فرماندار سواستاپول از خنثی کردن حمله پهپادی به این منطقه با سرنگون کردن هواپیمای بدون سرنشین مهاجم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای از حمله پهپادی گسترده ارتش اوکراین به شبه‌جزیره کریمه خبر داد.
کی‌یف با اشاره به حمله پهپادی امروز به تانکر سوخت روسیه در دریای سیاه، به طور غیرمستقیم مسئولیت آن را برعهده گرفت.
وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
وزارت دفاع روسیه از خنثی شدن حمله پهپادی گسترده اوکراین علیه اهدافی در شبه جزیره کریمه خبر داد.
پس از حمله پهپادی اوکراین به شبه جزیره کریمه، حرکت قطارها در این منطقه با تأخیر مواجه شده است.
مقامات محلی شبه‌جزیره کریمه اعلام کردند ارتش اوکراین امروز صبح بار دیگر با حملات پهپادی گسترده این منطقه را هدف قرار داده است.
مقامات محلی شبه‌جزیره کریمه اعلام کردند که ارتش اوکراین امروز با حملات پهپادی قصد داشته زیرساخت‌های این شبه‌جزیره را هدف قرار دهد.
بنا به اعلام فرماندار شبه جزیره کریمه، یک نوجوان در اثر حمله پهپادی اوکراین به این جزیره کشته شد.
وزارت دفاع روسیه یک روز پس از حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، اعلام کرد که مسکو حمله شبانه کی‌یف با ۲۸ پهپاد به کریمه را دفع کرده است.
مقامات روسیه از وقوع یک حادثه «اضطراری» در پل کریمه خبر می‌دهند، برخی رسانه‌ها نیز می‌گویند آسیب وارده به این پل ناشی از وقوع انفجار است.
مقامات روسیه از وقوع یک حادثه «اضطراری» در پل کریمه خبر می‌دهند، برخی رسانه‌ها نیز می‌گویند آسیب وارده به این پل ناشی از وقوع انفجار است.
مقامات محلی اعلام کردند که ارتش اوکراین دیشب با حملات پهپادی گسترده مناطقی از شبه‌جزیره کریمه را هدف قرار داده، اما سامانه‌های پدافندی این حمله را دفع کردند.
بر اساس ادعای یک رسانه روسی، کریمه توسط حداقل شش پهپاد مورد حمله قرار گرفت که دو فروند از آن‌ها با موفقیت به اهداف خود رسیدند. این رسانه همچنین مدعی شد که پهپاد‌های شرکت کننده در این حمله Mugin-۵ بوده اند. علاوه بر این، مقامات رسمی کریمه تایید کردند که نیرو‌های پدافند هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را که بر فراز این قلمرو پرواز کرده بودند، رهگیری کردند. یکی از پهپاد‌ها سرنگون شد و دیگری از طریق جنگ الکترونیک خنثی شد.
به‎دنبال حمله هواپیماهای بدون سرنشین اوکراین به کریمه، روسیه از ساقط کردن یک فروند پهپاد متجاوز به سواستوپل در این شبه‌جزیره خبر داد.
حمله پهپادی اوکراین به وقوع آتش‌سوزی در پایانه ذخیره نفت در منطقه سواستوپول روسیه منجر شد.
مقامات محلی در شبه جزیره کریمه از رهگیری یک پهپاد رزمی توسط ناوگان دریایی روسی مستقر در سواحل شهر بندری سیفاستوبول خبر می‌دهند.
مقامات محلی در شبه جزیره کریمه از رهگیری یک پهپاد رزمی توسط ناوگان دریایی روسی مستقر در سواحل شهر بندری سیفاستوبول خبر می‌دهند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای علام کرد: از تلاش اوکراین برای انجام حمله پهپادی گسترده به کریمه جلوگیری شد.
رئیس شبه‌جزیره کریمه ادعای کی‌یف درباره حضور متخصصان پهپادی ایران در جریان حمله اوکراین به این شبه‌جزیره را «داستان خیالی» توصیف کرد.
مقامات روسیه از مقابله با حمله پهپادی اوکراین در شبه جزیره کریمه خبر دادند.
در ادامه حملات به پایگاه‌های روسیه در شبه‌جزیره کریمه، فرمانده شهر سواستوپول اعلام کرد مقر ناوگان دریای سیاه روسیه هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ