داوری گفت: امروز سرآمد امر به معروف و نهی از منکر خنثی کردن فتنه دشمن است. فتنه دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه و از طرفی ناامید کردن مردم است. امروز حجاب موضوعی است که هم برای ما و هم برای دشمن اهمیت زیادی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار سرخس گفت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
️فرماندار سرخس اظهار داشت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال با توجه به اینکه ممکن است در ایام نوروز با برودت و سرمای هوا مواجه شویم، ظرفیت اقامتگاه‌ها را نسبت به نوروز ۱۴۰۱ حدود ۲۶ درصد افزایش داده ایم.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امروز اعلام شده دانش آموزان پنج مدرسه در مشهد علائم مسمومیت دارند.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: ۷۵۰ تن برنج وارداتی در سطح بازار مشهد عرضه خواهد شد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: براساس مفاد آئین‌نامه ملی ساختمان، قرار بر این خواهد بود تا ظرفیت مدارس در اختیار زیرساخت‌های شبکه آب‌رسانی شهرستان مشهد قرار دهد.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
فرماندار مشهد گفت: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
فرماندار مشهد گفت: ادارات، مهد‌های کودک و مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: مشهد ظرفیت‌های خوبی در طول تاریخ داشته که باعث شده است گفتمان انقلاب اسلامی در این شهر جریان داشته باشد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: چهار مجروح حمله پنجشنبه گذشته به نیروهای بسیجی در خیابان حرعاملی مشهد هم اکنون رو به بهبودی هستند.
مشهد ـ فرماندار مشهد از دستگیری عامل شهادت دو بسیجی مدافع امنیت در مشهد خبر داد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: فردی که روز پنجشنبه ۲ نفر از مدافعان امنیت را در مشهد به شهادت رساند همراه با چهار نفر از همدستان خود دستگیر شده است.
فرماندار مشهد گفت: در جنایت دیروز پنجشنه آشوبگران در مشهد دو بسیجی حافظ امنیت به شهادت رسیدند، اما برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که یکی از مجروحان حادثه نیز به شهادت رسیده است که این خبر را تکذیب می‌کنم.
فرماندار مشهد گفت: ۲ نیروی بسیجی بر اثر ضربات چاقوی آشوبگران در مشهد به شهادت رسیدند.
فرماندار مشهد گفت: همه بازداشت شدگان دیشب در مشهد از سران جریانات اغتشاشگر و دارای سابقه وابستگی به جریانات ضدانقلاب هستند یا مستندات ارتباط آنها با گروه‌های معاند به دست آمده است.
مشهد فرماندار مشهد گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌های شهر مشهد تا ۵ مهر ماه تعطیل است و ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها در اختیار اسکان زائران خواهد بود.
بنا به گفته معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، ظرفیت اسکان رسمی زائران در مشهد ۱۲۸ هزار نفرشب است که هدف‌گذاری شده در دهه پایانی ماه صفر، در هر شب تا ۶۰۰ هزار نفر اسکان داده شوند. مقرر شد این میزان ظرفیت با بهره گیری از توانمندی اسکان ادارات و سازمان‌ها از جمله مدارس و حسینیه‌ها تامین شود.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال موج بازگشت زائران دهه پایانی صفر و ازدحام آنها برای خروج از مشهد را با تغییر ساختار فروش بلیت و ایجاد فهرست انتظار در پایانه مسافربری مشهد مدیریت می‌کنیم.
مشهد ـ فرماندار مشهد از شناسایی تخلفات شبکه‌ای وسیع در حوزه حمل و نقل مسافر با ایجاد بازار سیاه در این استان خبر داد.
این قاتل سنگدل که به قاتل «مارمولک نشان» مشهور شد، به صراحت قتل «محمدحسین ازغدی» (دانش آموز ۱۰ ساله) را پذیرفت. طولی نکشید که با طی مراحل دادرسی و پیگیری‌های سرکار خانم عابدین زاده (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) و دیگر مسئولان، حکم قصاص نفس «سجاد- ر» (قاتل مارمولک نشان) صادر شد و در تیر سال ۹۷ در ملأعام به اجرا درآمد.
مشهد ـ معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: سهمیه آرد ۲۵۷ نانوایی متخلف در مشهد که به دلایل مختلف به شبکه دستگاه‌های کارتخوان جدید متصل نشده اند قطع و دیگر امکان خرید ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ