رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: گسترش همکاری بین کشورهای همسو یکی از راه‌های خنثی کردن فشار جبهه استکبار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات وزارت بهداشت در موج جدید گرما گفت : مردم سعی کنند از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر از قرار گرفتن در زیر نور آفتاب پرهیز کنند.
۲۸ نفر در کشور مبتلا به تب کریمه کنگو شدند که از این تعداد ۳ نفر فوت شدند. مردم توصیه‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور را جدی بگیرند.
آلمان قرار است براساس توصیه‌های جدید کمیسیون حداقل دستمزد این کشور، حداقل دستمزد‌ها را از اول ژانویه ۲۰۲۴ میلادی به ۱۲.۴۱ یورو (۱۳.۵۱ دلار) در ساعت افزایش دهد. حداقل دستمزد فعلی ۱۲ یورو در ساعت است. یک سال بعد، در ژانویه ۲۰۲۵ هم حداقل دستمزد به ۱۲.۸۲ یورو خواهد رسید.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویکرد دولت مردمی معطوف به بازگرداندن تعادل به سیاست خارجی است، روابط با کشورهای همسایه، دوست و همسو را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست خارجی باید در خدمت افزایش قدرت ملی کشور باشد و در این راستا به‌کارگیری دیپلماسی پرتحرک و هوشمند ضروری است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تحرک دیپلماسی که در ماه‌های اخیر دیده می‌شود، شایسته تحسین است.
کرمانشاه- فرمانده کل فراجا به مسافران نوروزی توصیه کرد که با توجه به موج بازگشت سفرها رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی تلقی کنند.
در این مطلب توصیه‌هایی به شما می‌کنیم که از استرس‌تان در روزهای آخر سال و طی تعطیلات کم کنید. این توصیه‌ها جدید نیستند؛ اما ارزش یادآوری را دارند. همچنین شاید در نگاه اول ساده به نظر نرسند، اما پیگیر باشید تا احساس آرامش بیشتری کنید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به برکت مجاهدت‌های نیروهای مومن و انقلابی «وزارت اطلاعات» و هماهنگی با «جامعه اطلاعاتی کشور» نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن نتیجه‌ای جز شکست برای آنها نداشته است.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: انشاالله توصیه‌های مقام معطم رهبری به دولت و مسئولین اقتصادی کشور مورد توجه جدی قرار بگیرد، زیرا قطعاً نرخ فعلی ارز جواب حضور مردم در ۲۲ بهمن نیست.
دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با تاکید بر اینکه مصرف مایعات در کسانی که مستعد سنگ ادراری هستند باید به اندازه‌ای باشد که همیشه حجم ادرارشان زیاد و با رنگ روشن باشد، می‌گوید: البته داشتن تحرک، ورزش کردن و لاغری در کنار توصیه‌های غذایی و از جمله کاهش مصرف نمک و پروتئین‌ها بسیار اهمیت دارد.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار سرکنسول جدید ایران در شهر دبی بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
دبیر شورای نگهبان هتاکی نشریه فرانسوی را نشان دهنده شکست توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: متولیان امر اقدامات قانونی خود نسبت به دولت فرانسه را با جدیت و مقتدرانه پیگیری کنند.
کیم اکنون با چالشی مواجه است که تمام میانسالان دچار آن می‌شوند: اینکه چگونه تهدیدی را که برای خود ایجاد می‌کند کاهش دهد. او اضافه وزن دارد، سیگاری شدید است و به شدت مشروبات الکلی می‌نوشد. هم چنین، اغلب توصیه‌های پزشکان و همسرش را برای ورزش و کاهش وزن نادیده می‌گیرد. غیبت‌های طولانی کیم از انظار عمومی نشان می‌دهد که او با مجموعه‌ای از مشکلات جدی سلامتی دست و پنجه نرم می‌کند.
رئیس جمهور با تاکید بر سیاست دولت مبنی بر مدیریت نرخ ارز به رئیس کل جدید بانک مرکزی توصیه کرد از همفکری و مشورت همه افراد صاحب‌نظر استفاده کند.
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش تاکید کرد: به جرأت می‌توان بزرگترین اقدام سردار سلیمانی را خنثی کردن توطئه‌های محور غربی- عبری- عربی در جنگ داخلی عراق و سوریه برشمرد.
مطالعات نشان داده‌اند که دارو‌های ضدسرفه و سرماخوردگی علائم این بیماری‌ها را متوقف نمی‌کنند یا سرفه را ساکت نمی‌کنند و حتی ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی جدی مانند ضربان قلب سریع و تشنج در کودکان شوند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست تاکید شد که مردم همراه با انقلاب هستند و توجه جدی به توطئه‌های دشمن ندارند. دشمن در جنگ نرم و ترکیبی همه جانبه و گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران تا حدود زیادی شکست خورده است، اما این بدان معنا نیست که اعتراض به عملکرد‌ها وجود ندارد. مردم ضمن این‌که همراه با انقلاب بوده و معتقد به رهبری هستند گلایه و اعتراض‌های درستی دارند که باید به آن پاسخ داده شود.
رافینیا، ستاره برزیلی جدید بارسلونا می‌گوید پیشنهاد چلسی را به دلیل صحبت‌هایی که با نیمار داشته و توصیه‌های او رد کرده و راهی بارسا شده است.
کارشناس خاورمیانه گفت: صدر به دلیل اینکه مقلد آیت‌الله حائری بوده و پدر و خاندانش بر مرجعیت آیت‌الله حائری تاکید می‌کردند، از توصیه‌های آیت‌الله حائری تاثیر گرفته و مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد. اما عجیب نیست او مجددا با جایگاه، نقش و گفتمان جدیدی وارد سیاست شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همانا فروپاشی نظام سلامت بود تاریخ ساز و فراموش نشدنی است.
عدالت آنگاه تحقق می‌یابد که حق هرصاحب حقی به او داده شود و کدام حق بالاتر از حق حاکمیت انسان بر سرنوشت خود که اگر بود فساد از میان برمی خیزد و فقر و محرومیت و تبعیض محو می‌شود و پیشرفت همه جانبه رو می‌نماید و مقاومت و مقابله در برابر کژتابی ها، بدرفتاری‌ها و توطئه‌هایی که از بیرون و درون بهروزی مردم و اعتلای میهن را هدف قرار می‌دهد پدید می‌آید و پایدار می‌شود.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: متاسفانه یک جریان « دلواپسان و نیروهای واپسگرا» که سال‌های اخیر بستر رشدشان و حضور در عرصه قدرت به صورت جدی برای‌شان مهیا شده است شرایطی را به وجود آورده‌اند که حتی توصیه‌های رهبری را مورد توجه قرار نمی‌دهند.
وحید شقاقی شهری کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه رشد نقدینگی در کشور حدود ۳۷ درصد است، گفت: عملا رشد نقدینگی با توجه به وضعیت رشد اقتصادی و وضعیت تولید در کشور عدد بالایی است و این رقم باید زیر ۲۰ درصد باشد،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ