیاری از ترورها، جنایت‌ها و تخریب‌ها که در سطح کشورهای منطقه ما به وقوع می‌پیوندد، آشکار است.
رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگو با شبکه المیادین، گفت: دست جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در بسیاری از ترورها، جنایت‌ها و تخریب‌ها که در سطح کشورهای منطقه ما به وقوع می‌پیوندد، آشکار است.
تیم هاوکینز، سخنگوی ناو پنجم به خبرگزاری فرانسه گفت: «این یگان‌ها انعطاف‌پذیری و قابلیت عملیاتی قابل‌ توجهی را برای جلوگیری از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده و خنثی کردن تنش‌های منطقه‌ای ناشی از آزار و اذیت ایران در توقیف کشتی‌ها تجاری ایجاد می‌کنند.»
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط میان ایران و آمریکای لاتین بر اساس آرمان‌های مشترک روز به روز افزایش پیدا کرده است، گفت: تقویت روابط میان کشورهای مستقل یکی از راه های خنثی کردن تحریم هاست.
رئیسی گفت: اینکه سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد فشار‌های حداکثری ما به ایران مفتضحانه شکست خورده است، نشان از این دارد که دانشمندان ما توانسته‌اند تحریم‌ها را دور بزنند و آن‌ها را خنثی کنند. اما به این کار‌هایی که انجام شده نباید بسنده کرد بلکه باید گام‌های بلندی برای آن برداشت.
به همان اندازه که آمریکا ترجیح می‌دهد شاهد تغییر رژیم در افغانستان باشد، برای آینده قابل پیش‌بینی به یک دولت باثبات معقول و با توانایی کافی برای کمک به تسهیل برنامه‌های بشردوستانه، خنثی کردن داعش خراسان و جلوگیری از فروپاشی دولت و جنگ داخلی در افغانستان نیاز دارد. اصلاح مسیری که با از بین بردن بسیاری از تفکرات تثبیت‌شده در مورد تعامل با طالبان، زمینه جدیدی را در روابط ایالات متحده و افغانستان ایجاد می‌کند.
وزیر دفاع روسیه امروز با افشای دلیل «افزایش حضور نظامی آمریکا در آسیا- اقیانوسیه» گفت: حمله پهپادی به تاسیسات نظامی روسیه را خنثی کردیم.
«زیاد النخاله» با بیان اینکه طرح صهیونیسم حتی در صورت هزار سال مبارزه شکست خواهد خورد، تأکید کرد که یک مبارز فلسطینی در شهرک «حواره»، تمام تلاش های آمریکا را برای فتنه انگیزی خنثی کرد.
مقامات امریکایی در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی با ایران را محدود کنند و در عین حال میزان همکاری کشور‌های منطقه با امریکا در اجرای سیاست فشار حداکثری به ایران را بسنجند؛ بنابراین سیاست ایران بسیار مهم است که در مواجهه با این مسائل چه کاری انجام دهد
عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام اخیر رهبری و در امتداد آن اقداماتی که دولت برای عفو برخی متهمان حوادث اخیر اعلام کرده انجام خواهد داد، توطئه آمریکا در برنامه‌ریزی برای ایجاد تقابل مردم و نظام را به کلی خنثی کرد.
فرمانده نیرو هوایی اتش گفت: نیروی هوایی بعد از جنگ تحمیلی تولدی دوباره داشته و تحریم‌ها و فشارهای دشمنان با اراده متخصصان این نیرو خنثی شده است.
این ادعا در حالی رسانه ای شد که مقام های تهران اعلام کردند که پدافند هوایی ایران حمله سه کوادکوپتر کوچک به کارخانه مهمات سازی در شهر اصفهان، در مجاورت سایتی که به ادعای وال استریت ژورنال هدف تحریم های آمریکا قرار دارد را رهگیری و خنثی کرده است.
ورامین- معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه اغتشاشات اخیر در آمریکا و برخی کشورهای همسایه تشکیل شد، اما ملت ایران بزرگترین فتنه ۴۰ سال اخیر را خنثی کردند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم اوپک پلاس به هم ریختگی بازار نفت توسط آمریکا را خنثی کرد.
سه کشور چین، روسیه و ایران به عنوان بزرگترین دشمنان ایالات متحده به طور چشمگیری در حال متحد شدن هستند؛ پیوندی  که می تواند اهداف واشنگتن را تضعیف کند.
نیروی دریایی آمریکا امروز مدعی شد که تلاش سپاه پاسداران پیرامون تصرف یک شناور بدون سرنشین متعلق به این کشور در خلیج فارس را خنثی کرده است!
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
«آسیا تایمز»، شبکه خبری هنگ‌کنگ در گزارشی که سال گذشته درباره بازتاب هنر ایران در عرصه جهانی و اقتصاد بین‌المللی آن در دوران تحریم‌های آمریکا منتشر کرده، به‌خوبی به نکاتی درباره تأثیر تحریم‌ها اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ